Nainen, miksi et istu viereeni bussissa?
Olen alle 40 vuotias, normaalin komean näköinen. Hoikka, pukeudun tyylikkäästi. Puhdas ja hyväntuoksuinen. Tiedän siis varmuudella etten ole ruma. Kuitenkin minun viereeni tullaan yleensä siinä vaiheessa kun ei enää muita paikkoja ole jäljellä. Muiden viereen on jo istuttu. Olenko liian komea vai vanha? Vai riittääkö se kun olen mies?
Kommentit (63)
Siis kuinka joku mies jaksaa ajatella tällaisia asioita? Olen itsekin mies ja minua tuo aloittajan ajatusmaailma lähinnä vain huvittaa ja naurattaa. Kun minä nousen bussiin, ei minua kiinnosta pätkän vertaa se, minkänäköisiä naisia tai vaikka miehiäkin siellä bussissa on. Eikä kiinnosta myöskään pätkääkään se, että istuuko joku hyvännäköinen nainen viereeni vai jättääkö istumatta. Minua kiinnostaa ainoastaan päästä sillä bussilla määränpäähäni, siksi olen sinne bussiin mennyt. Bussista valitsen itselleni vapaan paikan aina kun mahdollista, ainoastaan silloin otan jonkin toisen vierestä paikan, jos muita paikkoja ei ole silloin vapaana.
Mä oisin vaan iloinen jos kukaan ei istuisi mun viereen, sais olla rauhassa.
Miehenä en voisi edes kuvitella nuoren naisen viereen istumista, vaikka muita paikkoja ei olisi vapaana. Ties minkä paniikkikohtauksen triggeröisin naisessa. Yli 40-vuotiaiden naisten viereen on mukava istua ja tulen heidän kanssaan juttuun. Yleensä aloittavat minun jututtamiseni iloiseen sävyyn.