Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autoton, oletko kuullut TAXEISTA?

Vierailija
14.09.2016 |

Kauppaan, harrastuksiin, kapakkaan, mihin vain. Aina kehdataan pyytää kuskaamaan, ja tarjotaan vitonen bensaan ja kahvikuppi. Soitetaan ja naristaan kun ei ole itsellä autoa, ja -sähsän tiiät ettei bussit kulje, pliis, veisit nyt- Eli ärsyttää ihmiset jotka luulee mua halvaksi taksiksi vain sen takia että mulla on auto ja oon työtön.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin näin. Olen lopettanut autottomien loisten kuskaamisen.

Vierailija
2/11 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onx ne ilmasii?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö että sinulla, niin, juuri sinulla on valta lopettaa kyseinen ruikutus. Sano EI!!!

Vierailija
4/11 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä kuullut sanaa hyväksikäyttö? Tai sanaa ei? Kaverinsa saa valita.

Vierailija
5/11 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö että sinulla, niin, juuri sinulla on valta lopettaa kyseinen ruikutus. Sano EI!!!

Kun sanon EI ja joku näkee minun sitten ajavan autolla, soitetaan, -mikset voinu viedä, tuoda, hakea kun kuitenkin menit ite-   ja vaikken menisi minnekkään soitellaan ja pyydetään taas ja valitetaan kuinka viimeksi en lähtenyt ja jäi hoitamatta sitä ja tätä. Varsinkaa apteekissa kävijöitä en kehtaa jättää kun en tiedä oikeasti jos lääkkeet onkin miten tärkeitä.

Vierailija
6/11 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ainakaan haittaa napata harrastuskaveria matkanvarrelta kyytiin kun siitä maksaa. Joka tapauksessa kulkisin siitä ohi. Mutta ketään en ilman omia menoja ala kuskailemaan ellei ole joku hätätilanne.

Vierailija
7/11 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta taksit on tuttuja.

Vierailija
8/11 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ala über kuskiksi.

Vierailija
9/11 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut. En käytä takseja kuomin satunnaisesti, sillä ne ovat kalliita. Toisaalta en pummaa kyytiä auton omistavilta tutuiltakaan, vaan pyöräilen ja käytän julkisia.

Ala pyytää kyydistäsi samoja hintoja kuin vastaava matka taksilla maksaisi.

Vierailija
10/11 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autottomana kuljen julkisilla (bussi, metro, ratikka, lähijuna). Vain poikkeustapauksissa menen taksilla, esim. jos täytyy lentoasemalle päästä aamuyöstä tai jos olen ostanut jonkun huonekalun/isomman tavaran jota en käsissäni pysty kotiin raahaamaan). Autollisilta en ole koskaan ruinaamassa kyytejä.

Vierailija
11/11 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes oikeastaan äkkiseltään tiedä kenellä tutuillani on auto, nyt kun aloin miettiä! :D Eipä tule siis hyödynnettyä tätä "palvelua". Kuljen julkisilla ja kävellen, hätätapauksessa taksilla. No viimeksi kysyin yhdeltä autolliselta, voisiko viedä meidät eläinlääkärin päivistykseen kun koira kipeytyi, mutta maksoin tästä kuitenkin 20 euroa, sijaitsee 5 km päässä. Tuli se silti edullisemmaksi kuin taksi, koska ystäväni vielä odotti käynnin ajan ja toi kotiinkin. :)