Onko realistinen toive, että yli 15v suhteessa olisi seksiä joka päivä?
Tai edes 4-5 kertaa viikossa? Itselläni kun on tarve laueta joka päivä vähintään kerran, mälsää joutua hoitelemaan itse itsensä useammin kuin toisen kanssa.
Kommentit (100)
Ei ole mielestäni realistista. Näin varmaan tapahtuu hyvin harvassa parisuhteessa.
Itsellä takana parisuhdetta yli 20 vuotta, ja itse voisin tuohon "kerran päivässä" - tahtiin yltää. Mutta vaimolle seksi ei ole mikään juttu, valitettavasti. Turha näistä erilaisista libidon voimista on kuitenkaan tehdä riitaa. Se tekee asioista vielä vaikeampaa. Joka tapauksessa olen pikkuhiljaa oppinut sen, että naiset eivät halua seksiä. Eivätkä halua sitä osoittaa, tai olla aloitteellisia.
Ylipäätään koko naiskuva on järjettömän ristiriitainen. Mainokset työntävät kuvia "seksikkäistä" naisista, mutta seksuaalisesti aktiivisille naisille naureskellaan, ja heidät tuomitaan.
Ap, joko sulla on tosi paljon löysää ja rentoa aikaa, tai sitten olet seksiriippuvainen.
Normaali työssä käyvä mies, joka osallistuu myös lastenhoitoon ja kotihommiin tuskin haluaa vaakamamboa joka päivä. Joskus kun pitäisi myös saada olla vaan ja rentoutua.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mielestäni realistista. Näin varmaan tapahtuu hyvin harvassa parisuhteessa.
Itsellä takana parisuhdetta yli 20 vuotta, ja itse voisin tuohon "kerran päivässä" - tahtiin yltää. Mutta vaimolle seksi ei ole mikään juttu, valitettavasti. Turha näistä erilaisista libidon voimista on kuitenkaan tehdä riitaa. Se tekee asioista vielä vaikeampaa. Joka tapauksessa olen pikkuhiljaa oppinut sen, että naiset eivät halua seksiä. Eivätkä halua sitä osoittaa, tai olla aloitteellisia.
Ylipäätään koko naiskuva on järjettömän ristiriitainen. Mainokset työntävät kuvia "seksikkäistä" naisista, mutta seksuaalisesti aktiivisille naisille naureskellaan, ja heidät tuomitaan.
Seksuaalisesti aktiivisille naisille naureskellaa, ja heidät tuomitaan. JA LISÄKSI EPÄILLÄÄN, ETTÄ HEILLÄ ON VIKAA KORVIEN VÄLISSÄ!
Meillä suhdetta takana 10 vuotta ja seksiä noin kerran viikossa. En millään jaksaisi enempää. Miehestä en ole ihan varma, mutta ei ole valittanut. Joskus voi olla parikin kertaa viikossa ja lomalla jopa päivittäin, mutta sitten voi olla parin kolmenkin viikon tauko. Voi olla sairastumisia, työmatkoja, mökkeilyä anopin mökillä tms. jotka estävät sekstailun.
Aktiivista skitsofreniaa. Mikäli seksistä on tullut pakkomielle (laueta), niin silloin kyse on psyykkisestä ongelmasta. Pitkissä suhteissa seksiä voi olla päivittäinkin, mutta ruuhkavuosina harvemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalisesti aktiivisille naisille naureskellaa, ja heidät tuomitaan. JA LISÄKSI EPÄILLÄÄN, ETTÄ HEILLÄ ON VIKAA KORVIEN VÄLISSÄ!
Usein onkin. Aktiivinen skitsforenia, hyperseksuaalisuus (ent. nymfomania) jne ovat mielen sairauksia.
Itse olen huomannut nyt liki 15 vuoden suhteen jälkeen, että haluttaa ja seksi tuntuu kenties parhaalta, kun sitä on suunnilleen kerran viikossa. Kaksi kertaa viikossa ei ehkä tunnu ihan niin hyvältä, mutta menettelee, ja parin viikon (tai sitä pidempi) tauko nostaa haluja jo oikein kunnolla.
Sen sijaan useammin kuin kaksi kertaa viikossa tekisi itselleni tiukkaa. En usko, että yksinkertaisesti pystyisin harrastamaan seksiä joka päivä, en edes joka toinen päivä.
Optimi olisi ehkä suurin piirtein kerran viikossa -tahti. Silloin se tuntuu hyvältä, sen "laatu" ei omalta kohdaltani kärsi, ja jaksan kunnolla loppuun asti. Toisaalta ei vielä häiritsevästi paneta, joten noin viikon tauko ei aiheuta ongelmia siinäkään mielessä. Pitemmän seksitauon (riippuu tietysti syistä) aikana saattaa iskeä jo häiritsevä panetus.
Libidoni on ehkä vähän jo heikennyt nuoruusajoista, nousua on tuskin odotettavissa.
Olen normaali, terve suomalainen mies, ikää 35.
Eipä kukaan osaa tulevaa ennustaa.
Me ollaan oltu 15 vuotta yhdessä. Olen 29, mies muutaman vuoden vanhempi.
Joskus on ollut ns. Kuivia kausia, jolloin seksiä on ollut vähemmän. Esimerkiksi synnytysten jälkeen. Tai jos on ollut suurempia huolia, murheita tai sairauksia.
Mutta pääsääntöisesti meillä on ollut seksiä melkein päivittäin.
Mutta vaikka sinulla nyt olisikin mies joka haluaa seksiä päivittäin, voi olla että viiden vuoden päästä haluaakin vain jouluna ja juhannuksena.
Eikös jossain iltapäivälehdessä ollut ihan tässä lähiaikoina hienot graafit siitä, kuinka usein mikäkin ikäluokka harrastaa seksiä kuukaudessa? Muistaakseni määrät olivat tyyliin 30-40 -vuotiailla 5 x kuussa... Löytäiskö joku tuon artikkelin?
Vierailija kirjoitti:
Eikös jossain iltapäivälehdessä ollut ihan tässä lähiaikoina hienot graafit siitä, kuinka usein mikäkin ikäluokka harrastaa seksiä kuukaudessa? Muistaakseni määrät olivat tyyliin 30-40 -vuotiailla 5 x kuussa... Löytäiskö joku tuon artikkelin?
Löysinkin itse: http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000001259439.html
Tuon perusteella aloittaja voinee huomata, että joka päivä on tooooosi harvinaista.
Minkäänlaisessa suhteessa ole realistista saada joka päivä :(
Vaikuttaa melko pakkomielteiseltä touhulta.
Todella omituista tää agressio joka nousee jos nainen on seksuaalisesti aktiivinen. Mä haluan seksiä joka päivä, ja tunnen monta muutakin kaltaistani naista. Toiset saa, toiset ei, harva saa tasaisesti vuodesta toiseen samalla tavalla. Kukaan meistä ei ole ole hullu tai addikti, herranjestas nyt taas :D. Koittakaa katkerat sitruunat kestää sen kanssa että itseänne seksuaalisempia ihmisiä on, eikä heissä ole mitään vikaa.
Niin ja siitä pillusta. Kestää enemmän kuin hyvin! Lantionpohjalihaksethan siinä vahvistuu myös.
Onhan se realistista ihan missä suhteessa vaan. Jos se teille kummallekin on tärkeintä. Mutta kuten viestistäsi ymmärtää, niin tähän asti ei niin ole ollut, joten en usko että asia muuttuu enää jokapäiväiseen seksiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No melko usein heillä on jotain vikaa korvien välissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No melko usein heillä on jotain vikaa korvien välissä.
Ei kyllä vikaa on enemmän niissä jotka seksiä eivät halua, eikä pelkästään psyykkistä vaan myös fyysistä hormonitoiminnan häiriötä! Ap
Jatkan vielä sen verran että kyllä minä esim juon ja syön ja nukun ja ulostankin vaikka olisin miten stressaantunut, seksiin suhtaudun samalla tavalla perustarpeena plus että koen sen pitävän yllä tunnetta siitä, että parisuhde on olemassa. Ap
15 vuotta ja seksiä joka päivä, ei ole mahdollista. Joko aloittaja tyydyt siihen tai lähdet hakemaan samanlaista addiktia kuin itse olet.
Aloittaja nyt yrittää vaan kääntää asian siihen, että hän on seksuaalisesti aktiivinen eikä suinkaan addikti....
Sen saa kyllä lääkäri selvittää..