Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nainen, joka on voinut TEHDÄ lapsia

Vierailija
14.09.2016 |

Lapsettomuudesta kärsivät, voin olla tässä nyt teidän sylkykuppi. Haluaisitteko vaikka syyllistää minua? Purkaa katkeruuttanne? Ehkä arvailla millä lailla olen paska äiti, enkä ansaitse lapsia toisin kuin te? Saa myös kertoa miten olen omalla toiminnallani vienyt teiltä lapset ja onnen. Myös lasten saanti ja lastenteko -sanojen vääryydestä voi kirjoittaa. Otan vastaan mitä vain, sillä minähän olen maailman onnekkain ja huolettomin ihan vaan koska olen äiti ja helposti raskautuva.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän nyt on, onko hiekkaa vaginassa? Ei kukaan teitä lapsellisia vastaan hyökkää mutta monet teistä katsovat oikeudeksenne arvostella ja moralisoida lapsettomia naisia, eli olisi teillä peiliin katsomisen paikka.

Vierailija
2/57 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Outo aloitus. Minä en ole voinut TEHDÄ lapsia, mutta kaksi olen saanut. Koen itseni onnekkaaksi, ja olen miettinyt, millaista se olisi ollut, jos olisi voinut suunnitella lapsen syntymäajankohtaa halutulle ajankohdalle. Ei minulle silti ole mitään teitä vastaan, jotka ovat voineet lapset laskelmoidusti tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla väärä aika kuukaudesta vai mistä moinen raivo? Ihme psykomammalta vaikutat.

Vierailija
4/57 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän nyt on, onko hiekkaa vaginassa? Ei kukaan teitä lapsellisia vastaan hyökkää mutta monet teistä katsovat oikeudeksenne arvostella ja moralisoida lapsettomia naisia, eli olisi teillä peiliin katsomisen paikka.

Aloitus viittasi aiempaan ketjuun, jossa tuntui olevan kovin vihamielistä meininkiä sellaisia naisia kohtaan, jotka raskautuvat helposti tai käyttävät sanaa lastenteko. Ei ole hiekkaa vaginassa, päinvastoin, olen koko ikäni kärsinyt liiastakin märkyydestä, joten jos jollain vinkkiä tähän ongelmaan, otan ilolla vastaan.. En moralisoi tai arvostele lapsettomia, ihan lähipiirissäkin näen mitä tuskaa se tuottaa, en vaan ymmärrä miksi jossain vaiheessa jotkut lapsettomat rupeavat tuntemaan vihaa ja katkeruutta ihmisiä kohtaan, jotka voivat helposti saada lapsia.

Vierailija
5/57 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin ap:ltä, että oletko siis suunnitellut lapset tyyliin syntymävuodenajan tarkkuudella?

Vierailija
6/57 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla väärä aika kuukaudesta vai mistä moinen raivo? Ihme psykomammalta vaikutat.

Ei ole. Viikko sitten olisi ollut, mutta silloinkaan en raivoa vaan lähinnä itkeskelen. Kirjoitin siis aloituksen ihan lempeällä mielellä. Kun monissa ketjuissa käy tuo raivoava keskustelu ja siitä juuri en pidä, niin ajattelin antautua ihan hyvillä mieleillä tähän.

ap

Vierailija
7/57 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko AP ihan kunnossa?.... Kuulostat juttuinesi siltä ettei kaikki ole nyt ihan hyvin...

Vierailija
8/57 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitus viittasi aiempaan ketjuun, jossa tuntui olevan kovin vihamielistä meininkiä sellaisia naisia kohtaan, jotka raskautuvat helposti tai käyttävät sanaa lastenteko. Ei ole hiekkaa vaginassa, päinvastoin, olen koko ikäni kärsinyt liiastakin märkyydestä, joten jos jollain vinkkiä tähän ongelmaan, otan ilolla vastaan.. En moralisoi tai arvostele lapsettomia, ihan lähipiirissäkin näen mitä tuskaa se tuottaa, en vaan ymmärrä miksi jossain vaiheessa jotkut lapsettomat rupeavat tuntemaan vihaa ja katkeruutta ihmisiä kohtaan, jotka voivat helposti saada lapsia.

Et arvostele lapsettomia, ihan muuten vaan teit tällaisen aloituksen lapsettomien katkeruudesta. Näytäpä aloituksesi niille lähipiirisi lapsettomille. He varmasti ilahtuvat myötäelämisen kyvystäsi.

Vierailija
9/57 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Viikko sitten olisi ollut, mutta silloinkaan en raivoa vaan lähinnä itkeskelen. Kirjoitin siis aloituksen ihan lempeällä mielellä. Kun monissa ketjuissa käy tuo raivoava keskustelu ja siitä juuri en pidä, niin ajattelin antautua ihan hyvillä mieleillä tähän.

ap

Aha, eli olet kuukauden kaikki päivät yhtä hullu. 

Vierailija
10/57 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin ap:ltä, että oletko siis suunnitellut lapset tyyliin syntymävuodenajan tarkkuudella?

En ole suunnitellut noin. Vaan käytännössä kun jätän ehkäisyn pois, tulen heti raskaaksi. Ja ihan kaikille tiedoksi: oma lapsiluku täynnä ja antaisin koska vaan tämän mahdollisuuden lapsettomuudesta kärsiville, jos vain voisin. On tuskaista katsoa tosiaan lähimmäiseni kärsivän lapsettomuudesta ja samalla tunnen syyllisyyttä siitä, kuinka helposti kaikki itselle käynyt.

Vierailija
11/57 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole ihan luonnollista, että lapsettomuudesta kärsivä tuntee katkeruutta? Miksei saisi tuntea?

Vierailija
12/57 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa

[  ] lempeältä ja myötäelävältä ihmiseltä, joka osaa ilmaista lempeyttään ja myötäelämistään taitavasti kirjallisesti

[X] epävakaalta psykopaatilta

Vierailija
13/57 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko AP ihan kunnossa?.... Kuulostat juttuinesi siltä ettei kaikki ole nyt ihan hyvin...

Minulla on kaikki hyvin, mutta edelleen toistan, että tuossa eräässä ketjussa lapsettomien raivo oli sitä luokkaa, että arvelin heidän kaipaavan jotakuta johon voi raivon purkaa ilman hirveää sotaa.

Vierailija
14/57 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et arvostele lapsettomia, ihan muuten vaan teit tällaisen aloituksen lapsettomien katkeruudesta. Näytäpä aloituksesi niille lähipiirisi lapsettomille. He varmasti ilahtuvat myötäelämisen kyvystäsi.

Samasta asiasta mitä tässä haen takaa (lapsettomien palstaraivosta) olen heidänkin kanssa puhunut, eivätkä hekään sitä ymmärrä. Eivätkä syyllistä minua normielämässä siitä, että olen saanut lapsia, kuten tuntuu täällä palstalla monien lapsettomien toimesta tapahtuvan. Ilmeisesti kukaan ei nyt edes tiedä mihin ketjuun viittaan..

Vierailija
15/57 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? Outo aloitus. Minä en ole voinut TEHDÄ lapsia, mutta kaksi olen saanut. Koen itseni onnekkaaksi, ja olen miettinyt, millaista se olisi ollut, jos olisi voinut suunnitella lapsen syntymäajankohtaa halutulle ajankohdalle. Ei minulle silti ole mitään teitä vastaan, jotka ovat voineet lapset laskelmoidusti tehdä.

Keneltä sä ne olet saanut?

Vierailija
16/57 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole ihan luonnollista, että lapsettomuudesta kärsivä tuntee katkeruutta? Miksei saisi tuntea?

Tietenkin on luonnollista ja saa tuntea! Tarkoitan vaan sitä pistettä kun aletaan olla katkeria muille ihmisille siitä, että heillä on lapsia tai saavat niitä helposti. Olen minäkin hieman katkera joistain asioista elämässä, joita muut ovat voineet saavutta ja minä en, mutta en katkeroidu niille, jotka siihen pystyvät. Minä voin saada lapsia, mutta en toteuttaa monia muita haaveita yhden fyysisen ominaisuuteni takia. Ja se on vaan pakko hyväksyä syyttelemättä muita.

Vierailija
17/57 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Aha, eli olet kuukauden kaikki päivät yhtä hullu. 

Realisti yleensä. Ennen kuukautisia ja raskaana toki olen enemmän sekaisin. Että kaippa minun pitäisi ymmärtää paremmin lapsettomien raivoa..

Vierailija
18/57 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap vaikuttaa

[  ] lempeältä ja myötäelävältä ihmiseltä, joka osaa ilmaista lempeyttään ja myötäelämistään taitavasti kirjallisesti

[X] epävakaalta psykopaatilta

Kukapa tällä palstalla ei vaikuttaisi epävakaalta psykopaatilta? Kertoiko tämä analyysisi minusta sen, että sinä olet lempeä ja myötäelävä? Ei. Kuten ei moni muukaan vastaus. Mutta sitähän juuri hain, että voitte kaataa raivonne minuun.

Vierailija
19/57 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös sitä tyyppiä että tulen (olen tullut kolme kertaa, ei tehdä lapsia enempää) raskaaksi heti ja kai tässä miehenikin ominaisuuksilla on osuutensa. Tämä on ollut ihan täysin meidän keskeinen asia, koskaan missään ei ole tätä kuulutettu tai ylpeilty, tunnetaan vain olevamme todella onnekaita.

Jostain syystä meidän tuttavapiiriin on sattunut neljä lapsettomuudesta kärsivää pariskuntaa, hoidoilla lapsia saaneita ja hoidoissa epäonnistuneita, keskenmenojakin. Meille on oltu katkeria ja meidän onnesta ei olla iloittu (yksi sanoi kerran suoraan että sori, en pysty onnittelemaan).

Ihan yhtä vähän olemme pystyneet osaamme vaikuttamaan kuin nuo lapsettomuudesta kärsivät... Toisaalta ymmärrän kyllä hyvin tuon katkeruuden ja siksi en ole koskaan itse katkeroitunut heitä kohtaan. Mutta onhan se nyt ihan kumma juttu, että meidän on oltava varpaillaan ja hissuksiin onnestamme, ettei kukaan vain pahottaisi mieltään, mutta sitten meidän on ymmärrettävä heidän pahaa oloaan ja siedettävä meihin kohdistuva katkeruus...

Vierailija
20/57 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh helvetti. Hullu ämmä tulee tänne kehuskelemaan sikiävyydellään ja värkkinsä märkyydellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi