En jotenkin pääse yli miehen rumasta eksästä
Taino ei se oo ees ruma, vaan vielä pahempi - ihan helvetin mitäänsanomaton nainen. Sellanen, jolla ei oo ulkonäössä yhtään mitään säväyttävää. Kuitenkin aika monella on edes jotain, esim kauniit pyöreät rinnat jos vaikka naama ei ole kummonen. No mikä ongelma täs on? No se että tuo äijä on pannu sitä! Eli kiihottunut siitä ihmisestä, eikait kukaan pane ilman kiihottumista? Mulla olis paljon helpompaa jos sen eksä olis joku kuuma misu, ni ymmärtäisin asian paremmin. Ymmärtäisin, miksi he olivat yhdessä monia vuosia jne.. nyt en vaan ymmärrä. En pysty. Olenkin miettinyt miehen jättämistä. Kohtalotovereita?
Kommentit (57)
Minusta tässä on ideaa. Itsekin alkaisin miettiä tyttöystäväni jättämistä, jos näkisin hänen eksänsä, joka olisikin sitten joku työtön läski, joka vaan valittaa kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se voi olla peto sängyssä. Kiehu liemissäsi.
99% varmuudella onkin, arkisen naköiset tyypit (miehet ja naiset) tosi usein ovat koska he eivät voi miellyttaa pelkalla ulkomuodolla niin tekevät sen muilla keinoin.
Mitähän tää "peto sängyssä" käytännössä tarkottaa? Eikö kaikki naiset ole semmosia, lukuunottamatta lahnoja? Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä taidan tietää tän ex-mimmin.
Onhan se tavallaan aika taviksen näköinen, mutta aivan hillitömn mimmi sängyssä.
Miehes on ollut onnenmyyrä. Itse vaan haaveilen, että saisin kellistettyä sen mimmin ja se on myös ihan sairaan nasta tyyppi.
Hahhahaha niin niin. Ap
Mun yksi tuttu on naimissa miehen kanssa, jonka ex oli lihava. Hänellä on edelleen hirveä pelko siitä, että mies on läskifetisti. Edelleen pohtii aika usein, mikä miehessä on vikana. Vaikkei itsekään ole mikään laiha enää.
Vierailija kirjoitti:
Mun yksi tuttu on naimissa miehen kanssa, jonka ex oli lihava. Hänellä on edelleen hirveä pelko siitä, että mies on läskifetisti. Edelleen pohtii aika usein, mikä miehessä on vikana. Vaikkei itsekään ole mikään laiha enää.
No ymmärrän kyl. Ap
No jos et pääse yli niin anna miehelle armoa ja päästä se vapaaksi.
Olis pitäny kyl selvittää tää eksähomma ennen kun alettii seurustelee. Pitää muistaa tulevaisuudessa sitten. Ap
Se oli ennen hehkeä, mutta pitkä suhde miehensä kanssa vei mehut. Onneksi olkoon palkinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida olla henkisesti terve? Ymmärrän, jos huonoitsetuntoista "mitättömän" näköistä naista häiritsisi, jos miehen ex on ollut joku kuuma alusvaatemalli.
En ehkä olekaan. Mutta minä yhdistän seksin harrastamisen viehättävyyteen - vai voiko joku olla tosiaan kanssani eri mieltä? Eikö ihminen kiihotu siitä mitä se näkee? Ap
Jos noin olisi niin kukaan ruma mies ei olisi parisuhteessa tai saisi seksiä muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se voi olla peto sängyssä. Kiehu liemissäsi.
99% varmuudella onkin, arkisen naköiset tyypit (miehet ja naiset) tosi usein ovat koska he eivät voi miellyttaa pelkalla ulkomuodolla niin tekevät sen muilla keinoin.
Mitähän tää "peto sängyssä" käytännössä tarkottaa? Eikö kaikki naiset ole semmosia, lukuunottamatta lahnoja? Ap
:D NO EI TODELLAKAAN OLE! :D
Ehkä sun miehesi piti sitä hyvännäköisenä vaikka sinä et pidäkään.
Miesystävälläni on ollut aika aktiivinen seuraelämä ennen minua, eikä siinä mitään pahaa - niin on itsellänikin. Mutta kyllä minua kieltämättä häiritsee, että kun olen nähnyt kuvia näistä entistä säädöistä tai törmännyt heihin kadulla, niin monet heistä ovat ihan hirveitä korppikotkia. Pahinta on se, että mies on kertonut tavanneensa suurimman osan heistä Tinderissä, eli deittipalvelussa joka perustuu pelkästään ulkonäköön! Menneet on toki menneitä mutta kyllä tämä asia minua välillä mietityttää. Varsinkin kun miesystäväni on älykäs, korkesti koulutettu, urheilullinen, vakityössä ja ulkonäöltään persoonallisella tavalla varsin hyvännäköinen, ei klassisen komea mutta tiedän monia ihmisiä joita nimenomaan hänen tyyppisensä ulkonäkö viehättää. Olisi siis varmasti voinut paljon paremmankin näköisiltä emänniltä sitä muutaman kerran lempeä saada.
Miks täällä jotkut puhuu "taviksen näkösestä" kun tavallinen nainen on yleensä ihan ok näkönen! Niinkun kirjoitin, että olisi edes jotain säväyttävää siinä sen ulkonäössä. Mutta kun ei. Ap
Paperipussi (naisen) päässä, niin mies kuin mies panee. Ja ilman paperipussia tosimies panee silti - vaikka lyhtypylvästä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö täällä tosiaankaan ole ketään joka jakaa kanssani samat aatteet? Ap
Ei tietenkään koska edes Av:lla ei ihmiset ole niin tyhmiä että olisivat samaa mieltä sinun kanssasi. Tässä aloituksessa ei ole mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Miesystävälläni on ollut aika aktiivinen seuraelämä ennen minua, eikä siinä mitään pahaa - niin on itsellänikin. Mutta kyllä minua kieltämättä häiritsee, että kun olen nähnyt kuvia näistä entistä säädöistä tai törmännyt heihin kadulla, niin monet heistä ovat ihan hirveitä korppikotkia. Pahinta on se, että mies on kertonut tavanneensa suurimman osan heistä Tinderissä, eli deittipalvelussa joka perustuu pelkästään ulkonäköön! Menneet on toki menneitä mutta kyllä tämä asia minua välillä mietityttää. Varsinkin kun miesystäväni on älykäs, korkesti koulutettu, urheilullinen, vakityössä ja ulkonäöltään persoonallisella tavalla varsin hyvännäköinen, ei klassisen komea mutta tiedän monia ihmisiä joita nimenomaan hänen tyyppisensä ulkonäkö viehättää. Olisi siis varmasti voinut paljon paremmankin näköisiltä emänniltä sitä muutaman kerran lempeä saada.
Noniin, eli edes sinä ymmärrät minua. Ei tämä mun mielestä tee musta pahaa ihmistä, jos en ymmärrä miksi mieheni on seurustellut sen näköisen naisen kanssa. Ap
Niin tosiaan, koska ulkonäkö ei Ole miehesi mielestä se valttikortti jolla Mies pidetään, mahtaakohan sussa olla tarpeeksi sisältöä olla the one.
Vierailija kirjoitti:
Miks täällä jotkut puhuu "taviksen näkösestä" kun tavallinen nainen on yleensä ihan ok näkönen! Niinkun kirjoitin, että olisi edes jotain säväyttävää siinä sen ulkonäössä. Mutta kun ei. Ap
Ensin sanot ettei kyseinen nainen ole säväyttävä, sitten sanot ettei hän myöskään ole tavis. Minusta "ei-säväyttävä" nimenomaan kuvaa ulkonäöllisesti tavallista ihmistä, sellaista joka ei ole kumpaakaan ääripäätä, ei ruma eikä kaunis. Jos tuo nainen oikeasti olisi niin vastenmielinen kuin väität, olisit kuvaillut hänen ulkonäköään paljon voimakkaammin.
AP:n viestejä lukiessa hävettää olla nainen.
Mä taidan tietää tän ex-mimmin.
Onhan se tavallaan aika taviksen näköinen, mutta aivan hillitömn mimmi sängyssä.
Miehes on ollut onnenmyyrä. Itse vaan haaveilen, että saisin kellistettyä sen mimmin ja se on myös ihan sairaan nasta tyyppi.