Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllätin mieheni panemasta täytettyä paprikaa

Vierailija
13.09.2016 |

Mies yritti ensin selitellä jotain että ruokaa laittaessa sattui vahinko, mutta koska tämä tapahtui makuuhuoneessa niin selitys ei mennyt läpi. Sitten hän purskahti itkuun ja tunnusti että hän kiihottuu nahistuneista paprikoista koska niiden pinta muistuttaa nahkaa ja halkileikattuna paprikanpuolikas muistuttaa vaginaa. Mies oli täyttänyt paprikan sulatejuustolla ja käsirasvalla ja näytti todella nauttivan touhusta kun yllätin hänet.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivopa sille käpykakku.

Vierailija
2/32 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies yritti ensin selitellä jotain että ruokaa laittaessa sattui vahinko, mutta koska tämä tapahtui makuuhuoneessa niin selitys ei mennyt läpi. Sitten hän purskahti itkuun ja tunnusti että hän kiihottuu nahistuneista paprikoista koska niiden pinta muistuttaa nahkaa ja halkileikattuna paprikanpuolikas muistuttaa vaginaa. Mies oli täyttänyt paprikan sulatejuustolla ja käsirasvalla ja näytti todella nauttivan touhusta kun yllätin hänet.

jaahans ja siellä onkin varmaan jo kalevauvan jätkät tapailemassa sointuja kitaroistaan, hittilyriikkahan tämä on selvästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepper pecker

Vierailija
4/32 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kandeisko sun tyydyttää mies paremmin jatkossa?

Vierailija
5/32 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla pahemminkin asiat. Esim. kesäkurpitsa miehesi perseessä.

Vierailija
6/32 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta seuraavaksi Carolina reapereita ja väitä niitä paprikoiksi, saatat nähdä melko säväkkää liikehdintää.

Vierailija
7/32 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi parkaa :( ilot ne on pienetkin ilot

Vierailija
8/32 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

American pie vs. Finnish paprika... 

Vierailija
9/32 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
10/32 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli nälkä. Täytetyt paprikat ovat hyviä. Annan tälle 4/5.

M

Vierailija
11/32 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi parka :( 

Mä en osaisi nähdä tuossa mitään pahaa, paitsi jos kyseessä olisi talon viimeinen paprika ja olisin suunnitellut käyttäväni sen johonkin ruokaan. Mutkin on tyydytetty banaanilla.

Vierailija
12/32 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pieni miehelläs ...

Vierailija
13/32 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutteessako?

Vierailija
14/32 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei oikea vagina kelpaa? On kyllä jännä, mut ei sitä ny itkeä tartte. Voihan sitä itseään tyydyttää... Kyllä naisetkin tunkevat porkkanoita ja kurkkuja sisuksiinsa, miehellä olkoon sitten vaikka paprika. Mua ketuttais vaan sitten, jos mies ei antais mulle seksiä, nauttis vaan paprikoistaan mun kustannuksella. Sit heiluis luuta nurkissa...

Vierailija
15/32 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en osaisi nähdä tuossa mitään pahaa, paitsi jos kyseessä olisi talon viimeinen paprika ja olisin suunnitellut käyttäväni sen johonkin ruokaan. Mutkin on tyydytetty banaanilla.

Kyllä minä ainakin paheksun suuresti. Eihän paprikaa edes voi syödä jälkikäteen, jos täytteenä on käsirasvaa. Hiukan saisi ruokaa kunnioittaa näinä yltäkylläisyyden aikoinakin. >:(

Vierailija
16/32 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika söpöä.

Tokaiset ensi kerralla kun itse haluat seksiä; pannaaks paprikaks?

Vierailija
17/32 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi pitäisi varmasti taiteilija Stephanie Sarley:n tuotannosta, googlaa!

Vierailija
18/32 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks se suttaa ihan kamalasti, lakanat juustossa

Vierailija
19/32 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä ostaa paprika ja pari meloonia.

Sinkkumies

Vierailija
20/32 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin paheksun suuresti. Eihän paprikaa edes voi syödä jälkikäteen, jos täytteenä on käsirasvaa. Hiukan saisi ruokaa kunnioittaa näinä yltäkylläisyyden aikoinakin. >:(

Paprikat ovat kieltämättä aika kalliita ja kertakäyttökamaa, mies vois tehdä kertasijoituksen vaikka fleshlightiin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän