Miten usein haluaisit harrastaa seksiä?
Lisäksi, oletko mies vai nainen ja mikä on seksuaalinen suuntautumisesi? t. Nainen
Kommentit (30)
Olen nuori ja heteromies. Joka päivä pystyisin vetää sellaisen seksimaratonin, että ei tarvitsisi kuin käydä syömässä ja juomassa välillä. Ehkä voisi välillä vähän nukkuakkin.
Olen 41 vuotias nainen ja olen ollut mieheni kanssa 20 vuotta. Seksiä meillä on silloin kun mieheni suostuu, eli 3-10 kertaa kuukaudessa. Minä haluaisin 3-10 kertaa viikossa.
Joka toinen viikko voisi olla ihan kiva määrä. Joskus sama ja joskus eri nainen.
28-vuotias sinkkumies.
Kerran kuukaudessa. En taida olla kovin seksuaalinen ihminen...
M40, homo
Kerran viikossa voisi olla sopivasti: säännöllisesti, ei liian harvoin. Eka piti kirjoittaa että kerran kuukaudessa piisaisi, mutta siinä ehtii jo turhautua. Helpompi olla kokonaan ilman kuin silloin tällöin.
N29, hetero, suhteessa jossa seksiä viimeksi edellissyksynä.
Me asutaan Tampereella. Leikkipaikka ois kyllä n. 60km pohjoiseen.
Vierailija kirjoitti:
Olen heteronainen ja haluan seksiä 3-5 kertaa viikossa, mutta sitten yhdellä seksikertaa kuitenkin useamman yhdynnän ja mielellään seksikerta voisi kestää 2-4 tuntia.
miksi tämä on saanut miinuksia??
Vierailija kirjoitti:
Kerran viikossa voisi olla sopivasti: säännöllisesti, ei liian harvoin. Eka piti kirjoittaa että kerran kuukaudessa piisaisi, mutta siinä ehtii jo turhautua. Helpompi olla kokonaan ilman kuin silloin tällöin.
no, hep !
komppaam. Itse haluaisin 5-6 kert kuukaudessa, nyt seksiä ehkä kerran kuudessa viikossa tahtia. Ja se ärsyttää. Välillä minulla oli fb, pariinkin otteeseen, mutta ne tuppaa syventyä ja siitä seuraa yleensä molemmille niin paljon sydänsärkyjä että nyt on olo että yritän selvitä tällä =)
Vaimon kanssa olen jo jollain tasolla luovuttanut, hän tarvitsee seksiä joskus, eikä enempään kertakaikkiaan pysty - niin surullista kuin se onkin
M49
Olisi hauska vaihtaa privaatisti ajatuksia - uskaltaisitko laittaa s-posti osoitetta =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no, hep !
komppaam. Itse haluaisin 5-6 kert kuukaudessa, nyt seksiä ehkä kerran kuudessa viikossa tahtia. Ja se ärsyttää. Välillä minulla oli fb, pariinkin otteeseen, mutta ne tuppaa syventyä ja siitä seuraa yleensä molemmille niin paljon sydänsärkyjä että nyt on olo että yritän selvitä tällä =)
Vaimon kanssa olen jo jollain tasolla luovuttanut, hän tarvitsee seksiä joskus, eikä enempään kertakaikkiaan pysty - niin surullista kuin se onkin
M49
Olisi hauska vaihtaa privaatisti ajatuksia - uskaltaisitko laittaa s-posti osoitetta =)
Täällä yksi joukkoon ilmoittautuva... T. Nuori nainen.... Turhauttavaa.
Päässä enemmänkin, mutta ideaali olisi varmaan sellainen 3krt perussetti ma-pe ja oikeasti ajan kanssa viikonloppuna.
Tämä kaikki kuitenkin täysin utopiaa. Kerran rakasteltu sitten huhtikuun ja yksi käsihoito päälle. Toki välissä syntyi lapsi, mutta tahti sitä ennen surullisen lähellä samaa.
Mies 39v