Olen koulukiusaajan äiti, mitä haluat kysyä?
Kommentit (37)
Eipä tainnut olla yli 13-vuotias tämänkään ketjun aloittaja. Surullista, tässä on maamme nuoriso. AV:lla tai korkeintaan paria pokemonia jahtaamassa. :(
Kuulkaaks nyt en ole provo vaan 33-vuotias kaunis, naisellinen, sosiaalinen ja erittäin pidetty äiti.
Ei Aikuinen ihminen kirjoita hv, paitsi tietysti wt! Ja provohan Tämä oli.
Vierailija kirjoitti:
Kuulkaaks nyt en ole provo vaan 33-vuotias kaunis, naisellinen, sosiaalinen ja erittäin pidetty äiti.
Ole vain mutta penaalin terävin kynä et selvästi ole. Miksi sun mielestä kiusaajat on jotenkin kiusattujen "yläpuolella" tai "arvokkaampia"? Juuri sun kaltaisten ihmisten takia koko peruskouluaika oli lähestulkoon yhtä helvettiä meikäläiselle.
25: koska huonmpi ulkonäkö, poikkeavuudet, vammat (esim. Änkytys, silmälasit), ujous, yksinäisyys
Vierailija kirjoitti:
Ei mene kyllä millään läpi! xDDD
Käy nyt hyvä ihminen vaikka hakemassa pallo Prismasta ja heittele sitä seinään jos noin olet tekemistä vailla.
Vierailija kirjoitti:
25: koska huonmpi ulkonäkö, poikkeavuudet, vammat (esim. Änkytys, silmälasit), ujous, yksinäisyys
Onko Alexander Stubb (entinen kiusaaja) siis mielestäsi arvottomampi? Sillä on silmälasit ja hampaatkin ku hevosella.
Ihmettelen aina kahta asiaa näissä provokeskusteluissa:
a) miten kenellekään voi mennä tämäkin läpi
b) minkälaisesta persoonallisuushäiriöstä täytyy kärsiä saadakseen kiksejä siitä, että saa provoilemalla ihmiset hermostumaan ja pahoittamaan mielensä. Jotenkin vaan ihan käsittämätöntä.
P.s. Nyt tuli muuten itselle paha mieli, jonkinlaista sairasta huomionhakua tuollainen on ja on oikeasti aika surullista että kenelläkään on tarvetta sellaiseen. :/
Taidat olla itse kiusattu tai sitten vaan jotenkin tunnevammainen? No toivottavasti sinulla menee hyvin kuin olet niin kaunis ja poikasi myös ja rahaakin on mukavasti. Taidat käydä eroa läpi? Miehesi löysi nuoremman ja vielä kauniimman naisen ja nyt huomaat itse että kukaan ei jaksa tuollaista ylimielistä lehmää katsoa... mutta hei tienaat kuitenkin 6000e kuussa niin voit vaiķka mennä kauneusleikkauksen tai jotain mutta ei sekään tilannetta muuta... ylimielinen taidat olla ja varmaan niin täydellinen että jopa parhaat ystävät ja perhenkin ei jaksa sinusta välittää ja puhuvat sinusta paskaa heti kuin et ole enää kuulemassa, mutta hyvä että omassa päässäsi olet täydellinen.
Kuulostat narsistiselta. Ei siis ihme, että lapsiparkasi on kiusaaja.
Olet vanhempana epäonnistunut kasvatustyössäsi. Toisen ihmisen kunnioittamista, sekä erilaisuuden ymmärtämistä ja arvostusta tulisi opettaa pienestä pitäen. Vielä ehtii tarttua toimeen ja opettaa lapselle inhimillisyyttä, jos et itse siihen empatiakykysi puutteen vuoksi kykene, varmasti koulun kautta asiaan voidaan vaikuttaa. Silmät auki, nolaat vain itsesi ja perheesi tuolla asenteella.
Mitä sanot poliisille? Rikosilmoitukset kiusaamisesta ovat lisääntymään päin ja hyvä niin. Kun teistä tehdään lasu, onko se mielestäsi aiheeton (muiden mielestä on aiheellinen)?
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen aina kahta asiaa näissä provokeskusteluissa:
a) miten kenellekään voi mennä tämäkin läpi
b) minkälaisesta persoonallisuushäiriöstä täytyy kärsiä saadakseen kiksejä siitä, että saa provoilemalla ihmiset hermostumaan ja pahoittamaan mielensä. Jotenkin vaan ihan käsittämätöntä.
P.s. Nyt tuli muuten itselle paha mieli, jonkinlaista sairasta huomionhakua tuollainen on ja on oikeasti aika surullista että kenelläkään on tarvetta sellaiseen. :/
A: olen kolmen lapsen äiti ja seurannut kiusaamistapauksia lähinnä sivusta. Olen usein miettinyt miten käsittelisin sitä, että lapseni olisi kiusaaja, enkä ole keksinyt oikein mitään vastausta siihen. Vastasin avaukseen omilla kysymyksilläni, lukematta niitä paria vastausta jotka olivat jo tulleet. Olisi pitänyt. Harmittaa nyt.
B: provo sinänsä ei tapa keskustelua. Olen seurannut täällä useampia provosta alkaneita hyviä keskusteluja, joissa provoilijan aikeet ovat menneet ihan mönkään kun palstailijat ovat alkaneet vaihtaa "ihan oikeita" ajatuksia. Että sellaistakin sattuu.
9
Ei ole kysyttävää. Olet huono ihminen.
Mitä jos joku kiusattu suuttuisi ja vetäisikin kiusaajakakaraasi turpaan? Ei kaikki kiusatut ole mitään nössöjä.
Miksi olet epäonnistunut kakarasi kasvatuksessa?