Onko realistinen toive, että yli 15v suhteessa olisi seksiä joka päivä?
Tai edes 4-5 kertaa viikossa? Itselläni kun on tarve laueta joka päivä vähintään kerran, mälsää joutua hoitelemaan itse itsensä useammin kuin toisen kanssa.
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin aina aamulla, iltapäivällä ja illalla/yöllä. Mielestäni se ei ole paljon ja sen saisi hyvin sovitettua päiväohjelmaan jos haluaisi. Ap
Kerro vielä teidän päiväohjelmat
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin aina aamulla, iltapäivällä ja illalla/yöllä. Mielestäni se ei ole paljon ja sen saisi hyvin sovitettua päiväohjelmaan jos haluaisi. Ap
Mutta mies ei halua. Sun pitää joko hyväksyä tai erota.
Meillä on seksiä noin 3-5 kertaa viikossa. Molemmille sopiva määrä. Joskus on enemmän (viikonloppuisin välillä sekä aamulla että illalla) ja joskus vähemmän. Me jutellaan seksistä ja halusta. Kummallakaan ei ole pakonomaista tarvetta laueta x-kertaa viikossa, vaan seksi on paljon muutakin. Olisi ihan kamalaa, jos olisin miehen pakkomielteiden purkualusta.
Mä en sano, että sun haluissasi olisi mitään väärää. Mutta toi on niin poikleuksellista, että vastaavaa toivovaa kumppania sun on melko mahdoton löytää. Et voi odottaa ja vaatia ja aikatauluttaa. Seksi on vapaaehtoista ja pitää perustua kummankin haluun. Ei niin, että toinen esittää vaatimuksia ja toinen haluttomasti toteuttaa.
Riippuu ihan ihmisestä. Henk.koht. en jaksaisi edes joka viikko.
10 vuotta yhdessä, 2 lasta jne..
Suomalaiset harrastaa seksiä muistaakseni keskimäärin jotain 2 krt / viikko. Jotkut joka päivä, mutta ovat varmasti vähemmistöä pitkissä suhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, siis edes kerta päivässä ei riitä. Että kolmesti päivässä pitäisi. Ja väliajat varmaan myös ajattelet lähinnä seksiä, veikkaan.
No tolle sun tilanteelle on kyllä nimikin. Sitä sanotaan seksi addiktioksi. Oikea osoite ei ole uusi mies tai parisuhde, vaan terapeutti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, siis edes kerta päivässä ei riitä. Että kolmesti päivässä pitäisi. Ja väliajat varmaan myös ajattelet lähinnä seksiä, veikkaan.
No tolle sun tilanteelle on kyllä nimikin. Sitä sanotaan seksi addiktioksi. Oikea osoite ei ole uusi mies tai parisuhde, vaan terapeutti.
Tai aktiivinen skitsofrenia tai muu vastaava mielen sairaus.
Ap vastaa taas...En minä miestä painosta seksiin ja mies tekee yhtä usein (suunnilleen) aloitteenkin. Tuo kolme kertaa päivässä vain on se määrä, jolloin tekee mieli tai olisi mulle mahdollista. Koko ajan tyydyn vähempäänkin ja joskus halaunkin purkaa paineet itsekseni.
Jos joku nuori mies sanoisi ajattelevansa seksiä "koko ajan", se olisi kaikkien mielestä täysin normaalia. Jos taas vanhempi nainen, se on oire skitsofreniasta? Morjens. Niin ja ihan työssäkäyviä perheellisiä ollaan.
Huomioin miestä seksissä paljon, ei varmasti koe olevansa vain joku purkualusta.
Kuinka paljon ap nukkuu? Onko töissä, onko lapsia? Noihin se liittyy kuinka paljon jaksaa/pystyy.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon ap nukkuu? Onko töissä, onko lapsia? Noihin se liittyy kuinka paljon jaksaa/pystyy.
Nukun vaihtelevasti, olen valmis tinkimään nukkumisesta joskus seksin takia, olen vaativassa kokoaikatyössä ja on haastavia lapsia. En koe näiden asioiden vaikuttavan muuten kuin siten, että entistä enemmän haluan seksiä vastapainoksi raskaalle arjelle. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli alkuun käytännössä joka päivä, nyt 8kk jälkeen 2-3krt viikossa, yleensä kaksi. Iät siinä 20 tienoilla molemmilla.
Joka päivä ei naiselle ole realistinen pitkällä aikavälillä ihan jo senkin takia että pillu ei yksinkertaisesti kestä sitä rasitusta.
Että koita nyt vaan tyytä siihen runkkaamiseen tai mene lääkärille yliseksuaalisuuden takia.
Hahaha luulet että olen mies? Ehei ja pilluni kestää 3-4 krt päivässä oikein hyvin! Ap
Njaa, no rapua, muttei norsun vehjettä ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli alkuun käytännössä joka päivä, nyt 8kk jälkeen 2-3krt viikossa, yleensä kaksi. Iät siinä 20 tienoilla molemmilla.
Joka päivä ei naiselle ole realistinen pitkällä aikavälillä ihan jo senkin takia että pillu ei yksinkertaisesti kestä sitä rasitusta.
Että koita nyt vaan tyytä siihen runkkaamiseen tai mene lääkärille yliseksuaalisuuden takia.
Hahaha luulet että olen mies? Ehei ja pilluni kestää 3-4 krt päivässä oikein hyvin! Ap
Njaa, no rapua, muttei norsun vehjettä ;)
Miehellä on ihan keskikokoinen. En ole koskaan kuiva, siinä salaisuus. Imetysaikana hieman olin mutta sen jälkeen en koskaan. Ehkä se johtuu siitä, että seksi on mielessä niin usein? Ap
...ovulaatioviikolla siinä määrin, että joudun vaihtamaan alushousut pari kolme kertaa päivässä. Ap
Aamulla klo 6 seksiä. Aamutoimet ja lapset hoitoon
Töihin klo 8. Kotiin päiväkodin kautta klo 17. Lapset huoneeseen. Seksiä.
Ruuan laittoa, kotitöitä. Ruoka klo 18. Kauppaan. Lasten iltapuuhia. Lapset nukkumaan klo 20.30. Seksiä ja nukkumaan
Helppoa, jos on halua! Välillä pitää vähän kiirettä
Niin ja sellainen ajatus vielä, että eihän sitä kukaan ihmettele, jos suhteen alussa seksiä on päivittäin. Miksi sen pitäisi vähentyä, jos edelleen vanhempanakin tykkää seksistä ja se on tyydyttävää? Eikä se oikeasti ole päivän puuhista rasittavimmasta päästä, joten miksi elämäntilanteeseen vedoten sen pitäisi vähentyä? Ap
Ap, kaikille seksi ei ole sama kuin paskalla käynti, niinkuin vertasit aikaisemmin. Siinä varmaan se ero on sinun ja monen muun välillä.
Vierailija kirjoitti:
Ap, kaikille seksi ei ole sama kuin paskalla käynti, niinkuin vertasit aikaisemmin. Siinä varmaan se ero on sinun ja monen muun välillä.
Paskallakäyntikin on tosi tyydyttävää - onhan niissä paljon yhteistä! :D
Ap
Ihan mielenkiinnosta, mihin kohtiin päivässäni ap sen seksin laittaisi?
Nykyisin menee näin:
6.30 herätys, aamutoimet
6.45 lapset heräävät, aamupalaa heille
7.15 lähtö töihin, mies herää
8-16 töissä
16.30 kotona, ruoanlaittoa
17.00 päivällinen
17.30-20.15 lapsia harrastuksiin, kaupassakäyntiä, läksyjentarkistamista yms.
(mies tulee kotiin n. 18-19, samalla usein hakee lapsen harrastuksesta)
20.30-22 iltapala, iltapesu jne. lapset nukkumaan (vanhin n. klo 22)
22-22.30 tiskejä, vaattee seuraavaksi päiväksi yms.
22.30 unessa
Mä olen klo 22 jälkeen niin väsynyt, että nukahdan vaikka kesken seksin. Miestä ei saa hereille seksiä varten aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta, mihin kohtiin päivässäni ap sen seksin laittaisi?
Nykyisin menee näin:
6.30 herätys, aamutoimet
6.45 lapset heräävät, aamupalaa heille
7.15 lähtö töihin, mies herää
8-16 töissä
16.30 kotona, ruoanlaittoa
17.00 päivällinen
17.30-20.15 lapsia harrastuksiin, kaupassakäyntiä, läksyjentarkistamista yms.
(mies tulee kotiin n. 18-19, samalla usein hakee lapsen harrastuksesta)
20.30-22 iltapala, iltapesu jne. lapset nukkumaan (vanhin n. klo 22)
22-22.30 tiskejä, vaattee seuraavaksi päiväksi yms.
22.30 unessaMä olen klo 22 jälkeen niin väsynyt, että nukahdan vaikka kesken seksin. Miestä ei saa hereille seksiä varten aikaisemmin.
No, mä herään arkena myös ennen seitsemää mutta valvon aina kahteentoista - enkä yleensä nuku hyvin ilman iltaorkkua - ja olen valmis yölläkin sekstaamaan jos satun heräämään. Hyvin ehtisi. Iltapäivällä edellyttäisi arkisin sitä että mies kävisi "moikkaamassa" työpaikalla. Aamulla arkena voisi jättää väliin mutta viikonloppuna toki, jos lapset olisivat sen hetken keskenään. Ap
98, helvetin ankean kuuloinen elämä muutenkin sulla, eikö yhtään omaa vapaa-aikaa? Ap
Up