Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ''moi'' paras aloitusviesti naiselle tinderissä?

Vierailija
14.09.2016 |

Yleensä 95% naisista on vastannut, mutta nyt parin päivän sisällä tosi moni on jättänyt vastaamatta! Riippuuko aloituksesta vai mun naamasta?

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä moi on liian tylsä, mutta joku erikoisempi on liikaa yrittämistä. Näin siis jos olet betauros. Sen sijaan alfauros voi kirjoittaa vaikka "röyh" ja naisilla kostuu pöksyt.

Vierailija
2/78 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aloita nyt edes isolla kirjaimella. Mua vituttaa pelkät "moi" viestit. Laita jotain jatkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä moi on liian tylsä, mutta joku erikoisempi on liikaa yrittämistä. Näin siis jos olet betauros. Sen sijaan alfauros voi kirjoittaa vaikka "röyh" ja naisilla kostuu pöksyt.

Monest oon alottanu just jollai röyh-tyylisillä tai alottanu jollai seksijutuilla ja yleensä vastattu.

ap

Vierailija
4/78 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monest oon alottanu just jollai röyh-tyylisillä tai alottanu jollai seksijutuilla ja yleensä vastattu.

ap

Olet siis alfauros!

Vierailija
5/78 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfan ei tarvi käyttää Tinderia tai miettiä mitä sanoisi...

Vierailija
6/78 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein huonoin mahdollinen aloitus. Yhdistettynä vielä sellaiseen profiiliin, josta ei saa mitän tietoa irti sellaisenaan.

Melkein mikä tahansa on parempi... "Mikä on päivän väri?" "Onks sun lasi puoliks tyhjä vai puoliks täys?" "Mitä sul on suussa just nyt?" Tollasiin nainen voi sitten helposti & läpällä vastata jotain.

Vierailija
7/78 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Moi, mitä kuuluu?"

- Moi, ihan ok, entäs sulle?

"Ihan ok."

Et varmasti saa pillua

"Moi, millaisissa merkeissä on syksysi alkanut? Mä oon plaaplaaplaa. Mitä muuten etsit Tinderistä?"

- *naisen vastaus*

Saat selville, haetteko samaa, ja seuraavaksi luonteva kysyä johonkin nauttimaan syyssäästä.

Vierailija
8/78 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on ihan kelvollinen aloitus. Pari seuraavaa viestiä ovat olennaisempia.

9/78 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on normaalisti 95 % vastausprosentti, "moi" on selvästi paras aloitusviesti sinulle.

Vierailija
10/78 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan aloittanut millään "Onko sun paitas 100 % puuvillaa?" -heitoilla. Kyllä siihen "Moi, mitä kuuluu?" on lähes aina vastattu, jos ei vastata niin henkilö ei ollu mua varten.

Vierailija
11/78 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alota ennemmin jollain hauskalla kysymyksellä, olen huomannut että jos joku laittaa mulle vaan moi niin en jaksa edes vastata koska siitä saa niin pliisun kuvan.

Vierailija
12/78 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää sitten uskoko jos ette tahdo menestyä.

95 % "moi"-alkuisista keskusteluista tulee menemään näin:

- *ei reaktiota*

tai

- "moi"

-"moi"

-"mitä kuuluu?"

-"ihan ok"

-the end

Ja ne loput 5 % onnistuvat siksi, että kumpikin oli sillä hetkellä joko äärimmäisen tylsistynyt tai siksi, että toisen profiili koetaan heti ensivilkaisulla kiinnostavaksi ja siinä on jotain tarttumapintaa, esim. yhteinen harrastus. Tavallisessa pönötysprofiilissa sellaista ei ole.

Turha tulla jakamaan mitään wanhan kansan kohteliaisuusneuvoja sitten kun niitä moi-matcheja on satoja... Ei vaan jaksa kiinnostaa onkia joka Jani-Petterin henkimaisemia.

Vierailija
13/78 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- *ei reaktiota*

tai

- "moi"

-"moi"

-"mitä kuuluu?"

-"ihan ok"

-the end

Ja ne loput 5 % onnistuvat siksi, että kumpikin oli sillä hetkellä joko äärimmäisen tylsistynyt tai siksi, että toisen profiili koetaan heti ensivilkaisulla kiinnostavaksi ja siinä on jotain tarttumapintaa, esim. yhteinen harrastus. Tavallisessa pönötysprofiilissa sellaista ei ole.

Turha tulla jakamaan mitään wanhan kansan kohteliaisuusneuvoja sitten kun niitä moi-matcheja on satoja... Ei vaan jaksa kiinnostaa onkia joka Jani-Petterin henkimaisemia.

Siis mikä estää tuon "ihan ok" -vastauksen jälkeen esittämästä niitä "mikä on päivän väri"- tai "miten syksy on lähtenyt käyntiin" -kysymyksiä?

Vierailija
14/78 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- *ei reaktiota*

tai

- "moi"

-"moi"

-"mitä kuuluu?"

-"ihan ok"

-the end

Ainakin minä etsin naista, jolla on jotain sanottavaa. Jos vastaa "mitä kuuluu" - ihan ok tai vastaavaa niin se on melkein jo siinä.

Vierailija
15/78 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, mutta ei innosta vastaamaan erityisen paljon. Kuitenkin paljon parempi kuin "Mitä kuuluu?" Suosittelen jotain lisää tuohon.

Vierailija
16/78 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Moi, mitä kuuluu?"

- Moi, ihan ok, entäs sulle?

"Ihan ok."

Et varmasti saa pillua

"Moi, millaisissa merkeissä on syksysi alkanut? Mä oon plaaplaaplaa. Mitä muuten etsit Tinderistä?"

- *naisen vastaus*

Saat selville, haetteko samaa, ja seuraavaksi luonteva kysyä johonkin nauttimaan syyssäästä.

Antaa hieman yksinkertaisen kuvan ihmisestä jos kysyy että mitä etsii tinderistä.

Vierailija
17/78 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- *ei reaktiota*

tai

- "moi"

-"moi"

-"mitä kuuluu?"

-"ihan ok"

-the end

Siis mikä estää tuon "ihan ok" -vastauksen jälkeen esittämästä niitä "mikä on päivän väri"- tai "miten syksy on lähtenyt käyntiin" -kysymyksiä?

Koska ensinnäkin ei ole ollenkaan varmaa, että nainen reagoi laisinkaan, joten niitä hassuja juttuja ei sitten pääse esittämäänkään. Ja toisekseen, tuollaisen tönkköasiallisen aloituskaavan jälkeen tuollaiset heitot kuulostaisivat jotenkin häiriintyneeltä ja väkinäiseltä. Rennolla huumorilla pitää lähteä liikkeelle.

Jos taas etsit asiallista syvällistä naista ja aloituskeskustelu on sinulle vain testi naisen sopivuudesta (oletin, että tässä halutaan vaan mahdollisimman suuri vastausprosentti sekalaisilta naisilta), niin sovella sitten neuvoa ja kysy jotain fiksua ja erilaista. Sekin toimii jos tietää mitä hakee.

Mutta ihan oikeasti, kymmenet "moikat" jäi sanomatta kun Tinderiä joskus käytin. Ihan vaan kun ei jaksanut vääntää tysää kaavaa mitäänsanomattomille ihmisille. Suomi24 toimi minulla paremmin. t. olen sitten nainen.

Vierailija
18/78 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan oikeastiko joku arvostaa enemmän noita "nokkelia" keskustelunavauksia, jotka eivät oikeasti johda mihinkään? Jos minulta joku kysyy päivän väriä tai paitani puuvillapitoisuutta, niin en kyllä sitä osaa jatkaa yhtään mihinkään suuntaan. Vastaukseni on paljon lyhyempi, kuin siihen "mitä kuuluu" -kysymykseen.

19/78 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan samaa mieltä, enkä koskaan itse avaa moilla, mutta aloittajan mukaan 95 % mätseistä on lähtenyt keskustelemaan tuolla hänen kanssaan. Jos hän puhuu totta, olisi ihan hullua muuttaa lähestymistapaa tuolla lailla.

Tiedän netistä tyypin, joka aloittaa aina keskustelun viestittämällä "laihduta". Kuulemma toimii hyvin ja seksiä riittää.

Vierailija
20/78 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita pikkuisen reippaammin, vaikka "Terska!" tai "Hei sun heiluvilles!" Huomio on taattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi