Miltä miehestä tuntuu siittää lapsia?
Kun olette päättäneet saada lapsia puolisonne kanssa. Miltä tuntuu siittää nainen raskaaksi? Onko raskaaksi tulon mahdollisuus lisännyt haluja?
Kommentit (91)
Tuo se hyvän lisän kiihkoon, kun tietää naisen haluavan siemenet niin syvälle kun mahdollista..sinne pohjaan kun pääsee ruiskaseen ja vielä viimeiselläkin nytkäyksellä koettaa saada kaikki puristettua ulos kullin päästä niin on muuten meleko miehekäs fiilis..
Olen kerran ollut lespo parille naimassa parin toista naista raskaaksi. Riita siitä meinasi tulla.
Parin toinen nainen oli tosi naisellinen ja nätti toinen hieman maskuliininen ja mustasukkainen.
Harkitsin pitkään, ja minulla oli omia vaatimuksia, se ei saisi olla pelkkää suoritusta.
Pakko sanoa että tunsin pientä ihastumista, enkä pitänyt siitä että parin toinen naine oli aina sättimässä.
Huomasin että se joka piti saada raskaaksi piti erittäin paljon rakastelu tuokioistamme , ja niitä alkoi olla salaisiakin.
Kun se tuli julki toinen nainen tuli makuu kamariin, niin jouduin hänenkin pöksyihin menemään.
Mun oli pakko lopettaa koko touhu.
Tosin kun se pari sai lapsen, salaisia tapaamisia tuli myöhemmin sen raskaana olleen naisen kanssa.
Oli siinä ekalla kerralla jonkunlainen lisäjännä, kun ei ollut ehkäisyä. Pantiinpa kuin kanit molempia lapsia tehdessä ja myös raskausaikoina ihan alkua lukuunottamatta, joten hyvää aikaa se oli, lapsentekoa ennen oltiin oltu pitkälle toistakymmentä vuotta yhdessä eikä seksiä ollut kovin usein. Ei tosin ole ollut nyt muutamaan vuoteen kuopuksen jälkeenkään...
On ollut monenlaisia tuntemuksia siitä naisen raskaaksi saamisesta.
Kaikkein ihanimpia hetkiä kun se on ollut oman perheen perustaminen. Muksun alkuun saaminen ei ole läheskään sitä kun saa oman lapsen syliin.
Erikoisinta kuitenkin on ollut kun olin apuna lapsettomalle pariskunnalle.
Se vaati kyllä aika paljon miettimistä ja harkintaa.
Pakko myöntää kuitenki se tekeminen oli kyllä mitä ihaninta.
Kyllä sen aavisti että tällä sperman ruiskahduksella kyllä masu alkaa kasvaa.
Tosin kyllä sitä harjoiteltiin useasti, että olis varmasti raskaus alkanut.
Ja oli sitä harjoittelua myöhemminkin.
Kyllä siinä oma jännityksen sä on. Vaikka molemmat tietää että ehkäisyä ei ole, niin kyllä kun sitä lopuksi tulee, niin on se jotenkin voimakkaamman tuntuista. Ja varsinkin jos puoliso vielä voihkii yhdynnän aikana esim. "että mä voin tulla raskaaksi", tai "haluun että tuut syvälle muhun.."
Ihan psskaa.
Jäi molemmilla kerroilla halut vaimoon aika pitkäksi aikaa kun piti yrittää väkisin saada toimenpide maaliin asti.
Kyllä siinä siittämisen jälkimainingeissa kuvotuksensekainen katumus oli päällimmäisenä tuntemuksena.
Sen verran hyvin kuitenkin monet, monet vuodet tullut ehdollistettua itsensä siihen, että raskaus on saman kaltainen tuomio kuin HIV tms.
Ja nyt sitten toki myöhemmin on selvinnyt, että niinhän se onkin. Olisi vain pitänyt luottaa intuitioon.
Olihan se todella kiihottavaa verrattuna aikaisempaan ehkäisylliseen seksiin. Vaimo oli kerrankin
kiimaisen tuntuinen ja seksiä oli niinä päivinä useasti. Mahtava tunne sykkiä lastit syvälle sisään,
kun tietää että toinen saattaa tulla raskaaksi. Molemmat raskausajat menivätkin sitten ilman seksiä, ehkä joku säälittävä käsihoito harvoin. Lasten saannin jälkeen vaimo muuttunut takaisin omaksi haluttomaksi itsekseen, joten harkitsen itsekseni eroa. Haluttomuudesta puhutaan kyllä, joka johtaa usein riitaan ja lupauksiin asian muuttumisesta, mutta mikään ei ikinä muutu. Optimitilanteessa haluaisin itse joka päivä, tai olisin tyytyväinen seksiin joka toinen päivä.
Ihanaa saada naida sellaista naista joka on halukkaimmillaan.
Se aika milloin raskaus on mahdollista, nainen on valmis melkein mihin vaan. Yleensä kyltymätön seksin suhteen.
Tosin vaikka naisella on ehkäisy halut ovat samat.
Se on sellainen aika milloin nainen voi olla niin kiimassa että yllättäviäkin tilanteita sattuu.
Niikuin sonnilla joka on viety astutukseen. Yhtä romanttista.
Sen tuntuu hyvältä sen 30 sekuntia ja sitten vähän ärsyttää seuraavat 18 vuotta.
En mä osaa runoilla mittään sen tarkemmin mutta kyllä se haluja lisäs ja tuntu että tulinkin voimakkaammin. Varmaan ne lapsenteko yritykset ja raskausajat on seksin saralla ollu sitä parasta aikaa
Miltäkö tuntuu? Ei miltään mukavalta, tietää yleensä kuluja
No itse kolme lasta siittäneenä samalle naiselle kommentoin näin: Aivan jotain ekstrakicksejä sain, kun tieten tahtoen hedelmöittämistä varten vaimo antautui. Seksi on aina kivaa, mutta kyllä se toi siihen jonkunlaista alkukantaisuutta. Ehkä myös vähän sellaista asetelmaa, että tuntui vaimon todella antautuvan siinä miehen nussittavaksi, ihan sanan varsinaisessa merkityksessä. Kiihotti kaikki kierrokset (paitsi kun se meni välillä leipätyöksi jos ei heti tärpännyt :) :) )
Sonnifiilis kaiken kaikkiaan sellaisesta. Ugh!
Vierailija kirjoitti:
No itse kolme lasta siittäneenä samalle naiselle kommentoin näin: Aivan jotain ekstrakicksejä sain, kun tieten tahtoen hedelmöittämistä varten vaimo antautui. Seksi on aina kivaa, mutta kyllä se toi siihen jonkunlaista alkukantaisuutta. Ehkä myös vähän sellaista asetelmaa, että tuntui vaimon todella antautuvan siinä miehen nussittavaksi, ihan sanan varsinaisessa merkityksessä. Kiihotti kaikki kierrokset (paitsi kun se meni välillä leipätyöksi jos ei heti tärpännyt :) :) )
Mitä nuo viestin kolme viimeistä kirjainta tarkoittavat?? Voisiko sitä hieman suomentaa.
Tänä päivänä, kun sen siirtämisen tulokset on rahaa vinkuvia, kaiken hajottavia, sotkevia ja metelöiviä ärsyttäviä teinejä - tuntuu ihan helvetin tyhmältä!
Järjen köyhyyttä oli mennä siittämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nuo viestin kolme viimeistä kirjainta tarkoittavat?? Voisiko sitä hieman suomentaa.
Intiaanislangia ammoisilta ajoilta, jolloin vielä sai leikkiä inkkaria ja cowboyta, tarkoittaa NÄIN ON! - ei pikkupojille tai herkkänahkaisille näin some-metoo-pahoitetaanmielikaikesta-aikaan
Siittäminen tuntuu ihan samalta kuin nussiminen:) Kaksi poikaa olen kuitenkin saanut aikaiseksi. Vaimo vain lopetti pillerihommat, ensimmäinen lähti alulle heti, toinenkin vuoden ja kolmen kuukauden kuluttua.