Miten usein haluaisit harrastaa seksiä?
Lisäksi, oletko mies vai nainen ja mikä on seksuaalinen suuntautumisesi? t. Nainen
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Jos saisi edes kerran kuukaudessa, niin luultavasti olisin siihenkin tyytyväinen. Se olisi jo merkittävä parannus nykytilanteeseen. Nainen olen ja enimmäkseen hetero, mutta en täysin.
Puutteessa parisuhteessa vai sinkku? :D AP
Nainen, hetero, kerta päivään tai edes joka toinen päivä olisi semmoinen mitä kaipaisin. Pillereiden lopettamisen myötä seksihalut nousivat 100%, koko aika tekee mieli, heti sessioin jälkeenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos saisi edes kerran kuukaudessa, niin luultavasti olisin siihenkin tyytyväinen. Se olisi jo merkittävä parannus nykytilanteeseen. Nainen olen ja enimmäkseen hetero, mutta en täysin.
Parisuhteessa, hyvin pitkässä sellaisessa. :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko ikinä kokeillut olla naisen kanssa? :) AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä. Mitenhän tämä nyt liittyi asiaan? :o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä. Mitenhän tämä nyt liittyi asiaan? :o
No ei itseasiassa mitenkään. :D Kysyin mielenkiinnosta. :D AP
Vähintään kerran päivässä jollain tavoin olisi hyvä. Ja heterona itseäni pidän ja mies olen.
Puolison kanssa hyvin harvoin.
Fwb:n kanssa vaikka joka päivä, parikin kertaa.
Olen hyvin seksuaalinen, mutta kumppanin täytyy sytyttää. Heteronainen.
Nainen, "parisuhteessa", hetero, haluaisin realistisesti pari kertaa viikossa, ideaalisti useamminkin, todellisuudessa viimeksi pari vuotta sitten.
Kerran päivässä seksiä harrastetaan ja joskus olisi kiva koittaa ryhmäseksiä,nainen olen
-72 kirjoitti:
Kerran päivässä seksiä harrastetaan ja joskus olisi kiva koittaa ryhmäseksiä,nainen olen
-72 ryhmäseksistä kiinnostunut - meidän kimpasta (2M + 2N) puuttuu toinen nainen.
Missä asut?
1-3 kertaa päivässä jos seksi olisi semmoista mitä minä haluaisin. Tylsää peruspillupanoa riittää 2 kertaa viikossa kun himot kasvavat niin suureksi että melkeinpä sama miten homma hoidetaan
Mieluiten kahdesti, mutta ihan vähintään kerran päivässä.
Heteronainen
Lauantaina ja sunnuntaina. Kesälomalla noin joka kolmas tai joka toinen päivä. Heteronainen
Tuo kai vaihtelee iän myötä, no ainakin minulla vaihdellut.
Tuo kerta päivässä on varmaan nuorilla määrällisesti ihan kiva, mutta jos se tosiaankin on päivittäistä ja aina kerran päivässä, niin siitä kyllä häviää pian hohto.
Nuorella iällä olisi varmaan 6...9 kertaa viikossa ihan sopivaa, mutta kyllä nupren ihmisen aina joskus pitää saada rakastella useammankin kerran peräkkäinkin. Toisaalta seksittömät päivät pitävät huolen siitä ettei halun kipinä pääse sammumaan.
Kyllä me vielä tällä iälläkin leikimme isää ja äitiä muutaman kerran viikossa yleensä, mutta se ei ole, eikä saakkaan olla säännöllistä.
M65
5-8 kertaa viikossa, nainen olen ja kaukosuhteessa. Tympäisee kun menee kaksikin viikkoa välissä ilman kunnon panoa. :)
Olen heteronainen ja haluan seksiä 3-5 kertaa viikossa, mutta sitten yhdellä seksikertaa kuitenkin useamman yhdynnän ja mielellään seksikerta voisi kestää 2-4 tuntia.