Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
M42

Tää on niin väärin :(
Vaimoni on saanut 2 miestä samaan aikaan nuorempana ollessaan aina kun mieli teki ja kokemusta tuntuu asiasta olevan. Itsekkin olen kaverin kanssa käynyt ystävätyttöä joskus tyydyttämässä. Ei siinä siis vikaa ole, kiihottava tilanne kun nainen nauttii ja on kyrpää täynnä. Kerran meitä oli jopa kolme miestä ja nainen -joka reikään.
Kaikesta seikkailusta huolimatta en ikinä ole onnistunut saamaan itse kahta naista samaan aikaan. Se on ollut aina haaveena. Huoriin en halua mennä että tämä toteutuu. Onko tämä yleistäkin? Olen siinä käsityksessä naisten höpinöistä että joka kolmas nainen on joskus ollut naisen kanssa, ja melkein kaikki on asiaa ainakin miettinyt.
En edes kaveripiiristäni tiedä kun 2 kaveria jotka ovat onnistuneet olemaan baari-illan jälkeen oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja saanut kokea tämän ihanuuden :)

Kommentit (5)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mies 50

Miehenä fantasioin että vaimo saisi useampaa kyrpää kerralla tai peräkkäin. Voisin vaan katsoa ja vaikka kuvata, mälli lentäisi kyllä monta kertaa. Olen vaimolle joskus ehdottanut että kahta naista olisi kiva kokeilla, ei hänellä asiaa vastaan ole mutta se toinen nainen tarvitsisi tarkoin valita ja mielellään tuntea hyvin. En tiedä naisten ajatusmaailmaa tässäkään asiassa oikeastaan ollenkaan. Minulle riittäisi että nainen on pantavan näköinen :D

Hur

Parinvaihdon yhteydessä on tullut koettua kyllä 2M+1N sekä 1M+2N. Eipä kummassakaan ole mitään erityistä itseisarvoa itselleni. Mieluiten keskityn vain yhteen ihmiseen kerrallaan, mutta vaihteluksi voi kokeilla välillä jotain muutakin.

Vierailija

Olen muutamia kertoja. Vakkarinaisen kanssa. Lupasin hänelle hommata toisen miehen itseni lisäksi ja toteuttaa hänen fantasiansa. Hän lupasi samoin mulle.
Yleensä nautitaan vain toisistamme, mutta välillä otetaan joko toinen mies tai nainen mausteeksi. :)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat