Onko realistinen toive, että yli 15v suhteessa olisi seksiä joka päivä?
Tai edes 4-5 kertaa viikossa? Itselläni kun on tarve laueta joka päivä vähintään kerran, mälsää joutua hoitelemaan itse itsensä useammin kuin toisen kanssa.
Kommentit (100)
Niin ja minulle seksin väheneminen tarkoittaa välittömästi suhteen väljähtymistä. Miten muut asian kokevat? Kyllähän seksin määrä on hyvän suhteen konkreettinen mittari! Ap
Eikös se ole tutkittu että kerran viikossa on se keskimääräinen normaali määrä? Meillä mies ei koskaan ole pystynyt/halunnut peräkkäisinä päivinä, nuorempana, ensimmäiset 8 vuotta seksiä oli hyvässä lykyssä kerran viikossa, se oli mulle toki pettymys kun tuntui että haluaisin joka päivä, ja mieskin lupaili että kun muutetaan yhteen niin 2 kertaa viikossa irtoaisi. Nämä toiset 8 vuotta on mennyt niin että hyvässä lykyssä kerran kuussa saa, välillä menee pidempikin aika, miehellä tuli ensin kilpirauhasen vajaatoiminta ja sitten todettiinkin reuma, aika kovat lääkitykset on reumaan ja niitä kipuja ja väsymystä on, joten eipä se auta mun vongata. Minä olen jo itsekin näin nelikymppisenä alkanut tottua siihen että kerran kuussa sais, tässä kesällä oli kerran niin että ei ollut väliä kuin viikko, niin ei millään meinannut saada orkkua.
Mun mielestä keski-ikäiselle ihmiselle jokapäiväinen seksi on todella harvinaista ja jopa outoa, monta kertaa päivässä nuorillakin on jo todella omituista, mistä siihen kellään jatkuvasti olis aikaa, eihän siinä jää mihinkään muuhun enää aikaa kun töissä pitää käydä ja nukkuakin joskus, ja luulisi paikkojen tulevan kipeäksi molemmilla.
Minä saan orkun aina ja yleensä useamman jos vähänkään pidempi sessio - paitsi jos olen humalassa tai puoliunessa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Niin ja vaikka olisi teinejä talossa, voisi mennä vaikka varastoon tai autoon? Järjestelykysymys. Ap
Siis oikeastiko? Vois lapset ihmetellä että mitä me varastossa rynkytetään. Pitäisikö sillä autolla mennä jonnekin (minne näin kaupungissa), vai naapureiden iloksi puuhailla kotipihassa?
.... Niin eikä siinä montaa minuuttia mene, jos on kiire. Ap
Rehellisesti: jos olisin mies - kuten joku aluksi luuli - olisiko palaute ollut samanlaista? Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä teillä. Meillä miehen lämmittelyynkin menee aika kauan, eikä hän todellakaan laukea muutamassa minuutissa. Itse olisin nopeampi. Tunti pitää yleensä ainakin varata seksiin vähintään. Joka toinen päivä on miehelle ihan maksimi. Kerran viikossa onnistuu paremmin. Käytännössä kerran tai pari kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä teillä. Meillä miehen lämmittelyynkin menee aika kauan, eikä hän todellakaan laukea muutamassa minuutissa. Itse olisin nopeampi. Tunti pitää yleensä ainakin varata seksiin vähintään. Joka toinen päivä on miehelle ihan maksimi. Kerran viikossa onnistuu paremmin. Käytännössä kerran tai pari kuukaudessa.
No onpas eroa. Meillä kumpikin on yleensä heti valmis, tyyliin parissa sekunnissa eikä mitään lämmittelyjä tarvita. Joskus olen lämmitellyt miestä alle minuutin niin valmista on. Itse en tarvitse koskaan minkäänlaista lämmittelyä ja silti saan tarvittaessa orkun muutamassa minuutissa, tosiaan jos ei enempää aikaa ole, mutta toki se lämmittely joskus on mukavaa vaihtelua. Ap
Kyllä meillä on seksiä joka päivä ja yhdessä ollaan oltu jo 20 vuotta.. :)
Kyllä, mutta ei saman naisen kanssa.
T. Japi
Vierailija kirjoitti:
Meidän 15v suhteessa on 1 kerta viikossa. Emäntä ei jaksa enempää.
Sama homma, johtuu tylsästä miehestä sängyssä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän 15v suhteessa on 1 kerta viikossa. Emäntä ei jaksa enempää.
Sama homma, johtuu tylsästä miehestä sängyssä
Mitä se tekee tai ei tee jos on tylsä? Eikö saa sua laukeamaan?
3 kertaa viikossa. saispa nuinkin usein ees kerran viikos
haluisin kahdesti viikossa ja valitettavasti saan kerran kuussa
no en kyllä usko että on realistista useimmissakaan suhteissa. usein pitkässä suhteessa määräkin vähenee ja tilannehan myös vaihtelee koko ajan mm. kiireellinen elämä, väsymys, stressi ja kova urheilu vaikuttaa
Vierailija kirjoitti:
Tai edes 4-5 kertaa viikossa? Itselläni kun on tarve laueta joka päivä vähintään kerran, mälsää joutua hoitelemaan itse itsensä useammin kuin toisen kanssa.
Minusta seksi ei vielä kuulu 15 vuotiaille. Ja jos kuuluu niin ei silti tarvitse olla mikään kani. Sinuna minä juttelisin äidin ja isän kanssa tuosta sinun seksinhimosta koska se ole tervettä.
20 vuotta oltu yhdessä ja useamman kuukauden tauko taas seksissä....
Haluaisin aina aamulla, iltapäivällä ja illalla/yöllä. Mielestäni se ei ole paljon ja sen saisi hyvin sovitettua päiväohjelmaan jos haluaisi. Ap
Teillä on nyt kyllä aikas hyvin. Mua ei kyllä pikkulapsiaika rasita niin että seksihalut vähenisivät yhtään ja joskus jopa kipeänä ja väsyneenä haluan tavallistakin enemmän.
Ap