Juustonaksuaddiktio
Saattaa mennä viikossa 3 pussia. Miten eroon tuosta tavasta. Millä korvata? Miten pitkään aivojen muistijälki jatkuu?
Haluaa juustonaksuAA: ha
Läskiä piisaa 168/85.
Kommentit (20)
Mulla on sour cream and onion sipsi addiktio :( 165/74 ja viikossa 9-15 tuntia liikuntaa, kiitos koiran ja parin harrastuksen. Muuten olisin varmaan 15kg lihavampi.
Olen ollut aina melko finnitön tapaus. Joskus saattaa leuassa olla yksi. Eli sekään ei mua haittaa, jos himoittaa. Ap
Voi voi. Luin, että "juustonaksulaatikko" ja klikkasin innoissani reseptin toivossa. 😞
Mulla myös sipsiriippuvuus josta en pääse eroon. Otetaan vinkkejä vastaan miten sais vähennettyä niiden syömistä.
Itselläkin tulee olo kun syön juustonaksuja: voisin syödä näitä koko elämän läpi! Itselläkin paha addiktio (varsinkin niihin megatyyppisiin), ja yllätyn aina kun pussi onkin jo melkein tyhjä :0
Rakastan niitä pekoni-juustonaksuja. Taivaallisia. Se rajoittaa niiden ostoa, että lähin k-kauppa on 7km päässä, eikä minulla ole edes pyörää. :D
Itellä taffelin juustopallo addiktio :( sain laihdutettua 10kiloa josta on tullut jo takaisin 2 :'(( herkuttelu on elämän ainoa ilo.. muuten masentaa vaan
Vierailija kirjoitti:
Meitä on siis enemmänkin. Onko kukaan ratkaissut ongelmaa? Ap
On se ratkaistu jo ennen tätä aloitustasi.
Opettelet vaan pois aromivahventeesta.
Pitää jättää kaikki juustot ja tomaatit myös kun niissä on sitä samaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sour cream and onion sipsi addiktio :( 165/74 ja viikossa 9-15 tuntia liikuntaa, kiitos koiran ja parin harrastuksen. Muuten olisin varmaan 15kg lihavampi.
Kuva?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuva?
https://imageproxy.tt-forums.net/8d09f1e1d9cd4f3662a93b241112a038511509…
Höh, itse kulutan hirveän vähän herkkuja ja silti olen auttamatta läski. Tavallinen ruoka on vain niin hyvää. :/
Vierailija kirjoitti:
Opettelet vaan pois aromivahventeesta.
Pitää jättää kaikki juustot ja tomaatit myös kun niissä on sitä samaa.
Luomujuusto ja luomutomaatti, ei ainakan ole mitään haittaa - tavallisessa tomaatissa tosiaan voi olla Vertimec- jäämää ja Temik- jäämää. Niitä ei kannata koskaan syödä muutenkaan.
Eikö sulle tuu finnejä? Itellä se riittää motivaatioks pysyä erossa rasvasta.