Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, miksi et istu viereeni bussissa?

Vierailija
13.09.2016 |

Olen alle 40 vuotias, normaalin komean näköinen. Hoikka, pukeudun tyylikkäästi. Puhdas ja hyväntuoksuinen. Tiedän siis varmuudella etten ole ruma. Kuitenkin minun viereeni tullaan yleensä siinä vaiheessa kun ei enää muita paikkoja ole jäljellä. Muiden viereen on jo istuttu. Olenko liian komea vai vanha? Vai riittääkö se kun olen mies?

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun aina naisena naisten viereen, jos ei ole vapaata paikkaa. Miesten viereen en istu, seison mieluummin. On huonoja kokemuksia ällöttävistä höpöttelijöistä, tuijottelijoista ja ehdottelijoista. Olen kaunis nainen.

Vierailija
42/63 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin hyvinkin istua. Istun usein miehen viereen bussissa, eikä mua kyllä kukaan kopeloi.

t. N42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätään sen verran, että nykyään melkein aina kun näen naisen valitsevan istuutumisen toisen naisen viereen miehen sijasta niin ajattelen mielessäni hänestä että "Okei, siinä taas yksi paljasta olevansa passiivinen seurustelumielessä ja odottavansa miehen tekevän aloitteen" :)

Kai tämä oli ns. läppä?

Jos ei, niin

A) Miksi oletat naisen etsivän parisuhdetta julkisesta kulkuneuvosta? Bussiin nousevilla lienee ensisijaisena toiveenaan päästä paikasta A paikkaan B, ei flirttailla kanssamatkustajien kanssa.

B) Miksi oletat naisen olevan hetero?

M39

Vierailija
44/63 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä nyt tietenkään juuri kukaan kehtaa kenenkään hyvännäköisen viereen istua, kun sit se pian luulee, että sillä viereenistujalla on jotain taka-ajatuksia... :-) Tai joku muu luulee, että se yrittää jotain ja on joku lähentelijä. Mieluummin istun itsekin jonkin neutraalin tyypin viereen, jos ei oo kokonaan vapaata penkkiparia.

Mitä itse ajattelisit, jos vapaita paikkoja olisi jonkun vanhan papan, keski-ikäisen tädin, nuoren tytön ja sun vieressä ja sit bussiin tulisin minä, normaalin näköinen reilu kolmekymppinen nainen ja valkkaisin paikkani just sun vierestä?

Samasta syystä komea mieskään ei välttämättä halua istua naisen viereen.

Nainenkin saattaa ruveta ajattelemaan että mies haluaa häntä, ja ei läheskään jokainen mies halua antaa naiselle sellaista käsitystä.

-mies-

Vierailija
45/63 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse miehenä uskon että se että nainen ei halua istua miehen viereen bussissa kulkee käsi kädessä sen kanssa että nainen haluaa miehen tekevän aloitteen seurustelussa, eli nainen ei halua lähestyä miestä missään tilanteessa itse.

Lisätään sen verran, että nykyään melkein aina kun näen naisen valitsevan istuutumisen toisen naisen viereen miehen sijasta niin ajattelen mielessäni hänestä että "Okei, siinä taas yksi paljasta olevansa passiivinen seurustelumielessä ja odottavansa miehen tekevän aloitteen" :)

Tai sitten voisit edes silmäillä niitä viestejä, joissa naiset kertovat suoraan, että he eivät istu miehen viereen, koska tilanpuute ja ahdisteluriski.

Mutta onhan omaa maailmankuvaa pönkittävässä teoretisoinnissa toki oma viehätyksensä. Se vain ei aina natsaa tosiasioiden kanssa yhteen. Mutta sehän ei kunnon besserwisseriä haittaa.

Vierailija
46/63 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi että olet mies. Naiset menevät yleensä miehen viereen istumaan vasta sitten kuin muita paikkoja ei ole. Sen verran usein saamme osaksemme ei-toivottua seksuaalista häirintää aina varhaismurrosiästä alkaen, että se on aika lailla selkäytimessä.

Okei, tuon on viehättävien naisten selitys miksi eivät istu miehen viereen.

Entäs ylipainoiset ja rumat naiset? Mikä on heidän selitys sille että eivät istu miehen viereen?

Vierailija
47/63 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi että olet mies. Naiset menevät yleensä miehen viereen istumaan vasta sitten kuin muita paikkoja ei ole. Sen verran usein saamme osaksemme ei-toivottua seksuaalista häirintää aina varhaismurrosiästä alkaen, että se on aika lailla selkäytimessä.

Entäs ylipainoiset ja rumat naiset? Mikä on heidän selitys sille että eivät istu miehen viereen?

Voi kun tää olisikin noin yksinkertaista. Ahdistelu on vallankäyttöä ja "jännää" sille ahdistelijalle. Edes "rumuus" ei siksi suojaa siltä. Vai luuletko tosiaan että vain kauniita/hoikkia naisia raiskataan tms?

Vierailija
48/63 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä nyt tietenkään juuri kukaan kehtaa kenenkään hyvännäköisen viereen istua, kun sit se pian luulee, että sillä viereenistujalla on jotain taka-ajatuksia... :-) Tai joku muu luulee, että se yrittää jotain ja on joku lähentelijä. Mieluummin istun itsekin jonkin neutraalin tyypin viereen, jos ei oo kokonaan vapaata penkkiparia.

Mitä itse ajattelisit, jos vapaita paikkoja olisi jonkun vanhan papan, keski-ikäisen tädin, nuoren tytön ja sun vieressä ja sit bussiin tulisin minä, normaalin näköinen reilu kolmekymppinen nainen ja valkkaisin paikkani just sun vierestä?

Sinulla on kyllä pointti tässä..

Ap

Vierailija
49/63 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikka / laiha mies ei kiinnosta! :D Joten pysyn rääpäleistä todella kaukana...  :)

En ole rääpäle. Käsivarret varsinkin ovat lihaksikkaat.

Vierailija
50/63 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kyllä paljoa edes katso kenen viereen istun. Kunhan ei ole mamu (pari kertaa on alkanu ahisteleen, ei kiitos enää), spurku tai joku hirvee läski. Harmi kyllä kun mielenterveysongelmat ei näy ulospäin, kerrankin sain kuunnella jotain ihme paskanjauhantaa koko matkan, ku en enää kehannu vaihtaa paikkaakaan.

Vierailija
51/63 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse miehenä uskon että se että nainen ei halua istua miehen viereen bussissa kulkee käsi kädessä sen kanssa että nainen haluaa miehen tekevän aloitteen seurustelussa, eli nainen ei halua lähestyä miestä missään tilanteessa itse.

Olet osin oikeilla mutta osin väärillä linjoilla.

En mene koskaan bussissa kenenkään miehen viereen. Ylivoimainen valtaosa naisista tietää syyn. Kun ei koskaan tiedä, milloin se komea ja siisti, hyvin pukeutunut mies ryhtyy hiplaamaan.

En kyllä myöskään halua miehen lähestyvän minua tai tekevän aloitetta seurusteluun. Voin vakuuttaa, että teen sen itse, jos löydän miehen, josta kiinnostun. Vielä ei ole tullut sellaista vastaan.

Joten ole hyvä: älä yritä saada naisia istumaan viereesi bussissa äläkä lähesty baarissa naista, jonka otsaan on kirjoitettu ei.

Vierailija
52/63 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet osin oikeilla mutta osin väärillä linjoilla.

En mene koskaan bussissa kenenkään miehen viereen. Ylivoimainen valtaosa naisista tietää syyn. Kun ei koskaan tiedä, milloin se komea ja siisti, hyvin pukeutunut mies ryhtyy hiplaamaan.

En kyllä myöskään halua miehen lähestyvän minua tai tekevän aloitetta seurusteluun. Voin vakuuttaa, että teen sen itse, jos löydän miehen, josta kiinnostun. Vielä ei ole tullut sellaista vastaan.

Joten ole hyvä: älä yritä saada naisia istumaan viereesi bussissa äläkä lähesty baarissa naista, jonka otsaan on kirjoitettu ei.

Tämä😊

Vierailija
53/63 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä miehiä on, jotka katsovat oikeudekseen häiritä myös rumia ja lihavia naisia. Itse olen huomannut, että enemmän tuli iskuyrityksiä nuorempana ja hoikempana kuin nyt lihavana ja rumana. Mutta nykyisin tuntuu, että lähentely on luonteeltaan törkeämpää kuin ennen. Olen saanut suoraan kuulla että mun pitäisi olla imarreltu siitä, että vieressäni istuva mies hipelöi mua, koska en ole mikään kedon kukka. Pitäisi olla kiitollinen että saa huomiota. Vaikkei tuollaista joka kuukausi tapahdukaan, vaikuttaa se silti niin, että ensisijaisesti istun naisen viereen.

Vierailija
54/63 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, kaikki naisethan toivovat ehdottomasti kaiken aikaa ehdotteluja kaikilta miehiltä - myös minä, naimissa oleva ja perheellinen nainen vain toivon, että jospa jonain päivänä kaltaisesi luomakunnan kruunu iskisi silmänsä minuun bussimatkallani! Siinä tuskin haittaa edes kanssani matkustava kurahousuinen taaperoni, vaan tosirakkaus iskee kuin salama kirkkaalta taivaalta ja olen sulaa vahaa vahvoilla käsivarsillasi!

Vaihtoehtoinen totuus on se, ettei ketään naista kiinnosta, mitä sinä ajattelet heistä bussissa.

Vierailija
55/63 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet hyvännäköinen, niin en istu ihan vaan sen takia, että ahdistaa istua kauniiden ja komeiden ihmisten vieressä. Ihan tyhmä juttu mutta tulee vaan semmonen olo, että se toinen ajattelee; "ewww mikä harmaa hiiri tohon mun viereen ryömi"

Vierailija
56/63 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää se, että olet ihminen.

Olen introvertti joka haluaa paljon tilaa ympärilleen. En halua istua kenenkään viereen. Ei mitään henkilökohtaista.

Vierailija
57/63 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole kiinnostunut tekemään tuttavuutta sen vieruskaverin kanssa, niin miksi sellaista edes kaipaat? Miksi edes mietit tällaista? Itse olen vaan tyytyväinen, jos saan istua yksin.

Jos taas oikeasti haluat tehdä tuttavuutta viereesi istuvan naisen kanssa, voi olla, että tämä heijastuu eleistäsi ja ilmeistäsi niin selvästi, että se karkottaa ne naiset, jotka haluavat olla rauhassa bussimatkansa ajan.

Vierailija
58/63 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin tulla sun viekkuun, mulla on iso kikuli, toivottavasti sullakin, tykkään kookaskullisista poitsuista. Voidaan aloittaa esileikit jo dösässä, hivutan reiteni reisiisi kiinni ja tuon käteni reidellesi, etsin kullisi ja hipelöin sitä voimakkaasti, ehkä jopa työnnän kourani pöksyysi ja lirputtelen kielelläni korvaasi; rakkaani, mennäänkö nussimaan. Hengitykseni saattaa haista valkosipulille, älä säikähdä.

Arto 55v/157 kg ja isot roikkuvat kassit

Vierailija
59/63 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä, että täällä Suomessa muutamaa creepyä tyyppiä tai muuten vain "outoa lintua" lukuunottamatta kukaan ei istu kenenkään vieraan viereen, jos vapaita paikkoja sattuu olemaan tarjolla, ei vaikka ihminen olisi kuinka kaunis, komea tms. tahansa. Vierekkäin istuminen ystävien, kavereiden, tuttavien, sukulaisten, sisarusten, vanhempien isovanhempien yms. kanssa on toki asia erikseen.

Tuskin johtuu sinun iästäsi tai sukupuolestasi. Minä olen sinua ainakin 10 vuotta nuorempi mies, voin sanoa myös olevani noita mainitsemisiasi ominaisuuksia, eikä minunkaan viereeni ole koskaan istunut kukaan nainen, paitsi jos paikkoja ei ole vapaana. Ihan samaa teen myös minä, en istu kenenkään naisen tai kenenkään miehenkään viereen, jos paikkoja on jossain muualla vapaana. Turhaan sinä tästä naisia syytät, käännä katse ennemmin suomalaisen tapakulttuurin puoleen.

Vierailija
60/63 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian vanha ja koska olet vanha, olet ruma.