Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä miehestä tuntuu siittää lapsia?

Vierailija
13.09.2016 |

Kun olette päättäneet saada lapsia puolisonne kanssa. Miltä tuntuu siittää nainen raskaaksi? Onko raskaaksi tulon mahdollisuus lisännyt haluja?

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmänkin se vähentää haluja. Lasten ajatteleminen ei kiihota. Raskaus ja synnytys eivät myöskään ole kiihottavia asioita.

Etpä taida tietää millainen nainen on, kun hän on kunnolla kiimassa.  Se on silloin kun nainen on päättänyt saada lapsen. Kiima jatkuu monesti myös raskauden aikana.  Kaikki miehet ei kestä noita paineita, mutta toiset nauttii täysin rinnoin ja kuivin kassein. 

Vierailija
82/91 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet ovat porsaita.

Suurin osa ihan mukavia porsaita ja osa tosi mukavia.. :)

😉 röh..röh..

Minun kotipossulla vatsa kasvaa uhkaavasti.. :))

Miehellä pieni vatsakumpu vaan lisää uskottavuutta..

Ai? Kiitti. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko-Lode kirjoitti:

Miehen pitäisi untea suurta nöyryyttä, kunnioitusta ja pelkoa. Hän on suorittamassa sitä biologista tehtävää, jota varten seksi on oikeastaan tarkoitettu. Hän täyttää rakastamansa naisen syvintä toivetta ja kaipuuta. Tuloksena voi olla uusi, ihmeellinen ihmiselämä, jossa miehenkin geenit jatkavat satoja miljoonia vuosia sitten alkanutta vaellustaan tulevaisuuteen.

Kaunis kommentti, mutta luulisi lapsen olevan toive ja täyttymys myös miehelle...

Niinpä! Ei voi olla toive ja täyttymys, jos vain "suorittaa jotain tehtävää". Ja ne miljoonat on vain ihmisten mielikuvitusta. Surkee stoori itse asiassa...

Vierailija
84/91 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmänkin se vähentää haluja. Lasten ajatteleminen ei kiihota. Raskaus ja synnytys eivät myöskään ole kiihottavia asioita.

Etpä taida tietää millainen nainen on, kun hän on kunnolla kiimassa.  Se on silloin kun nainen on päättänyt saada lapsen. Kiima jatkuu monesti myös raskauden aikana.  Kaikki miehet ei kestä noita paineita, mutta toiset nauttii täysin rinnoin ja kuivin kassein. 

Se, että nainen vaatii kalenteri ja kello kädessä seksiä, ei vastaa käsitystäni kiimasta. Jatkuva raskauspahoinvointi ei myöskään edistänyt naisen halukkuutta. Imetyksen aikana tisseihin ei saanut koskea, koska ne eivät naisen mielestä tunnu seksikkäiltä.

Vierailija
85/91 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että nainen vaatii kalenteri ja kello kädessä seksiä, ei vastaa käsitystäni kiimasta. Jatkuva raskauspahoinvointi ei myöskään edistänyt naisen halukkuutta. Imetyksen aikana tisseihin ei saanut koskea, koska ne eivät naisen mielestä tunnu seksikkäiltä.

Ai sulla huonoja kokemuksia. Mulla ihan toisenlaisia. Seksiä taotta ennen ovulaatiota, sen jälkeen ja tärppäämisen jälkeenkin seuraavat 9kk.  Ihan mielelläni oli tekemässä 4 lasta. Parasta aikaa, vaikka seksiä ollut muutenkin riittävästi. 

Vierailija
86/91 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä4469 kirjoitti:

Minä taas haluaisin että minut hedelmöitettäisiin raskaaksi. Minua kiihottaa tosi paljon ajatus siitä, että ei olisi mitään ehkäisyä, mies haluaisi siittää minut, tulisi päälleni voimakkaasti ja laittaisi peniksensä sisääni ja laukeaisi kovalla paineella sisääni, ja sitten jäätäisiin odottelemaan hedelmöitynkö. Mies voisi tämän jälkeen vielä suudella vatsaani kohdun kohdalta.

N27

Allekirjoitan! =)

M36

Panettaa...

Olen tätä kirjoittaessani täysin alasti.

Minulla on unelma. Haluaisin niin kovasti panna 2 vuotta minua vanhempaa seurakuntamme sihteeriä (Maaret S., 38) hänen pilluunsa seurakunnan tiloissa - tietenkin ilman mitään ehkäisyä ja oltais molemmat tietenkin täysin alasti!

Kunpa saisin panna hänet raskaaksi!!!

Siitä, kun onnistuu saamaan naisen raskaaksi, tulee mahtava fiilis! Oon onnistunu siinä elämäni aikana jo 5 kertaa, tosin yksi lapsi kuoli keskenmenossa viikolla 10/11. ='(

Maaret eli se "toinen M" - häntä ei ole siunattu naisellisilla muodoilla: hänellä on pienet rinnat, eikä hänellä ole edes muodokasta takamusta. Mutta Luoja on antanut hänelle todella kauniit kasvot ja sydämeni sulattavan hymyn! Hän on niin hoikka, että ylipäätään ihmettelen, että mahtaako siittimeni mahtua erektiossa hänen sisäänsä... mutta voi kunpa se sinne pääsisi! Hedelmöittämään!

Haluaisin panna Maaretia niin monta kertaa, että varmasti tärppää! Kaikki panot "ison ristin alla" siihen asti, kunnes onnistun hedelmöittämään Maaretin. Kun raskaus todetaan, niin sen jälkeen voimme siirtyä srk:n Toimiston puolelle lukkojen taakse jatkamaan säännöllistä panemista koko raskausajaksi. Lopulta saisin nähdä sen, kun lapsemme syntyy! Tietäen, että minun siemenestäni se lapsi sai alkunsa!

Minun ja Maaretin yhteinen lapsi!

Toinen unelma: haluan rakastella Maaretin kanssa julkisesti ulkona, hiekkarannalla tai laiturilla. Ensin saunotaan sekasaunassa. Sitten hiekalle tai laiturille. Maaret, ole täysin alasti ja nosta jalkasi ylös, niin työnnyn sisääsi ensin hiljaa, sinua hellästi suudellen... sitten tahti kiihtyisi... kunnes en enää pystyisi estämään laukeamista! Laukeaisin ilkosen alastomana alastomaan pilluusi! Kun laukean, saamme molemmat orgasmin! Maaret, haluan siis siittää toisen lapsemme julkisella paikalla.

Ihanaa harrastaa itsetyydytystä täysin alastomana ajatellen unelmieni naista... olen vuotanut siemennestettä, spermaa... sormet olleet siinä nesteessä...

Vierailija
87/91 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vaimon kanssa jätimme pois ehkäisyn ja päätimme yrittää lasta, niin kyllä ne ensimmäiset yhdynnät olivat jollain tavalla normaalia jännittävämpiä. Rakastelu tuntui jotenkin syvemmältä ja kiihkeämmältä ja siinä oli enemmän tunnetta mukana. Molempien orgasmit olivat tavallista voimakkampia.

Vierailija
88/91 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on pyydetty kerran siittämään varatulle naiselle lapsi. Tyttö ehdotti muumimukia mutta sanoin että ei tarvita et onnistuu varmemmin kun laitetaan vehkeet yhteen ja asetan siemenet omalla pelillä. Muija teki ovulaatiotestin ja menin sit autolla käväsee. Riisuin naisen ja hän makasi selällään sängyllä. Asetin siittimen hänen emättimeen ja aloin lykkimään parrua pesään. Ei siinä kiimassa mennyt kun hetki kunnes tungin siittimen niin syvälle ku sain ja heitin rojut sinne kohdunsuulle. Koitin pitää mahdollisimman pitkään munaa sisällä et saan kaikki nykäsyt pilluun ja täten maksimaalisen määrän spermaa kohtuun. Kyllä sitä tuntee itsensä mieheksi kun tuollaista pääsee tekemään ja vielä pyynnöstä. Nyt on heillä lapsi jo syntynyt ja vieras mies kasvattaa sitä omanaan. Heillä oli vaikeuksia tulla yhdessä raskaaksi.

Vierailija
89/91 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkumitä.. 'silittää lapsia'?

Eikö se ole ton: JOULUPUKIN homma?

HYVÄÄ JOULUA vain kaikille, kumminkin!

Vierailija
90/91 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule, ei ne miehet ymmärrä tällasia juttuja. Se mieslaji on jo historiaa, jotka saattoivat jotakin kicksejä tällaisesta saada. Naisten romanttisiin unelmiin on vaan jäänyt erilaisia haaveita ja kaipuuta miehekkäistä miehistä.

Ei.Eikuule se ymmärrä..

..KOEputkikaan. (niiku sen puoleen, romantiikan unelmien naistenmiehekkäistä sellaisista..ha! ;)

Vierailija
91/91 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se jotenkin enemmän kiihotti aikanaan, kun tiesi että olen siittämässä vaimoa. Joku kumma juttu ja sai molemmat enemmän kiimaan kuin normisti.  Toki, kun tokaa yritimme kuukausitolkulla, niin vähän jo laimeni sekin into :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän