En jotenkin pääse yli miehen rumasta eksästä
Taino ei se oo ees ruma, vaan vielä pahempi - ihan helvetin mitäänsanomaton nainen. Sellanen, jolla ei oo ulkonäössä yhtään mitään säväyttävää. Kuitenkin aika monella on edes jotain, esim kauniit pyöreät rinnat jos vaikka naama ei ole kummonen. No mikä ongelma täs on? No se että tuo äijä on pannu sitä! Eli kiihottunut siitä ihmisestä, eikait kukaan pane ilman kiihottumista? Mulla olis paljon helpompaa jos sen eksä olis joku kuuma misu, ni ymmärtäisin asian paremmin. Ymmärtäisin, miksi he olivat yhdessä monia vuosia jne.. nyt en vaan ymmärrä. En pysty. Olenkin miettinyt miehen jättämistä. Kohtalotovereita?
Kommentit (57)
Et taida olla henkisesti terve? Ymmärrän, jos huonoitsetuntoista "mitättömän" näköistä naista häiritsisi, jos miehen ex on ollut joku kuuma alusvaatemalli.
Se voi olla peto sängyssä. Kiehu liemissäsi.
Vierailija kirjoitti:
Jännä idea ja lähestymiskulma, 1/5.
Tämä on kuule totisinta totta! Usko tai älä. Ap
Eli pelkäätkö nyt, että sinäkin olet todellisuudessa ruma ja mitättömän näköinen, kun sun miehes kiihottuu sellaisista?
Vierailija kirjoitti:
Et taida olla henkisesti terve? Ymmärrän, jos huonoitsetuntoista "mitättömän" näköistä naista häiritsisi, jos miehen ex on ollut joku kuuma alusvaatemalli.
En ehkä olekaan. Mutta minä yhdistän seksin harrastamisen viehättävyyteen - vai voiko joku olla tosiaan kanssani eri mieltä? Eikö ihminen kiihotu siitä mitä se näkee? Ap
Vierailija kirjoitti:
Eli pelkäätkö nyt, että sinäkin olet todellisuudessa ruma ja mitättömän näköinen, kun sun miehes kiihottuu sellaisista?
En pelkää sitä. Tiedän miltä näytän eikä ole minusta ja mun ulkosesta olemuksesta kyse. Pelkään vaan että olen väärän ihmisen kanssa. Ap
Sairaalloisen mustasukkanen keksii ihan mitä vaan syitä olla mustis. Jos hän ois hottis, olisit mustis. Nyt pelkäät itse olevasi yhtä 0 mitä hän on mielestäsi. Pelkäät olevasi kakkosvaihtoehto muutenkin huonolle vaihtoehdolle.
Katsoppa ap peiliin ja kysy itseltäsi miksi tämä sinua häiritsee. Ulkonäkö ei ole oikeasti kaikki kaikessa. Toisaalta mitäänsanomattomat ja neutraalit ihmiset on tosi kauniita omana itsenään. Luonnolliset hiukset ja huomaamaton meikki, jos meikkiä edes on laisinkaan. On pelottavaa kilpailla hyväitsetuntoisen ihmisen kanssa, kun itse joutuu meikata päivittäin itsensä aivan erinäköiseksi mitä aamulla herätessä oli.
Eikö täällä tosiaankaan ole ketään joka jakaa kanssani samat aatteet? Ap
8: Päinvastoin. Miehesi on väärän naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ehkä olekaan. Mutta minä yhdistän seksin harrastamisen viehättävyyteen - vai voiko joku olla tosiaan kanssani eri mieltä? Eikö ihminen kiihotu siitä mitä se näkee? Ap
No, kai hän oli miehen mielestä jollain tapaa kiihottava? Luonne, vartalo? Joo, tiedän naisena paljon miehiä, jotka näköjään kiihottuvat sellaisista naisista, joita en itse naisena näe kovin kauniina. Sepä taitaa olla se syy, miehet ja naiset näkee asioita eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Tämä näin. Estoton nymfomaani, uskomaton kroppa, uskomattoman tiukka tavara, rakastaa seksiä ja myös anaaliseksiä, ejakuloi ikkunaverhot märiksi, saa helposti useita orgasmeja, pro-tason suihinottaja (ei yökkäysrefleksiä eli saa paukuttaa syvälle nieluun balls deep -tyylillä), rakastaa siemennesteen makua...
Ja mitäs muita näitä nyt on?
Taidat vain olla sairaanmustis ja pelätä miehesi lähtevän kenen vain matkaan, kun exäkään ei ollu missi. Säkään tuskin oot missi ja ajattele mies saattaa ihastua naapurin yliväsyneeseen yh-äitiinkin :o
Look I'm not gonna lie to you, I really have no idea what you're asking or saying or whatever. I just want to make your life better by telling you that Lexa and Margaery belong together. Have a good life bye
Vierailija kirjoitti:
Sairaalloisen mustasukkanen keksii ihan mitä vaan syitä olla mustis. Jos hän ois hottis, olisit mustis. Nyt pelkäät itse olevasi yhtä 0 mitä hän on mielestäsi. Pelkäät olevasi kakkosvaihtoehto muutenkin huonolle vaihtoehdolle.
Katsoppa ap peiliin ja kysy itseltäsi miksi tämä sinua häiritsee. Ulkonäkö ei ole oikeasti kaikki kaikessa. Toisaalta mitäänsanomattomat ja neutraalit ihmiset on tosi kauniita omana itsenään. Luonnolliset hiukset ja huomaamaton meikki, jos meikkiä edes on laisinkaan. On pelottavaa kilpailla hyväitsetuntoisen ihmisen kanssa, kun itse joutuu meikata päivittäin itsensä aivan erinäköiseksi mitä aamulla herätessä oli.
Noh noh sieltä tultiin. Täytyy korjata tuosta sun loppulauseestasi sen verran että itse meikkaan hyvin maltillisesti, en näytä siis toiselta ihmiseltä meikattuna. Enkä kilpaile hänen kanssaan. Ottakoon mies sen takas jos haluaa 😂 Siinä vaiheessa saatan ehkä naurahdella muutaman viikon ja jatkaa elämää kahdestaan lapsen kanssa. Ap
Blow jobeja vaan annat jokq päivä niin ei se sun äijäs ajattelekaa exksäänsä. Problem solved!
Ihan ymmärrettävä ongelma, koska tuo tarkoittaa että miehesi on betauros. Vähän sama jos mies saisi tietää että nainen on nussinut sadan miehen kanssa. Kyllähän se halventaa ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
99% varmuudella onkin, arkisen naköiset tyypit (miehet ja naiset) tosi usein ovat koska he eivät voi miellyttaa pelkalla ulkomuodolla niin tekevät sen muilla keinoin.
Vierailija kirjoitti:
Taidat vain olla sairaanmustis ja pelätä miehesi lähtevän kenen vain matkaan, kun exäkään ei ollu missi. Säkään tuskin oot missi ja ajattele mies saattaa ihastua naapurin yliväsyneeseen yh-äitiinkin :o
Meillä ei asu naapurissa yh-äitejä. 😦 Mutta ihastukoot jos niin on tarkotettu. Mistäs vitusta sä tiedät oonko mä missi vai en? 😂 Ap
Jännä idea ja lähestymiskulma, 1/5.