Miltä miehestä tuntuu siittää lapsia?
Kun olette päättäneet saada lapsia puolisonne kanssa. Miltä tuntuu siittää nainen raskaaksi? Onko raskaaksi tulon mahdollisuus lisännyt haluja?
Kommentit (91)
Villiori kirjoitti:
Viimeviikon loppuna vein pienen sievän baarilöydön kotiini. Yöllä panessa alkoi huippu lähestymään niin kysyin ehkäisyä? Ei ole mutta päästä sisään vaan, tuli vastaus. Vedin kullin ulos . Pane minua kunnolla mimmi pyysi? Vappuna tuli kullia kunnolla, jos vauva tulee niin tuskin se sulle on. Olitko usean naitavana? Olin. Monenko? Kolmen. Nositin naisen jalat olkapäille ja työnnyin sisään. Pillu alkoi kouristeleen kullia, suljin silmäni ja aloin jyystään kauhean kiiman vallassa. Laukesin kolme kertaa sisään,
ulkona käyttämättä ja nukahdimme sylikkäin. Viikonloppu meni naidessa, saunoessa ja syödessä. Maanantai iltana mimmi sanoi et tavii lähteä kotiin vaihtaan vaatteet. En ole vaihtanut alus vaatteita kolmeen päivään. Mietin että eipä sulla ole ollut vaatteita päällä kolmeen päivään, mutta naiset on naisia.
😂..tää oli paha..
Villiori kirjoitti:
Viimeviikon loppuna vein pienen sievän baarilöydön kotiini. Yöllä panessa alkoi huippu lähestymään niin kysyin ehkäisyä? Ei ole mutta päästä sisään vaan, tuli vastaus. Vedin kullin ulos . Pane minua kunnolla mimmi pyysi? Vappuna tuli kullia kunnolla, jos vauva tulee niin tuskin se sulle on. Olitko usean naitavana? Olin. Monenko? Kolmen. Nositin naisen jalat olkapäille ja työnnyin sisään. Pillu alkoi kouristeleen kullia, suljin silmäni ja aloin jyystään kauhean kiiman vallassa. Laukesin kolme kertaa sisään,
ulkona käyttämättä ja nukahdimme sylikkäin. Viikonloppu meni naidessa, saunoessa ja syödessä. Maanantai iltana mimmi sanoi et tavii lähteä kotiin vaihtaan vaatteet. En ole vaihtanut alus vaatteita kolmeen päivään. Mietin että eipä sulla ole ollut vaatteita päällä kolmeen päivään, mutta naiset on naisia.[/quoteAmmattilainen kiertopalkinto.
Villiori kirjoitti:
ulkona käyttämättä ja nukahdimme sylikkäin. Viikonloppu meni naidessa, saunoessa ja syödessä. Maanantai iltana mimmi sanoi et tavii lähteä kotiin vaihtaan vaatteet. En ole vaihtanut alus vaatteita kolmeen päivään. Mietin että eipä sulla ole ollut vaatteita päällä kolmeen päivään, mutta naiset on naisia.
Joillekin kelpaa kuka vaan ja paljaalla.. Tauteja ootellessa
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet ovat porsaita.
Taas yksi keskustelu siitä todisteena...possuja ne on.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ihan mukavia porsaita ja osa tosi mukavia.. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettäviä possuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla yksi tollanen kotona. Muita en juuri ole nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla yksi tollanen kotona. Muita en juuri ole nähnyt.
Tämän palstan porsaat on sieltä toisesta päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😉 röh..röh..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😉 röh..röh..
Minun kotipossulla vatsa kasvaa uhkaavasti.. :))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😉 röh..röh..
Miehellä pieni vatsakumpu vaan lisää uskottavuutta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😉 röh..röh..
Miehellä pieni vatsakumpu vaan lisää uskottavuutta..
Näin on, eikä voi mitään kun possuthan on persoja ruoalle ja makealle..:)
Villiori kirjoitti:
Se ei pane joka pelkää
Olin armeijassa, ja sieltä päästiin lomille pitkän kiinni olon jälkeen.
Teki mieli naista, tyttöystävä oli kaukana mummolassa lomillaan.
Lähdettiin kaverin kanssa käymää kuppilassa, sellainen hupiveikko jonka kans ei hauskasta ollut puutetta.
Kapakassa oli ilo irti, kaveri sanoi että eikö tuo ole meidän ope?
Se oli toden totta opemme.
Näyttää olevan jotain vailla, otetaanko porukalla , näyttää olevan sen tarpeessa.
Hymähdin kaverin jutuille.
Ennen kun ehdin hädin tuskin mitään sanoa, kun kaveri oli jo open kimpussa.
Kieltämättä ihan nätti tapaus, ja huomasin että kulli ainaki näytti tykkäävän näkemästä.
Pian kaveri tuli opettajan kans mun tykö, että lähetään.
Kaverini oli aika seileissä, meinannut pystyssä pysyä.
Pääsimme open asunnolle ja kaveri yritti tehdä valloitusta huonolla menestyksellä sillä hän nukahti kesken kaiken.
Ope tuli viereeni vähäpukeisena, aloimme suitelemaan.
Pian olimme leveässä pari vuoteessa ja aloin etsimään kosteaa kullillani.
Mulla tuli mieleen että kortsu puuttuu ja aloin kaivaa niitä housujen taskusta.
Et tarvitse niitä Ope kuiski mulle.
Se oli kiihkeää ja useamman kerran meinas ruiskahtaa.
Se oli jotain ihmeellistä kun se sitten voimalla tuli open pilluun.
Ope tärisi ja voihki vaikka en
enää pystynyt työntelemään mutta pidin kullia syvällä pillussa, ja pillu lypsi vielä loppuja ruiskauksia.
Ihanaa kuului kuiskaus, sainkohan nyt tarpeeksi..
Olin ihmeissään, että mitä?
Että saitkohan mut raskaaksi.
Olin hiljaa.
Mun pakko kertoa ja tunnustaa.
Emme mieheni kanssa saa lapsia ja tämä on mielestäni paras ratkaisu. Ethän ole vihainen.
En mutta saat antaa useamminkin mulle.
Melkein samaan aikaan kun armeija alkoi olla lopullaan sain nätin tytö lapsen, tosin lomia en voinut hakea mutta hoitamassa kävin myöhemminkin. Että niin kivaa oli.
Minua on pyydetty siittämään toisen vaimo raskaaksi.
Oli pikkuisen vaivaantunut se eka kerta. Naisen mies oli ihan vieressä.
Nainen oli tosi kaunis, ja hirveän isot himot, eteenkin kun pääsimme kahdestaan. Panin säällittä ja käytin kiimaa hyväksi.
Yhden kerran muistan tarkkaan, ja uskon että tyttö lähti alkuun siitä yhdynnästä. Nainen raapi selkään isot jäljet eiikä orkut meinanneet laantua.
Vierailija kirjoitti:
Minua on pyydetty siittämään toisen vaimo raskaaksi.
Oli pikkuisen vaivaantunut se eka kerta. Naisen mies oli ihan vieressä.
Nainen oli tosi kaunis, ja hirveän isot himot, eteenkin kun pääsimme kahdestaan. Panin säällittä ja käytin kiimaa hyväksi.
Yhden kerran muistan tarkkaan, ja uskon että tyttö lähti alkuun siitä yhdynnästä. Nainen raapi selkään isot jäljet eiikä orkut meinanneet laantua.
Mistähän nuo alapeukut tuli.
Hihhuleita varmaan.
Enemmänkin se vähentää haluja. Lasten ajatteleminen ei kiihota. Raskaus ja synnytys eivät myöskään ole kiihottavia asioita.