Miltä miehestä tuntuu siittää lapsia?
Kun olette päättäneet saada lapsia puolisonne kanssa. Miltä tuntuu siittää nainen raskaaksi? Onko raskaaksi tulon mahdollisuus lisännyt haluja?
Kommentit (91)
Lapseton mies olen ja todella haluisin siittää naisen. Itseä kiihottaa ajatus ja syventää rakastelun tunnetta mikäli tälläinen tilanne on kyseessä.
Ei varmaan haluja sen kummemmin lisää, mutta on siinä tiettyä kielletyn hedelmän tuomaa jännitystä ilmassa.
Itseäni kiihottaa paljon ajatuskin naisen siittämisestä raskaaksi ja tulee usein sellasesta fantasoitua.
Kyllä tilanne tuo aivan eri tunnelmat hommaan. Ensinnäkin nainen on sellaisessa fyysisessä ja henkisessä tilassa että se ei voi olla heijastumatta mieheen. Sitten kun nainen vielä aivan poikkeuksellisella tavalla hellii palleja ja lepertelee niille.
Tuossa tilanteessa tuntee olevansa Mies. Niinpä kaikki asiat korostuvat ja suorituspaineet kasvavat.
Ihan omat tunnelmansa oli siinä kun olin muutamaan kertaan niissä hommissa lainassa naapurissa, sattuneesta syystä. Silloin jo jopa puntti tutisi, enkä olisi selvinnytkään ellei toisena osapuolena ollut niin sielukas nainen. Hän osasi tehdä tunnelman vapautuneeksi, vaikka tilanne nyt ainakin hänelle oli tietysti ihan poikkeuksellinen
M65
Kiihottaa kovasti! Laukean voimalla syvälle vaimon sisään. Toisella santsikierroksella kiihottaa nussia spermaa valuvaa pillua. Vielä ei ole tärpännyt.
Mun miehellä lakkasi seisomasta ja tuli suorituspaineita, kun koki seksin pakkopullana tiettynä päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä lakkasi seisomasta ja tuli suorituspaineita, kun koki seksin pakkopullana tiettynä päivänä.
Ei ole ainoa mies, jolla näin on käynyt.
Ei yksin se "pakkopulla", vaan myös tietoisuus siitä, että nyt se suvunjatkaminen on tosiaankin totta, josta on tullut haaveiltua.
M65
Ot, mutta onko tämäkin aihe pakko lisätä uudestaan joka pivä?
Minulla on siunautunut lapsia jo liuta, se oli vastaus kysymykseen ;)
Tuntui todella hyvltä nimenomaan rakastella tositarkoituksella. Kahden lapsen isänä muistan ne kerrat, joiden tuloksena poikamme saivat alkunsa.
Minulla ei ollut suorituspaineita, mutta koska toivoimme lasta parin kuukauden odottelu ennen tärppäämistä otti vaimoni psyyken päälle.
ei siitosajatus tunnu vaan se laukeaminen ja euforia siitä.muistakaa kiittää vanhempianne että teidät on keksitty ja tarjoatte lapsillenne myös mahdollisuuden elämään.
Kyllä tähän maailmaan lisääntymistä saisi ihmiset harkita hippasen tarkemmin. Eli ei hyvä...
T: M33w
Mies 37v kirjoitti:
Lapseton mies olen ja todella haluisin siittää naisen. Itseä kiihottaa ajatus ja syventää rakastelun tunnetta mikäli tälläinen tilanne on kyseessä.
Tarkoitat hedelmöittää naisen. Jos haluat siittää naisen, haluat siis, että syntyvä lapsi on tyttö ja tuleva nainen.
Mies hedelmöittää naisen, mikä on sama kuin siittää lapsen.
Vierailija kirjoitti:
Mies 37v kirjoitti:
Tarkoitat hedelmöittää naisen. Jos haluat siittää naisen, haluat siis, että syntyvä lapsi on tyttö ja tuleva nainen.
Mies hedelmöittää naisen, mikä on sama kuin siittää lapsen.
Haha, hyvä että joku muukin on kielipoliisi :D Minua on jo pitkään naurattaneet nämä "naisen siittämisestä" haaveilevat. On vaikea ottaa sellaisia kommentteja vakavasti, kun tulee niin viaton fiilis koko ihmisestä.
Pidän raskaana olevia naisia viehättävinä. Vaimoani eritoten, esikoisen alulle pano ja sen jälkeen on ollut kiihkeää aikaa.
Minä taas haluaisin että minut hedelmöitettäisiin raskaaksi. Minua kiihottaa tosi paljon ajatus siitä, että ei olisi mitään ehkäisyä, mies haluaisi siittää minut, tulisi päälleni voimakkaasti ja laittaisi peniksensä sisääni ja laukeaisi kovalla paineella sisääni, ja sitten jäätäisiin odottelemaan hedelmöitynkö. Mies voisi tämän jälkeen vielä suudella vatsaani kohdun kohdalta.
N27
Ja olisi kiihottavaa sitten kun vatsa olisi jo hieman kasvanut, niin että minä ja mies näkisimme eron ja että siellä todella kasvaa pieni ihminen. Kun alavatsa olisi pyöristynyt.
N27
Tuo paineita ja saa lerpahtamaan.
Miehen pitäisi untea suurta nöyryyttä, kunnioitusta ja pelkoa. Hän on suorittamassa sitä biologista tehtävää, jota varten seksi on oikeastaan tarkoitettu. Hän täyttää rakastamansa naisen syvintä toivetta ja kaipuuta. Tuloksena voi olla uusi, ihmeellinen ihmiselämä, jossa miehenkin geenit jatkavat satoja miljoonia vuosia sitten alkanutta vaellustaan tulevaisuuteen. Samalla mies altistaa rakkaimpansa raskauden epämukavuuksiin ja synnytyksen riskeihin, jotka vielä muutama vuosikymmen sitten olivat elämän ja kuoleman kysymyksiä, mutta eivät nykyäänkään ihan merkityksettömiä. Ja sitten on tietysti lapsesta aiheutuva vuosikymmenien huoli ja vastuu. Kun tähän syventyy, niin seksin huvi-, nautinto- ja leikkipuoli muuttuu täysin toisarvoiseksi ja sijaan astuu miehekäs huoli ja vastuuntunto.
Voi kuule, ei ne miehet ymmärrä tällasia juttuja. Se mieslaji on jo historiaa, jotka saattoivat jotakin kicksejä tällaisesta saada. Naisten romanttisiin unelmiin on vaan jäänyt erilaisia haaveita ja kaipuuta miehekkäistä miehistä.