Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällöttävin mahdollinen vaateyhdistelmä, joka saa sinut näkemään punaista

Vierailija
14.09.2016 |

?

Kommentit (310)

Vierailija
281/310 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartalotyypistä on pitkälti kyse mikä pukee ja mikä ei. Minulla on leveät hartiat eikä juurikaan vyötäröä ja kauhistelin erästä kohtalotoveria. Hän on täydellinen kärjellää seisova kolmio ja vaatteet otti siitä kaiken irti. Tiukat fatkut, olkapäitä korostava miehekäs farkkupaita. Vyötärö oli leveämpi kuin lantio ja perse, siitä tasaisesti leveten ylöspäin. Ihan ok vaatteet mutta tuolla vartalolla kamalat.

Vierailija
282/310 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmoinen naruhihnoilla oleva "kassireppu" ja natsirotsi eli bomberi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/310 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihillä pikkutakki ja sen alla T-paita.

Vierailija
284/310 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-paita jonka päälle tungetaan vielä narutoppi.. aikuisella.

Vierailija
285/310 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole maininnut tätä:

Perus, halppis toppatakki/tuulitakki yhdistettynä  laukkuun by Michael Kors tai Guess. Ja Suomi on täynnä näitä naisia!

Rumaa asua ei käsilaukku korjaa, usein se vain korostaa käyttäjänsä  mauttomuutta!

Vierailija
286/310 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi leggingsit hameen kanssa ovat niin kamalat? Ne ovat kesällä tosi käytännölliset, jos ei halua pitää sukkahousuja (jotka varsinkin kuumalla voivat puolestaan olla hyvin epäkäytännölliset ja epämukavat), mutta haluaa kuitenkin jotain muutakin kuin pelkät pikkuhousut hameen alle. Itse jos pidän hameen tai mekon alla pelkkiä pikkareita, tunnen olevani puolipukeissa. Oli se sitten kuinka pitkä hame tahansa.

Muina vuodenaikoina sukkahousut kelpaavat, kun on kylmempi.

Vierailija
287/310 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten näin Turun Varissuolla unohtumattoman leidin: Kirjava tuulipuvun pusakka, valkoinen paitis, kukallinen liehuva hame, valkoiset polvisukat ja korkkarit.

Vierailija
288/310 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burka.

Vierailija
289/310 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi leggingsit hameen kanssa ovat niin kamalat? Ne ovat kesällä tosi käytännölliset, jos ei halua pitää sukkahousuja (jotka varsinkin kuumalla voivat puolestaan olla hyvin epäkäytännölliset ja epämukavat), mutta haluaa kuitenkin jotain muutakin kuin pelkät pikkuhousut hameen alle. Itse jos pidän hameen tai mekon alla pelkkiä pikkareita, tunnen olevani puolipukeissa. Oli se sitten kuinka pitkä hame tahansa.

Muina vuodenaikoina sukkahousut kelpaavat, kun on kylmempi.

Samaa mieltä. Hame ja pikkarit on kamala yhdistelmä, mieluimmin housutkin kuin ne. Tuulee ja hame nousee, pyöräilet ja hame nousee, istut ja pitää varoa miten koipensa asettaa. Kun on leggingsit, on vapaa.

Sukkahousut ovat kutisevat ja ällöttävät. Leggingsejä voi pitää useamman kuin yhden päivän, sukkahousuja ei, koska jalkaosa alkaa haista.

Vierailija
290/310 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huppari muilla kuin lapsilla tai teineillä. Erityisen paha aikuisella naisella, yhdistetään usein printtipaitaan ja joihinkin mitättömän näköisiin farkkuihin. Hupparit pannaan aikuisilta.

Leggingsit sekä tunika -yhdistelmä puuvillatrikoosta. Ihmisten ilmoilla käytännössä yöpuku päällä.

Miesten puolisääreen ulottuvat kesä/retkeilyhousut, joiden kanssa lyhythihainen ruutupaita ja päässä jokin lippahattu. Aikuinen pukeutuu lapseksi.

Aamen. Lisään tähän tennarit ja converset aikuisilla. Jossain vapaa-ajan riennossa ehkä menee, mutta toimistopukeutumisessa valkopohajaiset kumitossut 40+ vuotiailla hajottaa pään.

Vierailija
291/310 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lavatansseissa paljon käyneenä aina jaksaa ihmetyttää että eikö naiset katso peiliin kun lähtevät tansseihin??

Monesti näkee keskivartaloltaan pyöreitä naisia 50-luvun tyylisissä kellomekoissa niin että patellavyö (ei mikään tissivyö!) on juurikin tissien alla ja ALUShame näkyy helman alta vähintään 5cm.

Jos ei omaa vyötäröä mihin vyö asettuisi niin sitten se vyö jätetään pois! Sen alushameen kuuluu vain vilkkua alta kun tanssii tahi istuu tai kävelee, ei niin että se näkyy KOKO ajan! Näyttää muuten siltä kuin että se alushame putoaa hameen alta.

Ja se vielä, että mekko on jotain kukallista kuosia joka ei todellakaan imartele keski-ikäistä pyylevää persjalkaista naista....

Silmiin sattuu kun noita katselee...

Vierailija
292/310 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko ikäni pitänyt kesällä hametta tai leninkiä ja alla vain pikkuhousuja.En kyllä tajua,mikä siellä vilkkuu.Ei sen hameen tartte ihan vesirajamallia olla."Paremmin"pukeutuessani pistän kyllä ohuet sukkahousut silloinkin jalkaan,etenkin oli pakko 25 ikävuoden jälkeen,kun tuli suonikohjut.

Legginssejä opin käyttämään viime talvena kun sain muutaman"tunikaleningin".Ovat siis pidempiä kuin puseromitta mutta sukkahousujen kanssa leningeiksi lyhyitä.Mutta käytän vain tummia-tai farkkulegginssejä.Ovat mulle syksyn,kevään ja talven vaatteita.Kesää en pilaa legginsseillä.Sääret näkyviin,tuijotelkoon mun kohjujani kuka tahtoo.

Vierailija
293/310 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeintä olla alasti ettei pukeudu väärin.

Vierailija
294/310 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei ole vaateyhdistelmä. Mutta se kun pömppömahaiset ihmiset vetää housujen tai hameen vyötärön sen mahan yläpuolelle. Itsekin tein ennen niin.

Vierailija
295/310 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

- c a p rit hen kilöllä joll a on or an s sih tava tek orusk etus sä ärissä

- naiscella jakk upu ku jos sa leve ät ol katoppau kset, leve ät lah keet ja mahdo llis esti kor koken gät ja hiuk set tiuka lla nut turalla.Pää näy ttää kam alan piene ltä

- Laps ena mua äll öt ti suunn atto masti aiku isilla semm oset pit kät ja lev eät tu m mat talvit akit

- hel met kau lassa min kä tah ansa a sial lisen as un kan ssa. Mi tä isom mat helm et, sen pa he mpi

Vierailija
296/310 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin kirjoittamaan noin koska muokkasin tuota tekstiä varmaan 6 kertaa eikä se kelvannut.

T. Edellinen

Vierailija
297/310 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on aikapaljon kommentoitu leggareita ja itse olen niitä käyttänyt enempi ns kotoilu housuina, mutta tänä vuonna noin 6 viikkoa käytin leggareita myös ihmisten ilmoilla. Oli siis pakko, eli olin kipsipotilaana ja eipä ole aiemmin tullut mieleen kuinka haastavia moni vaate yhdellä kädellä toimiessa on. Kuten farkut nappeineen + vöineen, rintaliivien hakaset, kengän nauhat, kireät paidan hihansuut yms. Kuljin siis pitkälti leggareilla ja rintaliivitkin oli toppimallisia 😉

Vierailija
298/310 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään vaateyhdistelmä ei ärsytä. Jokainen saa kulkea niinkuin lystää ,ei kaiva mun percettä.

Vierailija
299/310 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti nuorilla miehillä michelin-ukko-malliset ylisuuret toppatakit ja pillifarkut, sämpylätossut, ruma lippis ja kaulassa ranteenpaksuinen ketju jossa leijonariipus.

Vierailija
300/310 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkatakki,verkkarit . bootsit .tämmöisen näin noin 30 vuotta sitten😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä