Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko realistinen toive, että yli 15v suhteessa olisi seksiä joka päivä?

Vierailija
13.09.2016 |

Tai edes 4-5 kertaa viikossa? Itselläni kun on tarve laueta joka päivä vähintään kerran, mälsää joutua hoitelemaan itse itsensä useammin kuin toisen kanssa.

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 20 v yhdessä, seksiä4-5 kertaa viikossa. Olisi joka päivä jos miehestä olisi kiinni.

Vierailija
42/100 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän pitkässä suhteessa ollut välillä kuukausien taukoja. Jos muu elämä on hirveän kuluttavaa, ei intohimolle välttämättä ole tilaa. Kumppanuus kuitenkin säilyy.

No eihän se nyt mitään suurta intohimoa joka kerta edellyttäisi, että ennemmin harrastaisi seksiä toisen kanssa kuin yksin, kun joka tapauksessa on lauettava! Kuinka usein teillä sitten parhaimmillaan on, jos useamman kerran on ollut kuukausien taukoja ja sinunko (naisen) haluttomuuden takia niitä on ollut? Oletko miettinyt, miltä miehestä on niiden kuukausien aikana tuntunut? Ap

Meilä mies suhtautui hyvin ymmärtäväisesti. Sytostaattihoitojen keskellä oksentava vaimo oli hänelle sen verran arvokas elävänä, että ei ehdotellut paineittensa purkamista sairaalassa eikä edes kotona. Eikö olekin outoa, jotkut parisuhteet kestää kummallisia asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä lanka taas kuvastaa kuinka huonosti ihmiset lukevat näitä posteja ja pomppivat sekaan omat valmiit kaavat posteissaan.

Ap, miehenä olen huomannut että paljon riippuu elämäntilanteesta/stressitasoista ja mulla henkilö kohtaisesti siitä kuinka halutuksi koen itseni ja onko seksin ehdottaminen ns. ok. vai tuleeko siitä näpeille. Myöskään vaihtelun tuominen hommiin piristää kummasti.

Näistä ja muista asioista koostuen uskon että pitkissä parisuhteissa se pari kertaa viikossa on jo melko vilkas taso.

696

Vierailija
44/100 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 20 v yhdessä, seksiä4-5 kertaa viikossa. Olisi joka päivä jos miehestä olisi kiinni.

Tyydyttääkö miehesi myös sinut, vai ainoastaan itsensä sinuun? Ap

Vierailija
45/100 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5v avioliittoa takana ja mies ei halua kuin muutaman kerran viikossa ja aniharvoin mitään pervoa. Harmittaa ja ahdistaa suorastaan olla aina puutteessa, mutta tämä nyt meni näin. Ei ole lapsia, ei raskasta työtä, olen laihempikin kuin vihille mennessä ja viettejä riittäisi vaikka jokaiselle päivälle, mutta kun ei. Ääh.

Vierailija
46/100 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5v avioliittoa takana ja mies ei halua kuin muutaman kerran viikossa ja aniharvoin mitään pervoa. Harmittaa ja ahdistaa suorastaan olla aina puutteessa, mutta tämä nyt meni näin. Ei ole lapsia, ei raskasta työtä, olen laihempikin kuin vihille mennessä ja viettejä riittäisi vaikka jokaiselle päivälle, mutta kun ei. Ääh.

Pervoilun vähyys hiertää täälläkin, muttei se olisi niin iso asia jos kertoja saisi lisää viikkoon/kuukauteen. Mutta tosiaan sinä lienet ainoa ketjuun vastannut jolla samanlainen kokemus ja harmi elämää kuormittaa. Ap

Vierailija
47/100 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 2v suhde ja joka päivä. On kuitenkin rankkaa, pillu kipeytyy ja lantiolihakset kramppaa. Luulen että joka toinen päivä realistinen. Mutta me ollaankin molemmat ihan kaneja, aika poikkeuksellisia.

Sulla on ekstra vilkas sukuvietti, et löydä helpolla samanlaista.

Vierailija
48/100 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä 2v suhde ja joka päivä. On kuitenkin rankkaa, pillu kipeytyy ja lantiolihakset kramppaa. Luulen että joka toinen päivä realistinen. Mutta me ollaankin molemmat ihan kaneja, aika poikkeuksellisia.

Sulla on ekstra vilkas sukuvietti, et löydä helpolla samanlaista.

Niin no, meillä oli alussa useamman kerran päivässä. En varmasti olisi mennyt naimisiin miehen kanssa jonka libido on matala. Ap

Vierailija
49/100 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me siis pervoillaan niinpaljon kuin keritään. Mutta vasta kolmannessa liitossa toimii tämä. 47

Vierailija
50/100 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me siis pervoillaan niinpaljon kuin keritään. Mutta vasta kolmannessa liitossa toimii tämä. 47

Niin, 2 vuotta... ? Ap

Vierailija
51/100 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin todennäköisesti vähintään kerran päivässä, jos se olisi mahdollista. Meillä vähän päälle 10-vuotinen suhde ja iät noin 40 ja 50v (mies vanhempi).

Käytännönkin syistä jouhun tyytymään tosi paljon vähempään, ehkä 1-2 krt/ vko :( Asumme eri osoitteissa, miehellä paljon töitä ja työstressiä, toinen meistä ilta- ja toinen aamu-uninen. Lapsi jo sen verran iso, ettei nuku päiväunia (ennen ne pystyi hyödyntämään!).

Kahdenkeskisillä lomilla naidaan vähintään kahdesti päivässä.

Tuo laukeamisen pakko kuulostaa kyllä noin ilmaistuna vähän pakko-oireiselta.

Itse olen ollut nuoresta asti hyvin seksuaalinen, osasyynä voi olla sekin, että laukean helposti - kun seksi tuntuu aina hyvältä, todennäköisemmin haluaakin useammin.

Mutta överiksikin on ajoittain mennyt.

Itse olen purkanut ajatuksia (yli)seksuaalisuudestani myös terapiassa. Tämä siinä vaiheessa, kun pakkomielle saada usein ja paljon on alkanut saada liian suuren osan ajatuksista.

Vierailija
52/100 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin todennäköisesti vähintään kerran päivässä, jos se olisi mahdollista. Meillä vähän päälle 10-vuotinen suhde ja iät noin 40 ja 50v (mies vanhempi).

Käytännönkin syistä jouhun tyytymään tosi paljon vähempään, ehkä 1-2 krt/ vko :( Asumme eri osoitteissa, miehellä paljon töitä ja työstressiä, toinen meistä ilta- ja toinen aamu-uninen. Lapsi jo sen verran iso, ettei nuku päiväunia (ennen ne pystyi hyödyntämään!).

Itse olen ollut nuoresta asti hyvin seksuaalinen, osasyynä voi olla sekin, että laukean helposti - kun seksi tuntuu aina hyvältä, todennäköisemmin haluaakin useammin.

Itse olen purkanut ajatuksia (yli)seksuaalisuudestani myös terapiassa. Tämä siinä vaiheessa, kun pakkomielle saada usein ja paljon on alkanut saada liian suuren osan ajatuksista.

Oliko sulle terapiasta apua? Saiko se sut haluamaan vähemmän? Minusta tuntuu oudolta että naisen joka haluaisi nauttia seksistä joka päivä pitäisi mennä terapiaan, mutta mies olisi sellaisena täysin normaali. Eipä tunnu tasa-arvoiselta tämä ei. Sitä paitsi itselleni seksi on ennen kaikkea läheisyyttä, muu läheisyys ei tyydytä läheisyyden tarvettani ollenkaan. Laueta toki voi yksinkin. Ap

Vierailija
53/100 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
54/100 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokapäiväiselle seksille on ainakin työssäkäyvässä lapsiperheessä tosi hankalaa löytää aikaa. Me halutaan välillä nukkuakin, joten ei viitsitä laittaa kelloa soimaan keskellä yötä seksiä varten.

Mä nukahdan ennen teinejä ja mies taas vastaavasti herää koululaisten jälkeen. Ei vaan ole aikaa.

Vierailija
55/100 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokapäiväiselle seksille on ainakin työssäkäyvässä lapsiperheessä tosi hankalaa löytää aikaa. Me halutaan välillä nukkuakin, joten ei viitsitä laittaa kelloa soimaan keskellä yötä seksiä varten.

Mä nukahdan ennen teinejä ja mies taas vastaavasti herää koululaisten jälkeen. Ei vaan ole aikaa.

Seksiin menee minimissään reilu 5 minuuttia, meillä käytännössä 15-30 min kaikkinensa yleensä. Siihen on todellakin aikaa JA mulle sopii yölläkin jos satun heräämään. En mäkään kelloa soimaan laittaisi sen takia, mutta aikapula on helvetin huono tekosyy. Ap

Vierailija
56/100 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja vaikka olisi teinejä talossa, voisi mennä vaikka varastoon tai autoon? Järjestelykysymys. Ap

Vierailija
57/100 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli alkuun käytännössä joka päivä, nyt 8kk jälkeen 2-3krt viikossa, yleensä kaksi. Iät siinä 20 tienoilla molemmilla.

Joka päivä ei naiselle ole realistinen pitkällä aikavälillä ihan jo senkin takia että pillu ei yksinkertaisesti kestä sitä rasitusta.

Että koita nyt vaan tyytä siihen runkkaamiseen tai mene lääkärille yliseksuaalisuuden takia.

Tuo ei nyt pidä ollenkaan paikkaansa. Kyllä seksin harrastaminen on naiselle ihan realistista myös joka päivä eikä pimppi todellakaan rasitu, kun hoitaa hommat niin, että se on liukas ja nainen on kiihottunut. Ei ole yliseksuaalista haluta seksiä joka päivä. Toisaalta sitten parisuhteessa voi tulla kausia, esim sairauden tai synnytyksen takia, että seksissä on pitkiäkin taukoja. Tämäkin on aivan normaalia.

Vierailija
58/100 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HUOH! Se, että jonkun on PAKKO saada seksiä, ei ole pakko-oireista. Pakko-oireet ovat esim käsienpesua, tarkastelua, pakkoajatuksia. Se on täysin eri asia kuin seksiriippuvuus.

Ap:lla ei välttämättä ole sitäkään. Kyllä minäkin voisin sanoa, että on "pakko" saada seksiä joskus kun tuntuu että koko keho sitä vaatii. Mutta pystyn kuitenkin hillitsemään itseni.

Vierailija
59/100 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mäkin pystyn olemaan runkkaamatta jos pakko, mutta miksi olisin, jos ja kun se helpottaa oloa ts. laukaisee tarpeen vaikka kesken työpäivän vessassa? Jos en tee sitä kun tarve on, keskittymiskyky mihinkään on kyllä lähes nolla. Ap

HUOH! Se, että jonkun on PAKKO saada seksiä, ei ole pakko-oireista. Pakko-oireet ovat esim käsienpesua, tarkastelua, pakkoajatuksia. Se on täysin eri asia kuin seksiriippuvuus.

Ap:lla ei välttämättä ole sitäkään. Kyllä minäkin voisin sanoa, että on "pakko" saada seksiä joskus kun tuntuu että koko keho sitä vaatii. Mutta pystyn kuitenkin hillitsemään itseni.

Vierailija
60/100 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lomilla joka päivä välillä useampikin kerta. Arkena jää kyllä 3-5kertaan painottuen viikonloppuihin. Näin siis nyt kun lapset jo isoja. Pikkulapsiaikana hyvä jos 1-2krt/vko jaksoi.

N46, yhdessä 23v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi