Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parveketupakointi

Vierailija
14.09.2016 |

Asutaan kerrostalossa vuokralla ja muiden parveketupakointi ärsyttää. Miksi siellä parvekkeella täytyy polttaa? Jostain syystä tupakan käry tulee meidän parvekkeelle (ja välillä sisälle) ja jää sinne pyörimään. Tämän vuoksi ei viitsi tuulettaa kämppää, nukuttaa lapsia tai tuulettaa vaatteita parvekkeella. Miten muut tupakoitsemattomat kerrostalossa elävät ovat tilanteen ratkaisseet? Tupakoitsijoita taitaa olla niin monta ettei viitsisi jokaisen kanssa käydä keskustelemassa aiheesta.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kohta pääsette nillittämään taloyhtiölle ja tupakointi ehkä kielletään koko rakennuksessa.

Henkkoht. olen sitä mieltä että voisitte muuttaa jonnekin allergiataloon ja antaa muiden elää miten haluavat. Paras ratkaisu olisi toki jonkinlainen tuulikaappi per taloyhtiö, mistä savu ei minnekään kulkeutuisi. Joissain firmoissa tällaisia olen nähnyt.

Vierailija
2/18 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kohta pääsette nillittämään taloyhtiölle ja tupakointi ehkä kielletään koko rakennuksessa.

Henkkoht. olen sitä mieltä että voisitte muuttaa jonnekin allergiataloon ja antaa muiden elää miten haluavat. Paras ratkaisu olisi toki jonkinlainen tuulikaappi per taloyhtiö, mistä savu ei minnekään kulkeutuisi. Joissain firmoissa tällaisia olen nähnyt.

Allergiataloja ei ole olemassa. Tai jos on niin ne on jo täynnä. Ikinä en ole kuullutkaan että sellaisia olisi jossain tarjolla.

Itse säästelen omakotitaloon niin pääsee kokonaan eroon noista tupakkajunteista ja myös niiden veriveljistä eli pullo-peteistä ja nitku-niiloista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen, että eivät tule tupakointia kieltämään. Ymmärrän toki, että jokainen haluaa elää omaa elämäänsä, mutta tällä hetkellä muiden parvekkeiden käyttö estää minua käyttämästä omaani. Tupakointi on kuitenkin haitallista niin tupakoitsijalle itselleen mutta myös ympärillä oleville. Pitääkö tälläistä sitten tukea ja muiden muuttaa muualle? Minusta ei.

Vierailija
4/18 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

TUPAKOITSIJOILLA ON TÄYSI OIKEUS HÄIRITÄ MUITA ASUKKAITA PARVEKETUPAKOINNILLAAN JA AIHEUTTAA VIELÄ KEUHKOSYÖVÄNKIN JA PÄÄNSÄRKYÄ MUILLE. Miksei ihmiset tajua tätä yksinkertaista asiaa? Tupakoitsijoiden oikeudet menevät savuttomien oikeuksien edelle. Vain tupakoitsijoilla on oikeus saada käyttää parvekettaan rauhassa antaa savujen levitä muiden parvekkeelle. Sillä ei ole väliä saavatko savuttomat  koskaan nauttia omasta parvekkeestaan rauhassa.

Vierailija
5/18 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savuttomat saavat syyttää itseään jos kokevat tupakansavun häiritseväksi. Ei sinne parvekkeelle ole mikään pakko mennä tai pitää ovea auki. Kiitos tupakoitsijoiden, kansantaloutemme pysyy tasapainossa. Kuvitelkaa, jos kaikki olisivat savuttomia? Syvä lamahan siitä seuraisi, kun kaupat joutuisivat lopettamaan toimintansa, kun tupakanmyynti loppuisi.

Vierailija
6/18 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henk koht olen sitä mieltä että voitte muuttaa sinne narkkilaan ja antaa muiden elää normaalia elämää.

Vierailija
7/18 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaakohan meillä olla toista yhtä sorrettua, pilkauttua ja alistettua ihmisryhmää kuin tupakoitsijat ; _ ;

Vierailija
8/18 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun saa edes jotain ihmisryhmää lyödä kuin vierasta sikaa, eikä kukaan näe siinä mitään outoa. Paitsi lainsäädäntö. Onneksi.

Vierailija
9/18 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen polttamaan parvekkeellani tupakkaa just niin paljon ja kellon aikaa katsomatta....piste

Vierailija
10/18 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tupakkahullu saanut tarpeeksi huomiota edellisessä ketjussa? Uusi aloitus piti tehtailla.

Muuta maalle tai savuttomaan taloon, ketään ei kiinnosta sun ulina.

Vierailija
11/18 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Colli kirjoitti:

Tulen polttamaan parvekkeellani tupakkaa just niin paljon ja kellon aikaa katsomatta....piste

Rukoilen, että tulet kokemaan hitaan ja tuskallisen keuhkosyövän aiheuttaman lopun.

Vierailija
12/18 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö tupakkahullu saanut tarpeeksi huomiota edellisessä ketjussa? Uusi aloitus piti tehtailla.

Muuta maalle tai savuttomaan taloon, ketään ei kiinnosta sun ulina.

Tämä ketju on aloitettu 2016.

Vierailija
13/18 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain tyhmät ihmiset tupakoivat.

Vierailija
14/18 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaakohan meillä olla toista yhtä sorrettua, pilkauttua ja alistettua ihmisryhmää kuin tupakoitsijat ; _ ;

Ei taida olla, jopa pössyttelijät saavat rauhassa levittää tuoksujaan pitkin rappukäytävää.

Vierailija
15/18 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen, että käyt hakemassa apua tuohon naapurikyttäämiseen ja aggressioon...tableteilla saat suvaitsevamman luonteen, mutta kyttäämiseen nekään ei tehoa.

Vierailija
16/18 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Colli kirjoitti:

Rukoilen, että tulet kokemaan hitaan ja tuskallisen keuhkosyövän aiheuttaman lopun.

Olisin varovainen mitä toiselle toivot. Naisten keuhkosyövät ovat lisääntyneet, syytä ei tiedetä, mutta tutkimusten mukaan tupakointi se ei ole.

Vierailija
17/18 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villio kirjoitti:

Rukoilen, että käyt hakemassa apua tuohon naapurikyttäämiseen ja aggressioon...tableteilla saat suvaitsevamman luonteen, mutta kyttäämiseen nekään ei tehoa.

Minun rukouksiin jumala vastaa aika usein. Viimekin viikonloppuna tuli Veikkauksessa muutamia kymppejä, mutta niitä rahoja en käytä tupakkaan :D

Vierailija
18/18 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Colli kirjoitti:

Olisin varovainen mitä toiselle toivot. Naisten keuhkosyövät ovat lisääntyneet, syytä ei tiedetä, mutta tutkimusten mukaan tupakointi se ei ole.

Luultavasti passiivinen tupakointi yksi syy. Ja rukoilen tuota asiaa vain tuolle yhdelle, joka on sen ansainnutkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme