En jotenkin pääse yli miehen rumasta eksästä
Taino ei se oo ees ruma, vaan vielä pahempi - ihan helvetin mitäänsanomaton nainen. Sellanen, jolla ei oo ulkonäössä yhtään mitään säväyttävää. Kuitenkin aika monella on edes jotain, esim kauniit pyöreät rinnat jos vaikka naama ei ole kummonen. No mikä ongelma täs on? No se että tuo äijä on pannu sitä! Eli kiihottunut siitä ihmisestä, eikait kukaan pane ilman kiihottumista? Mulla olis paljon helpompaa jos sen eksä olis joku kuuma misu, ni ymmärtäisin asian paremmin. Ymmärtäisin, miksi he olivat yhdessä monia vuosia jne.. nyt en vaan ymmärrä. En pysty. Olenkin miettinyt miehen jättämistä. Kohtalotovereita?
Kommentit (57)
Ihme vastauksia!! Ymmärrän oikein hyvin sinua ap. Exäni taas otti minun jälkeeni seinään hukkuvan naisen. Hänessä ei ole mitään nättiä. No, rahaa tällä rumiluksella, joten se on kai sitten motiivi? Ja luultavasti tällä rumiluksella on myös tasainen luonne, se ei ole minun paras ominaisuuteni.
Elätkö tosiaan niin huonossa parisuhteessa, että ennemmin kysyt tuntemattomilta netissä mitä miehesi näki eksässään kuin häneltä itseltään? Kysy ihan suoraan vaan että mitä näit hänessä, mikä ominaisuus viehätti, jos se sinua noin kiinnostaa.
Jeesus että pitää aikuisille (?) ihmisille vääntää rautalangasta kommunikointia.
Mä oon törmännyt kerran samaan, että yksi nainen suuttui, kun sai tietää miehensä olleen ihastuneen erääseen ulkoisesti "ei niin viehättävään" naiseen. Seuraus oli mökötystä monta päivää. Ja nainen siis itse kaunotar, mutta järkyttyi tuosta. Mustasukkaisuus ei siis liity siihen, minkä näköinen nainen oli vaan siihen, että mies oli halunnut naista, jota nainen ei voinut kuvitellakaan miehen haluavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks täällä jotkut puhuu "taviksen näkösestä" kun tavallinen nainen on yleensä ihan ok näkönen! Niinkun kirjoitin, että olisi edes jotain säväyttävää siinä sen ulkonäössä. Mutta kun ei. Ap
Ensin sanot ettei kyseinen nainen ole säväyttävä, sitten sanot ettei hän myöskään ole tavis. Minusta "ei-säväyttävä" nimenomaan kuvaa ulkonäöllisesti tavallista ihmistä, sellaista joka ei ole kumpaakaan ääripäätä, ei ruma eikä kaunis. Jos tuo nainen oikeasti olisi niin vastenmielinen kuin väität, olisit kuvaillut hänen ulkonäköään paljon voimakkaammin.
Mitäänsanomaton, kropaltaan laiha läski, ei tissiä, ei persettä, ei paksua kiiltävää tukkaa, ei kaunista naamaa.. ei kertakaikkiaan MITÄÄN hyvää. Kuinka tarkasti pitää vielä kuvailla?
Vierailija kirjoitti:
Elätkö tosiaan niin huonossa parisuhteessa, että ennemmin kysyt tuntemattomilta netissä mitä miehesi näki eksässään kuin häneltä itseltään? Kysy ihan suoraan vaan että mitä näit hänessä, mikä ominaisuus viehätti, jos se sinua noin kiinnostaa.
Jeesus että pitää aikuisille (?) ihmisille vääntää rautalangasta kommunikointia.
No täytyy varmaan kysyä. Ap
Ymmärrän. Kyllä mua häiritsi kun yhden miehen jota tapailin niin ex oli ihan possun näköinen.
Minä itse olen kuitenkin kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Ihme vastauksia!! Ymmärrän oikein hyvin sinua ap. Exäni taas otti minun jälkeeni seinään hukkuvan naisen. Hänessä ei ole mitään nättiä. No, rahaa tällä rumiluksella, joten se on kai sitten motiivi? Ja luultavasti tällä rumiluksella on myös tasainen luonne, se ei ole minun paras ominaisuuteni.
Se on se lompakko ja seesteinen luonne, mikäs sen helpompaa elämää. 😊 Ap
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. Kyllä mua häiritsi kun yhden miehen jota tapailin niin ex oli ihan possun näköinen.
No sä sentään vaan tapailit. Mä olen seurustellut ton miehen kanssa jo jonkin aikaa. 😨 Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sä sentään vaan tapailit. Mä olen seurustellut ton miehen kanssa jo jonkin aikaa. 😨 Ap
Ymmärsin lopettaa sen tapailun! 😂
Ex-poikaystävän nykyinen vaimo on ihan susiruma. Puolikalju ja hiirenohut tukka jota ei uskalla edes leikata. Money talks bullshit walks.
Mä ymmärrän ap sua. Itsellä ollut sama tilanne. Kyllä monesti mietin, että onko olemassa joku rumuusfetissi...
Oon miettiny samaa oman ukon rupu-exästä ja tullu siihen tulokseen että kai se silloin 10v sitte oli viel kuuma :'D
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrän ap sua. Itsellä ollut sama tilanne. Kyllä monesti mietin, että onko olemassa joku rumuusfetissi...
Täytyy olla, olen tullut samaan tulokseen. Olen miettinyt olisiko tällaiset miehet salaa bi-tapauksia. Ei voi muuten ymmärtää kun kauniit ja naiselliset naiset ei ole kiinnostaneet.
Itse luulen, että tuollainen tilanne luo alitajuisesti pelon siitä, että ex-naisella on ollut jota muuta annettavaa ollakseen kiinnostava. Esimerkiksi tajuton henkinen yhteys miehen kanssa. Miten sellaisen kanssa voi kilpailla, jos oma valtti on ulkonäkö? Jos mies ennenkin on valinnut muut piirteet ulkonäön edelle, saattaa hän tehdä niin uudestaan. Ap tajunnee todellisuudessa olevansa erittäin ulkonäkökeskeinen ja siksi se eksän ja miehen suhde hiertää, siinä kun on täytynyt olla jotain muuta mitä mies on arvostanut. Ulkonäkö kun on ikävä kyllä katoavaa ja sitä pitää vaalia, ja silti se ajan mittaan häviää. Ap:n valtit toisinsanoen ovat heikommat kuin sellaisten naisten joiden valtit ovat esim älykkyydessä, mukavuudessa tai vaikka hauskassa seurassa. Moni mies toki valitsee sen kauneuden, mutta juuri ap seurustelee miehen kanssa, joka ainakin aiemmin on seurustellut naisen kanssa, jonka vahvuus on henkisellä puolella. Ei ihme että skitsottaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ymmärrä, ehkä tällaiset rumista innostuvat miehet ovat salaa bi-tapauksia....
Itselläni oli samankaltainen ongelma parisen vuotta sitten. Miehen exä oli tosi mitäänsanomattoman näköinen meikkipytty, mutta luonne oli kuulemma vielä kauheampi. Tyty saattoi itkeä, raivota ja raapia miehen verille, jos ukko tahtoi lähteä kavereidensa kanssa kaljalle. Tavarat lenteli myös aika usein. Lähinnä aloin miettimään, että mies taitaa tyytyä mihin tahansa, ja se oikeasti häiritsi. Mies oli todella takertuvainen ja omistushaluinen itsekin. Suhde päättyi aika pian minun aloitteestani.
Typerä ap