Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, miksi et istu viereeni bussissa?

Vierailija
13.09.2016 |

Olen alle 40 vuotias, normaalin komean näköinen. Hoikka, pukeudun tyylikkäästi. Puhdas ja hyväntuoksuinen. Tiedän siis varmuudella etten ole ruma. Kuitenkin minun viereeni tullaan yleensä siinä vaiheessa kun ei enää muita paikkoja ole jäljellä. Muiden viereen on jo istuttu. Olenko liian komea vai vanha? Vai riittääkö se kun olen mies?

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole kokemusta inhottavasta hiplailusta, eikä paljon muustakaan seksuaalisesta häirinnästä, joten istun mihin sattuu. Varmasti jo yksi sellainen kokemus riittäisi tarkastamaan istuintoveria turvalliseksi mieltämiäni piirteitä etsien. Takuulla tuo on se suurin syy, miksi ap:n vieruspaikka jää naisia useammin tyhjäksi, tosi moni nainen saa kokea häirintää kuulemani ja lukemani perustella. 

Mistähän sekin muuten johtuu, että olen siltä välttynyt? Ihan normaalin nätti olen, ettei se kai ole syy. Kolmikymppinen, mutta enemmän nuorempana julkisilla matkustin, eikä tosiaan ole kukaan koskaan missään bussissa hiplannut, eikä muuallakaan selvinpäin, vain baarissa olen joutunut seksuaalista häirintää kokemaan. En kyllä sitä kaipaa, tietenkään!, mutta mietin vain mistä johtuu että olen vähällä selvinnyt, hyvää tuuriako vain?

Vierailija
22/63 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet mielestäsi "hyväntuoksuinen", meinaako se hajusteita? Miesten hajusteet on usein aivan kamalia omaan nenääni, ja yleensä miehet on (yllättäen) hajustetumpia kuin naiset. Naiset myös vie vähemmän tilaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten käyttäytyminen bussissa on todella vaihtelevaa.

Paljon näkee naisia jotka istuu miehen viereen ainoastaan jos naisten vieressä ei ole enää vapaata, ja yleensä tällaiset naiset istuvat vielä hyvin varovasti viereen ja välttävät kontaktia, eivät katso miehen suuntaan ollenkaan matkan aikana ja vaihtavat heti paikkaa jos joku istuinrivi lähistöllä vapautuu kokonaan.

Mutta sitten näkee myös sellaisia naisia jotka istuvat miehen viereen vaikka lähellä olisi paljon vapaita paikkoja naisten vieressä, ja sitten kun ovat miehen viereen istuutuneet niin nämä kyseiset naiset saattavat vielä istua sen verran reippaasti viereen että siinä on selkeä kontakti koko ajan....vilkuilevat välillä miehen suuntaan (tai katsovat mitä mies kännykällään tekee) ja eivät siirry pois miehen vierestä vaikka läheinen istuinrivi vapautuisi kokonaan. Sellaiset ovat jo tosinaisia! Kunnon heteronaisia. Sellaisia saisi olla enemmänkin. Useimmiten tällaiset naiset ovat vähän varttuneempia....eivät niitä kaikkein nuorimpia....

T. MIes

Vierailija
24/63 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse miehenä uskon että se että nainen ei halua istua miehen viereen bussissa kulkee käsi kädessä sen kanssa että nainen haluaa miehen tekevän aloitteen seurustelussa, eli nainen ei halua lähestyä miestä missään tilanteessa itse.

Saattaa ollakin näin.

Vierailija
25/63 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta näkee, että innokkaana odotat että joku nainen tulisi viereen ja voisit alkaa jutella eli häiritä, mahdollisesti jopa ahdistella. Eli näytät pervolta joka vaanii naisia busseissa.

Vierailija
26/63 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en istu yleensä koskaan miehen viereen jos voi valita. Jo teini-iästä liikaa kokemuksia kättä reidellehivuttavista äijistä. En jaksa miettiä enää että onko tuo nyt vahinko vai tahallinen kun tunnen kosketuksen. En siis istu missään - bussissa, leffassa jne. - vieraan miehen viereen jos vain voin sen suinkin välttää. Ei ole henkilökohtaista.

Mulla täsmälleen samoin. Jos ei ole vapaita paikkoja muualla kuin miesten vieressä, jään sitten seisomaan.

Vierailija
27/63 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vieressä on hankala istua kun heidän on pakko? ? istua niin hemmetin leveästi.

Vierailija
28/63 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun mieluummin bussin etuosassa kuin takaosassa, joten jos sinä istut takana, on tämä todennäköisesti syy siihen, miksi en ole istunut viereesi. Jotkut istuvat käytäväpaikalla vaikka heidän vieressään ikkunapaikalla on tilaa. Tämä on minusta merkki siitä, että henkilö on paitsi hyvin epäkohtelias, hän ei myöskään halua vierustoveria. Olen itse keski-ikäinen nainen, enkä valitettavasti mikään kaunotar. Jotkut miehet näyttävät suoraan sanottuna hyvin torjuvilta jo valmiiksi, joten en istu sellaisen viereen. Ensisijaisesti tykkään myös että vierustoveri olisi nainen. En toki miehiäkään välttele.

Vierailija
29/63 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jään ennemmin seisomaan kuin istuisin jonkun viereen.

Sama juttu.

-Mies29-

Vierailija
30/63 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse miehenä uskon että se että nainen ei halua istua miehen viereen bussissa kulkee käsi kädessä sen kanssa että nainen haluaa miehen tekevän aloitteen seurustelussa, eli nainen ei halua lähestyä miestä missään tilanteessa itse.

Siis luuletko että nainen haluaa seurustella jonkun bussin vierustoverin kanssa vai miten logiikkasi menee? No nyt alan paremmin ymmärtää niitä hiplaajiakin kun nehän luulee että me seukataan...

Vierailija
31/63 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisätään sen verran, että nykyään melkein aina kun näen naisen valitsevan istuutumisen toisen naisen viereen miehen sijasta niin ajattelen mielessäni hänestä että "Okei, siinä taas yksi paljasta olevansa passiivinen seurustelumielessä ja odottavansa miehen tekevän aloitteen" :)

Vierailija
32/63 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis luuletko että nainen haluaa seurustella jonkun bussin vierustoverin kanssa vai miten logiikkasi menee? No nyt alan paremmin ymmärtää niitä hiplaajiakin kun nehän luulee että me seukataan...

Ei, vaan että jos ei uskalla istua miehen viereen bussissa niin ei todennäköisesti uskalla myöskään mennä juttelemaan miehelle baarissa jne.

T. Mies

Vierailija
33/63 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon näkee naisia jotka istuu miehen viereen ainoastaan jos naisten vieressä ei ole enää vapaata, ja yleensä tällaiset naiset istuvat vielä hyvin varovasti viereen ja välttävät kontaktia, eivät katso miehen suuntaan ollenkaan matkan aikana ja vaihtavat heti paikkaa jos joku istuinrivi lähistöllä vapautuu kokonaan.

Mutta sitten näkee myös sellaisia naisia jotka istuvat miehen viereen vaikka lähellä olisi paljon vapaita paikkoja naisten vieressä, ja sitten kun ovat miehen viereen istuutuneet niin nämä kyseiset naiset saattavat vielä istua sen verran reippaasti viereen että siinä on selkeä kontakti koko ajan....vilkuilevat välillä miehen suuntaan (tai katsovat mitä mies kännykällään tekee) ja eivät siirry pois miehen vierestä vaikka läheinen istuinrivi vapautuisi kokonaan. Sellaiset ovat jo tosinaisia! Kunnon heteronaisia. Sellaisia saisi olla enemmänkin. Useimmiten tällaiset naiset ovat vähän varttuneempia....eivät niitä kaikkein nuorimpia....

T. MIes

Oksennus. Sinä olet se tyyppi jonka fantasioiden ja lähentelyn takia minä en koskaan istu miehen viereen bussissa. Ja olen jo vähän "varttuneempikin" mutta teikäläiset tekivät musta tällaisen jo teininä. Usko pois, todella harva nainen haluaa lähempää fyysistä kontaktia ventovieraan kanssa bussissa. Se on se perusoletus mistä voit lähteä.

Vierailija
34/63 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka / laiha mies ei kiinnosta! :D Joten pysyn rääpäleistä todella kaukana...  :)

Vierailija
35/63 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuisikohan tämä siitä, että naiset(kin) ovat yksilöitä.

M39

Vierailija
36/63 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä istun ensisijaisesti pienen naisen viereen jos vapaita paikkoja ei ole. Tämä siksi, että naisilla on pienemmät hartiat ja näinollen minullekin jää enemmän tilaa. Jos valittavana on ison naisen tai pienen miehen vieressä niin valitsen miehen.

Ehkä sä ap olet niin hyvännäköinen ettei kukaan uskalla istua sun viereesi. :D

Vierailija
37/63 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaankin liian suuri. En halua kyhnätä kiinni tuntemattomassa, joten etsin paikan pienen ihmisen vierestä, jos mahdollista.

Vierailija
38/63 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stranger danger, en uskalla istua tuntemattomien viereen, vaan ahdistun siitä :<

N27

Vierailija
39/63 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä nyt tietenkään juuri kukaan kehtaa kenenkään hyvännäköisen viereen istua, kun sit se pian luulee, että sillä viereenistujalla on jotain taka-ajatuksia... :-) Tai joku muu luulee, että se yrittää jotain ja on joku lähentelijä. Mieluummin istun itsekin jonkin neutraalin tyypin viereen, jos ei oo kokonaan vapaata penkkiparia.

Mitä itse ajattelisit, jos vapaita paikkoja olisi jonkun vanhan papan, keski-ikäisen tädin, nuoren tytön ja sun vieressä ja sit bussiin tulisin minä, normaalin näköinen reilu kolmekymppinen nainen ja valkkaisin paikkani just sun vierestä?

Vierailija
40/63 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein miehet istuvat leveästi. Naiset jättävät minulle enrmmän tilaa.