Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ''moi'' paras aloitusviesti naiselle tinderissä?

Vierailija
14.09.2016 |

Yleensä 95% naisista on vastannut, mutta nyt parin päivän sisällä tosi moni on jättänyt vastaamatta! Riippuuko aloituksesta vai mun naamasta?

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Moi, mitä kuuluu?"

- Moi, ihan ok, entäs sulle?

"Ihan ok."

Et varmasti saa pillua

"Moi, millaisissa merkeissä on syksysi alkanut? Mä oon plaaplaaplaa. Mitä muuten etsit Tinderistä?"

- *naisen vastaus*

Saat selville, haetteko samaa, ja seuraavaksi luonteva kysyä johonkin nauttimaan syyssäästä.

Antaa hieman yksinkertaisen kuvan ihmisestä jos kysyy että mitä etsii tinderistä.

Miten niin antaa? Kyllä mä ainakin naisena kysyn aina mieheltä mitä hakee niin tietää hakeeko seksiä vai vakavaa.

22/78 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan oikeastiko joku arvostaa enemmän noita "nokkelia" keskustelunavauksia, jotka eivät oikeasti johda mihinkään? Jos minulta joku kysyy päivän väriä tai paitani puuvillapitoisuutta, niin en kyllä sitä osaa jatkaa yhtään mihinkään suuntaan. Vastaukseni on paljon lyhyempi, kuin siihen "mitä kuuluu" -kysymykseen.

Siksihän nuo nokkeluudet toimivatkin, kun sinunlaisesi naiset eivät lähde niihin mukaan. Moni mies haluaa naisen, jolla on kykyä ja halua tuollaiseen kepeään läpänheittoon, joten sellaisella avaaminen rajaa kätevästi pois epäyhteensopivia mätsejä. Ainakin minulla on ollut parhaat treffit sellaisten naisten kanssa, jotka ovat taitavia ja hauskoja kirjoittajia. Se kertoo älykkyydestä, huumorintajusta ja leikkimielisyydestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää sitten uskoko jos ette tahdo menestyä.
95 % "moi"-alkuisista keskusteluista tulee menemään näin:
- *ei reaktiota*
tai
- "moi"
-"moi"
-"mitä kuuluu?"
-"ihan ok"
-the end
Ja ne loput 5 % onnistuvat siksi, että kumpikin oli sillä hetkellä joko äärimmäisen tylsistynyt tai siksi, että toisen profiili koetaan heti ensivilkaisulla kiinnostavaksi ja siinä on jotain tarttumapintaa, esim. yhteinen harrastus. Tavallisessa pönötysprofiilissa sellaista ei ole.
Turha tulla jakamaan mitään wanhan kansan kohteliaisuusneuvoja sitten kun niitä moi-matcheja on satoja... Ei vaan jaksa kiinnostaa onkia joka Jani-Petterin henkimaisemia.

Siis mikä estää tuon "ihan ok" -vastauksen jälkeen esittämästä niitä "mikä on päivän väri"- tai "miten syksy on lähtenyt käyntiin" -kysymyksiä?

Koska ensinnäkin ei ole ollenkaan varmaa, että nainen reagoi laisinkaan, joten niitä hassuja juttuja ei sitten pääse esittämäänkään. Ja toisekseen, tuollaisen tönkköasiallisen aloituskaavan jälkeen tuollaiset heitot kuulostaisivat jotenkin häiriintyneeltä ja väkinäiseltä. Rennolla huumorilla pitää lähteä liikkeelle.

Jos taas etsit asiallista syvällistä naista ja aloituskeskustelu on sinulle vain testi naisen sopivuudesta (oletin, että tässä halutaan vaan mahdollisimman suuri vastausprosentti sekalaisilta naisilta), niin sovella sitten neuvoa ja kysy jotain fiksua ja erilaista. Sekin toimii jos tietää mitä hakee.

Mutta ihan oikeasti, kymmenet "moikat" jäi sanomatta kun Tinderiä joskus käytin. Ihan vaan kun ei jaksanut vääntää tysää kaavaa mitäänsanomattomille ihmisille. Suomi24 toimi minulla paremmin. t. olen sitten nainen.

Miksi liikkeelle pitää lähteä rennolla huumorilla tai miksi niitä hassuja juttuja pitää päästä esittämään? Minä olen siis itse nainen ja arvostan paljon enemmän ihan reilua "moi, mitä kuuluu" -lähtöä. Minä tiedän, että ketään miestä ei ihan oikeasti kiinnosta paitani puuvillapitoisuus ja huumorina tuollainen on mielestäni pelkästään väkinäistä ja vaivaannuttavaa. Paras huumori on tilannesidonnaista, eikä mitään pikkukallevitsejä. Enemmän siis kiinnostaa mies, jota oikeasti kiinnostaa minun elämäni ja ajatukset, eikä mikään wannabe-standup-koomikko.

24/78 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää sitten uskoko jos ette tahdo menestyä.95 % "moi"-alkuisista keskusteluista tulee menemään näin:- *ei reaktiota*tai- "moi"-"moi"-"mitä kuuluu?"-"ihan ok"-the endJa ne loput 5 % onnistuvat siksi, että kumpikin oli sillä hetkellä joko äärimmäisen tylsistynyt tai siksi, että toisen profiili koetaan heti ensivilkaisulla kiinnostavaksi ja siinä on jotain tarttumapintaa, esim. yhteinen harrastus. Tavallisessa pönötysprofiilissa sellaista ei ole.Turha tulla jakamaan mitään wanhan kansan kohteliaisuusneuvoja sitten kun niitä moi-matcheja on satoja... Ei vaan jaksa kiinnostaa onkia joka Jani-Petterin henkimaisemia.

Siis mikä estää tuon "ihan ok" -vastauksen jälkeen esittämästä niitä "mikä on päivän väri"- tai "miten syksy on lähtenyt käyntiin" -kysymyksiä?

Koska ensinnäkin ei ole ollenkaan varmaa, että nainen reagoi laisinkaan, joten niitä hassuja juttuja ei sitten pääse esittämäänkään. Ja toisekseen, tuollaisen tönkköasiallisen aloituskaavan jälkeen tuollaiset heitot kuulostaisivat jotenkin häiriintyneeltä ja väkinäiseltä. Rennolla huumorilla pitää lähteä liikkeelle.

Jos taas etsit asiallista syvällistä naista ja aloituskeskustelu on sinulle vain testi naisen sopivuudesta (oletin, että tässä halutaan vaan mahdollisimman suuri vastausprosentti sekalaisilta naisilta), niin sovella sitten neuvoa ja kysy jotain fiksua ja erilaista. Sekin toimii jos tietää mitä hakee.

Mutta ihan oikeasti, kymmenet "moikat" jäi sanomatta kun Tinderiä joskus käytin. Ihan vaan kun ei jaksanut vääntää tysää kaavaa mitäänsanomattomille ihmisille. Suomi24 toimi minulla paremmin. t. olen sitten nainen.

Miksi liikkeelle pitää lähteä rennolla huumorilla tai miksi niitä hassuja juttuja pitää päästä esittämään?

Siksi, että sinä et ole se kultastandardi, jonka miellyttämiseen miesten tulisi pyrkiä. Jos mies haluaa rentoa huumoria ja kepeää viestittelyä, on vain hyvä, että hän saa tiputettua sinut nopeasti pois mätseistään.

Vierailija
25/78 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan oikeastiko joku arvostaa enemmän noita "nokkelia" keskustelunavauksia, jotka eivät oikeasti johda mihinkään? Jos minulta joku kysyy päivän väriä tai paitani puuvillapitoisuutta, niin en kyllä sitä osaa jatkaa yhtään mihinkään suuntaan. Vastaukseni on paljon lyhyempi, kuin siihen "mitä kuuluu" -kysymykseen.

Siksihän nuo nokkeluudet toimivatkin, kun sinunlaisesi naiset eivät lähde niihin mukaan. Moni mies haluaa naisen, jolla on kykyä ja heittoa tuollaiseen kepeään läpänheittoon, joten sellaisella avaaminen rajaa kätevästi pois epäyhteensopivia mätsejä. Ainakin minulla on ollut parhaat treffit sellaisten naisten kanssa, jotka ovat taitavia ja hauskoja kirjoittajia. Se kertoo älykkyydestä, huumorintajusta ja leikkimielisyydestä.

No kerrohan, millaisia vastauksia tuollaisiin heittoihin sitten parhaimmillaan tulee ja mihin se keskustelu siitä luontevasti etenee.

Vierailija
26/78 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää sitten uskoko jos ette tahdo menestyä.95 % "moi"-alkuisista keskusteluista tulee menemään näin:- *ei reaktiota*tai- "moi"-"moi"-"mitä kuuluu?"-"ihan ok"-the endJa ne loput 5 % onnistuvat siksi, että kumpikin oli sillä hetkellä joko äärimmäisen tylsistynyt tai siksi, että toisen profiili koetaan heti ensivilkaisulla kiinnostavaksi ja siinä on jotain tarttumapintaa, esim. yhteinen harrastus. Tavallisessa pönötysprofiilissa sellaista ei ole.Turha tulla jakamaan mitään wanhan kansan kohteliaisuusneuvoja sitten kun niitä moi-matcheja on satoja... Ei vaan jaksa kiinnostaa onkia joka Jani-Petterin henkimaisemia.

Miksi liikkeelle pitää lähteä rennolla huumorilla tai miksi niitä hassuja juttuja pitää päästä esittämään?

Siksi, että sinä et ole se kultastandardi, jonka miellyttämiseen miesten tulisi pyrkiä. Jos mies haluaa rentoa huumoria ja kepeää viestittelyä, on vain hyvä, että hän saa tiputettua sinut nopeasti pois mätseistään.

Ai, minä ymmärsin sitten tämän ketjun otsikon sitten ihan väärin. Anteeksi, että kerroin oman ajatukseni.

Vierailija
27/78 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä te muut naiset sitten vastaatte niihin "moi mitä kuuluu"-miesten aloituksiin? Siis tuntematon jamppa, jolla joku kylpyhuoneselfie ja profiilissa joku englanninkielinen sananlasku. Mitä syvällistä lähdette siihen vastaamaan? Minä en ainakaan osaa / jaksa reagoida sellaiseen, saati että siitä jotain keskustelua syntyisi. Tuskin siinä avautuakaan on tarkoitus, enempi sellainen "how do you do"-heitto?

Ja joku "hmm no oon täs just sängyssä ja surffaan netissä, mitäs täs :)" voi helvetti, ei kiinnosta.

Ja edelleen, kaikkiin naisiin / miehiin ei läpänheitto iske, joten sitten voi vaikka kysyä, "tykkäätkö ruotsalaisista dekkareista?"

Vierailija
28/78 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy edes "Moi, mitä kuuluu?" Kaikista paras jos saat jonkun hauskan tai profiiliin liittyvän aloituksen keksittyä, mutta kyllä se noinkin toimii.

Vierailija
29/78 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi liikkeelle pitää lähteä rennolla huumorilla tai miksi niitä hassuja juttuja pitää päästä esittämään? Minä olen siis itse nainen ja arvostan paljon enemmän ihan reilua "moi, mitä kuuluu" -lähtöä. Minä tiedän, että ketään miestä ei ihan oikeasti kiinnosta paitani puuvillapitoisuus ja huumorina tuollainen on mielestäni pelkästään väkinäistä ja vaivaannuttavaa. Paras huumori on tilannesidonnaista, eikä mitään pikkukallevitsejä. Enemmän siis kiinnostaa mies, jota oikeasti kiinnostaa minun elämäni ja ajatukset, eikä mikään wannabe-standup-koomikko.

Sinunlaisille oli suunnattu viestini toka kappale. Lihavoimallasi lauseellani tarkoitin, että rentoa huumoria pitää käyttää jo ihan ekasta viestistä asti jos sitä haluaa käyttää. Kun tönkön aloituksen jälkeen vetää jotain huumorikysymyksiä, se ei toimi. Mutta humoristisen alun jälkeen, kun on saanut onnistuneesti kontaktin ihmiseen, voi toki siirtyä vakavampiin aiheisiin, "niin mitäs sulle muuten kuuluu?"

Vierailija
30/78 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä te muut naiset sitten vastaatte niihin "moi mitä kuuluu"-miesten aloituksiin? Siis tuntematon jamppa, jolla joku kylpyhuoneselfie ja profiilissa joku englanninkielinen sananlasku. Mitä syvällistä lähdette siihen vastaamaan? Minä en ainakaan osaa / jaksa reagoida sellaiseen, saati että siitä jotain keskustelua syntyisi. Tuskin siinä avautuakaan on tarkoitus, enempi sellainen "how do you do"-heitto?

Ja joku "hmm no oon täs just sängyssä ja surffaan netissä, mitäs täs :)" voi helvetti, ei kiinnosta.

Ja edelleen, kaikkiin naisiin / miehiin ei läpänheitto iske, joten sitten voi vaikka kysyä, "tykkäätkö ruotsalaisista dekkareista?"

Miksi heti pitäisi vastata jotain syvällistä jollekin tuntemattomalle jampalle?

"ihan hyvää kuuluu, kiitos. Tänään oli vähän kiireinen päivä töissä, pitäisi vielä valmistautua huomiseen tenttiin". 

tai

"ihan hyvää, kiitos. lomamatkaa varten tässä pakkailen ja kaikki tavarat tietysti hukassa"

tai

"ihan hyvää, kotona sairaan tyttären kanssa"

Se on katsos sitä tutustumista. Mutta tietysti, palstahan on täynnä humoristisia älyköitä, joita kiinnostaa enemmän, mitä täytteitä toinen ottaa pizzaansa, kuin se, mitä hän tekee työkseen tai onko hänellä lapsia.

Vierailija
31/78 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että jos ei mitään muuta keksi kuin "moi", niin ei ole minun tyyliseni ihminen. Ja vastaavasti itse laittaisin kyllä suoraan vasemmalle profiilin, josta ei herää yhtäkään ajatusta jolla sen keskustelun voisi avata.

Sellaisia "moin" korvikkeitakin toki on, monet miehet avaavat huumorilla ja itse pidän siitä kyllä. Käytäntö on osoittanut, että mies joka avaa "moilla" ei kyllä kykene myöhemminkään kovin kaksiseen kommunikointiin ja keskustelua joutuu kannattelemaan yksin kunnes pitkästyy. En siis nykyään välttämättä reagoi näihin mitenkään.

32/78 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hanska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksihän nuo nokkeluudet toimivatkin, kun sinunlaisesi naiset eivät lähde niihin mukaan. Moni mies haluaa naisen, jolla on kykyä ja heittoa tuollaiseen kepeään läpänheittoon, joten sellaisella avaaminen rajaa kätevästi pois epäyhteensopivia mätsejä. Ainakin minulla on ollut parhaat treffit sellaisten naisten kanssa, jotka ovat taitavia ja hauskoja kirjoittajia. Se kertoo älykkyydestä, huumorintajusta ja leikkimielisyydestä.

No kerrohan, millaisia vastauksia tuollaisiin heittoihin sitten parhaimmillaan tulee ja mihin se keskustelu siitä luontevasti etenee.

Hauskoja, mahdollisesti flirttejä vastauksia. Riffaillaan toisen jutuista. Hankitaan tietoa esittämällä oletuksia ja kysymyksiä. Tunnustellaan toisen huumorintajun rajoja. Kiusoitellaan. Katsotaan, kuinka pitkälle juttua voi kehitellä, ennen kuin se romahtaa... Parhaimmillaan jostakin absurdista aloituksesta viriää kokonainen pitkä, absurdin huumorin sävyttämä keskustelu, jossa meillä onkin yhtäkkiä täysin yhteinen sisäpiirin läppään perustuva kieli. Tätä tapahtuu harvoin, mutta kun toisen kanssa syntyy pitkä improvisaatioketju, olen aina täysin myyty. Jos nainen kykenee tuollaiseen, hän on minun silmissäni erittäin arvokas ja haluttava.

Läpänheittohan on yllättävän hyvä tapa saada kiinni siitä, minkälainen ihminen toinen on ja miten hän ajattelee. Ainakin minulle ihmisen tapa ja kyky vitsailla antaa paljon hyödyllistä tietoa ja rakentaa kiinnostusta. Tuskin sietäisin edes yksiä treffejä naisen kanssa, jos hän ei osoittaisi huumorintajua ja leikkimielisyyttä.

Tosin aika usein vastaus on tyyliin "Täyttä puuvillaa! Kuinka niin?" ja sekin on täysin okei. Pääasia on saada keskustelu liikkeelle.

Vierailija
33/78 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"ihan hyvää kuuluu, kiitos. Tänään oli vähän kiireinen päivä töissä, pitäisi vielä valmistautua huomiseen tenttiin". 

tai

"ihan hyvää, kiitos. lomamatkaa varten tässä pakkailen ja kaikki tavarat tietysti hukassa"

tai

Se on katsos sitä tutustumista. Mutta tietysti, palstahan on täynnä humoristisia älyköitä, joita kiinnostaa enemmän, mitä täytteitä toinen ottaa pizzaansa, kuin se, mitä hän tekee työkseen tai onko hänellä lapsia.

Ehkä arkeni sitten vain on niin tylsää, harvemmin käyn lomamatkoilla tms. Ja sen verran tiedän, että mistään vitutuksesta ei kannata alkaa avautumaan.

Mutta kiva juttu jos joku jaksaa copy pastettaa päivän neutraalit kuulumiset viikosta ja kuukaudesta toiseen jokaiselle moikkaajalle, minä en jaksanut. Ei keskustelun tarvitse mitään ilotulitusta olla, mutta aloituksessa pitää olla kipinä, että kiinnostuu. Kaikki aiheet lapsista koiriin voidaan käydä kyllä heti sen jälkeenkin.

Vierailija
34/78 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tässä aloituksessa haluttiinkin kysyä: "Onko "moi" paras aloitus tinderissä, jos haluaa ensin aloittaa huumorilla eikä kuulumisten kyselemisellä ja haluaa vastauksia ainoastaan niiltä naisilta, jotka lähtevät läpänheittoon mukaan?" Eikö järki jo sano, että ei se ole, pitääkö tätä kysyä. :D Minä luulin, että tässä puhuttiin kaikista naisista ja ylipäätään keskustelujen jatkumisesta, kun oli noita prosenttejakin mainittu.

35/78 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinunlaisille oli suunnattu viestini toka kappale. Lihavoimallasi lauseellani tarkoitin, että rentoa huumoria pitää käyttää jo ihan ekasta viestistä asti jos sitä haluaa käyttää. Kun tönkön aloituksen jälkeen vetää jotain huumorikysymyksiä, se ei toimi. Mutta humoristisen alun jälkeen, kun on saanut onnistuneesti kontaktin ihmiseen, voi toki siirtyä vakavampiin aiheisiin, "niin mitäs sulle muuten kuuluu?"

Juuri näin. Jos keskustelu alkaa kuin työhaastattelu, siitä on todella vaikea päästä enää hauskaan ja kepeään jutusteluun. Tärkeitä tietoja pääsee kyllä hyvin vaihtamaan läpänheiton lomassakin.

Vierailija
36/78 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä Tinderiä, mutta Facebookissa, jos tulee joku moi/mitässä -tyyppinen huonosti kirjoitettu sisällötön paskaviesti, mulla nousee kyllä vitutuskäyrä. Jostain syystä hyvät kaverini eivät ikinä aloita keskustelua noin sisällöttömästi, vaan heillä on yleensä jotain asiaakin. Moi-tyypit ovat juuri siksi niin raivostuttavia, ettei heillä oikeasti tunnu olevan ikinä mitään asiaa, eivätkä ne turhat paskiaiset osaa edes kirjoittaa ymmärrettävää suomea. Jos joskus päädyn nettideittailemaan niin moit saavat multa varmaan eston saman tien.

37/78 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä te muut naiset sitten vastaatte niihin "moi mitä kuuluu"-miesten aloituksiin? Siis tuntematon jamppa, jolla joku kylpyhuoneselfie ja profiilissa joku englanninkielinen sananlasku. Mitä syvällistä lähdette siihen vastaamaan?

Miksi olet mätsännyt tuollaisen tyypin?

Vierailija
38/78 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tai
tai

Ehkä arkeni sitten vain on niin tylsää, harvemmin käyn lomamatkoilla tms. Ja sen verran tiedän, että mistään vitutuksesta ei kannata alkaa avautumaan.

Mutta kiva juttu jos joku jaksaa copy pastettaa päivän neutraalit kuulumiset viikosta ja kuukaudesta toiseen jokaiselle moikkaajalle, minä en jaksanut. Ei keskustelun tarvitse mitään ilotulitusta olla, mutta aloituksessa pitää olla kipinä, että kiinnostuu. Kaikki aiheet lapsista koiriin voidaan käydä kyllä heti sen jälkeenkin.

Eli oliko ongelma nyt se, että niitä vastauksia ei tule, vai se, että keskusteluja on liikaa ja ne ovat tylsiä? Minä ymmärsin aloituksen siten, että halutaan niitä vastauksia ja keskusteluja, joten siinä tapauksessa neuvoisin sietämään hieman myös sitä tylsyyttä.

Kyllä on ankeaa porukkaa, jos ei osaa siitä omasta arjestaan keksiä edes pienen pientä asiaa, josta voi ohimennen mukavissa merkeissä mainita. Sen sijaan virtaa riittää kyllä keksimään mitä erikoisempia mutta IRL merkityksettömiä keskustelunavauksia. :D

Vierailija
39/78 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi panna ketään, jolle shiftin ja m:n painaminen yhtäaikaa on älyllisesti liian haasteellinen suoritus.

Vierailija
40/78 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo tinder on ihan syvältä. Ensinnäkin pitäisi saada itsestä jotenkin asiallinen kuva otettua, että edes saisi yhtään matchia aikaan. Eli liian pinnallinen. Sen jälkeen pitäisi selvittää, että mikä on paras aloitus, sillä perus jutut ei kelpaa. Sitten kun tämän vaiheen yli on päässyt, niin pidetään vielä jonain seksin perässä olevana pervona. Niin kuin olisi sellaiset kanan aivot, että harrastuksena olisi vaan käydä lykkimässä tuntemattomia naisia. Kaikin puolin liian työlästä. Itse oon päättänyt elää sinkkuna. Kehotan myös muita tekemään samoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi