Ällöttävin mahdollinen vaateyhdistelmä, joka saa sinut näkemään punaista
Kommentit (310)
Persjalkaisuus on kyllä aika ekologista. Sellainen pysyy pystyssä joka tilanteessa ja sen takia tämä ominaisuus varmaan onkin niin vallitseva. Ja on kyllä vaan kumma, jos persjalkaisen pitäisi pistää kesäkuumalla sukkahousut jalkaan ihan vaan sen takia, että näyttäisi jonkun tuntemattoman ihmisen silmissä pidempijalkaiselta! Potaskaa.
Kaikki asukokonaisuudet tai niiden puute, kun kyseessä on huomion tavoittelu hinnalla millä hyvänsä:
https://www.instagram.com/p/BKTrP0SBn8O/?taken-by=martinaaitolehtioffic…
http://2.bp.blogspot.com/-XQ5TCTJKgJM/T20YinElXUI/AAAAAAAACMc/jPJsmyyXY…
Vierailija kirjoitti:
Persjalkaisuus on kyllä aika ekologista. Sellainen pysyy pystyssä joka tilanteessa ja sen takia tämä ominaisuus varmaan onkin niin vallitseva. Ja on kyllä vaan kumma, jos persjalkaisen pitäisi pistää kesäkuumalla sukkahousut jalkaan ihan vaan sen takia, että näyttäisi jonkun tuntemattoman ihmisen silmissä pidempijalkaiselta! Potaskaa.
Joo. Ja persjalkaiset mitään mäyräkoiria ole. Persjalkaiset on kahdella takajalalla kävelevia gepardeja.
Vierailija kirjoitti:
Jatkanpa,kun alkuun pääsin.Yksi hirvitystyyli on tässä,ja tätä näkee juuri sellaisilla ihmisillä,joista oikeasti huomaa,että pukeutuminen ei merkitse elämässä mitään.Olen itse köyhä ja työtön,mutta onko se pakko näyttää täydellä välinpitämättömyydellä ulkonäöstään.Kun takissa on sekä vetoketju,että nappeja tai neppareita,suljetaan vain ne napit tai vetoketju ja jätetään toinen kiinnitys laittamatta.Tätä näkee tietyissä porukoissa,on kurjan näköistä.
En ole koyhä enkä työtön ja pidän vaatteista - ja kävelen usein talvella takki just tuolla tavalla kiinni. Jos toppiksessa on vetoketju niin mitä väliä niillä napeilla on? Ehkä yhden jaksan kiinnittää. Voi voi, miten minua onkaan tutkailtu kun kalliin toppiksen napit ovat olleet auki.. voi tuotakin naisparkaa, varmaan saanut lahjoituksena hienon takin, mutta ei ole jaksanut napittaa.. :D
Näin kerran, kun persjalkaisella nuorella naisella oli beiget tai lähes ihonväriset legginsit ja lyhyehkö paita. Arvatkaa, miltä hän näytti kauempaa katsottuna? Housuttomalta.
Mulla tuli heti mieleen leopardikuvioinen paita ja pinkki tissivyö. Hyi hhhelvvv kun vaan mietinkin!
Kuvailen samalla kadulla asuvan / kadun kautta kulkevan nuoren naisen.
Vartalo punkero, päärynäpainotteinen, ei vyötäröä. Ei meikkiä, "keskiruskea" tukka.
Tiukat siniset spermaruiskefarkut, joissa vetoketju takapuolen päällä. Niin tiukat, että vetoketju on monella mutkalla siinä keskellä ahteria. Matalan linttaan astutut ruskeat kengät, joissa vähän korkoa. Hyvin pieni ja hyvin kittana tummanvihreä toppatakki, jonka päälle on asetettu vaaleanpunainen patellavyö tissivyöksi. Kävelyasento etukeno.
Tämä oli jotain sellaista, että en voinut kuin ihmetellä. Ehkä hän halusi korostaa kaikkia huonoja puoliaan tai ei ollut ihan tajuissaan tai jotain.
No kai sä olet niin nuori,ettei silmääs haittaa,kun puolet takin kiinnityksistä on vaan kiinni.Mutta tällaiselle vanhemmalle se luo homssuisen vaikutelman.
Ymmärrät minua ehkä paremmin kun kerron,että lapsuudessani oli ainakin pitkissä takeissa nappien lisäksi sisäpuolella takin vuorikankaiset nauhat jotka solmittiin kiinni ennen varsinaista napittamista.
Minullaei kerinnyt olemaan,mutta muistan kun äiti ja isä solmivat takin sisäpuolelle nauhat kiinni ennenkuin sulkivat napit.
Ja vielä tää vanha rouva valittaa yhdestä asiasta,se ei ole huonosta tyylistä,mutta:Vaikka itse olen ikäluokkaa,jolloin vaatteet todella eroteltiin vuodenaikojen mukaan,en ymmärrä tätä.
Elokuu onymmärtääksenikesää ja jos syyskuu on lämmin,niin miksei voi pukeutua kesäisesti.
Säälittää lyhyt kesämme,kun 20 asteen lämmössä istutaan bussissa toppatakki päällä,villaiset sukkahousut tai legginssit jalass jamahdollisesti vielä nilkkurit ja saapikkaat.
Ymmärrän,että aamulla voi olla viileämpää,niin että takki tarvitaan.Itse tarvitsen hyvin varhain syksyllä hansikkaita,koska käteni palelevat.Mutta jos päivällä on yli 20,niin kuinka jaksaa bussissa istua noissa tamineissa.Tarvitseeko sitä aamulla laittaa toppatakki,eikö kevyempää löydy,ja eikö ne sukkahousut voi siinä ilmanalassa olla ohuet,eikä "pässinpökkimät".
Joku päivä sitten olin bussissa just tässä tilanteessa.Mulla oli hihaton pusero ja ne haukutut caprit,ei sukkahousuja eikä sukkia.Ympärilläedellä kerrottua porukkaa.Ei kuulu mulle,mutta eikö tule kuuma?
Vierailija kirjoitti:
Persefarkut yhdistettynä juntti t-paitaan:
http://aijaa.com/Ljzqgf
Hauska idea muuntaa "rekkamiehen hymy" tisseiksi.
Minua jaksoi naurattaa tuo Jopon ja Kånken-repun kuvakin. Onko jonkun vihaamalla tyypillä kaikki ihanuudet eli Converset, Jopo ja vielä Kånkenkin? Mahtaa ketuttaa!
Vierailija kirjoitti:
Sukat ja sandaalit miehellä.
Mutta tosi käytännöllistä. Sukat estävät sandaalien hankaamisen ja sandaalit puolestaan mahdollistavat jalkojen tuulettumisen.
Olisikin aika päästä tästä ajatuksesta, että sandaaleissa ei pitäisi käyttää sukkia. Itse en edes ajattele, että se näyttäisi rumalta.
Kuka lienee keksinyt tämän inhon. Oliko itse Lenita Airisto, joka siitä paasasi takavuosina.
Vierailija kirjoitti:
Persjalkaisuus on ilmeisesti kehittynyt kylmään ilmastoon. Lämpöä ei haihdu niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Tämän näin tässä pari viikkoa sitten:
Pitkähkö trenssi, harmaat jumppatrikoot, valkoiset lenkkarit, lippahattu josta poninhäntä vedettynä kiristyssysteemin läpi ja keinonahkainen jättimänen olkalaukku. Otti itsestään selfieitä kadulla. Tyyliä Rovaniemellä :'D
Näitähän on stadi täynnä..:D
Vierailija kirjoitti:
Nää uudet tuulipuvun takit eli kevyet toppatakit, joita on joka 2. toisella.
Hah haha hah! Vastikään ostin itsekin kevyttoppatakin urheiluliikkeen tarjouksesta, koska viime talvena en hennonut ostaa. Miehelleni löysin kirppikseltä uudenveroisen harmaanvihreän kevyttoppatakin 4 eurolla. Onneksi olen tottunut olemaan epätrendikäs, koska 1970- ja 80-luvuilla minulla oli useampikin tuulipuku ja vieläkin pukeudun ulkoilupukuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukat ja sandaalit miehellä.
Mutta tosi käytännöllistä. Sukat estävät sandaalien hankaamisen ja sandaalit puolestaan mahdollistavat jalkojen tuulettumisen.
Olisikin aika päästä tästä ajatuksesta, että sandaaleissa ei pitäisi käyttää sukkia. Itse en edes ajattele, että se näyttäisi rumalta.
Kuka lienee keksinyt tämän inhon. Oliko itse Lenita Airisto, joka siitä paasasi takavuosina.
Mennäkesänä näin kirppiksessä jonkun (mitä ilmeisimmin ainakin ulkomaalaistaustaisen) naisen jolla muistan lyhyen minihameensa lisäksi olleen varvassandaalit (siis ne sellaiset muutaman euron pehmomuoviläpykät)
JA niiden varvastukien väliin oli hän jotenkin onnistunut survomaan ehjinä ohuet sukkiksensa. (vai olivatkohan ne jotain erikoista 'varvassandaalimallia',niin tarkkaan en kyllä katsonut,mutta sen verran se kyllä ihmetytti ja jäi mieleen. )
No luova ratkaisu häneltä ja kompromissi pukeutumisessaan se joka tapauksessa oli . Ilmastollinen tosiasia täällä pohjolassa on,että kyllä niissä muissa sandaaleissa useinkin niitä sukkia tarvitaan ja niitä on valittavana vaikka minkä värisiä. Ruskeiden sandaalien kanssa käy esim. 40 den beige sukkikset. Pidentää niiden sandaalien käyttöaikaa aina syyssateiden alkuun asti
mikä tahansa - ballerinat
sortsit - legginsit
On ihmisillä asiat mallillaan kun tällaisia kerkee miettiin! Voi ristus!!! Onneks ei ihmiset ny munasillaan heilu ympäri kyliä.
jos joku näkee rillipäisen naisen, jolla on maantienvärinen tukka ja "maha edeltä"- kävelytyyli niin se olen sitten minä .
päänahka ei kestä enää värjäämistä, 15v putkeen mustaa hiusväriä johti ensin mustalle ja sitten muullekin allergisoitumiseen.. ei minulla naama turpoa tai mitään, mutta pää alkaa kutista hulluna eikä se kutina lopu!
ja on notkoselkä. jos vedän mahan sisään, perse työntyy taakse enkä pysty hengittämään kunnolla tai kävelemään :D
lisäksi palelen helposti, minulla on jo käytössä kevyeksi talvitakiksi tarkoitettu maiharitakki. semmoinen muodoton mötkylä. että olen sitten hottis!
Toppatakki yhdistettynä nilkkasukkiin ja lenkkareihin. Nilkat paljaana, hyi olkoon
Jatkanpa,kun alkuun pääsin.Yksi hirvitystyyli on tässä,ja tätä näkee juuri sellaisilla ihmisillä,joista oikeasti huomaa,että pukeutuminen ei merkitse elämässä mitään.Olen itse köyhä ja työtön,mutta onko se pakko näyttää täydellä välinpitämättömyydellä ulkonäöstään.Kun takissa on sekä vetoketju,että nappeja tai neppareita,suljetaan vain ne napit tai vetoketju ja jätetään toinen kiinnitys laittamatta.Tätä näkee tietyissä porukoissa,on kurjan näköistä.