Sinkkumiesten taso surkea!
Sinkkumiehet ovat kokemusteni perusteella joko ylimielisiä pelimiehiä, jotka haluavat naisista vain lyhytaikaisia seksikumppaneita tai säälittäviä reppanoita, joilla ei koulutusta tai töitä ja elämän hallinnassa puutteita. Olen itse 26-vuotias akateemisesti koulutettu, hyvin tienaava, itsestä huolta pitävä, nätti nainen. En löydä tasoistani kumppania, sillä koulutetut ok näköiset miehet, joilla edes ok tulotaso, haluavat ilmeisesti sen kuvankauniin fitness-mimmin, naisen koulutuksesta ja muista henkisistä ominaisuuksista viis. Ja älkää jooko syytelkö nirsoksi, sillä olen valmis laskemaan rimaa eli miehellä voi olla huonompi koulutus ja ihan normaali ulkonäkö riittää (esim. lyhyys tai lievä ylipaino ei ongelma).
Kommentit (349)
Vierailija kirjoitti:
Joillekin naisille akateeminen tuntuu olevan sama kuin aatelinen. Sit ollaan kuitenkin jossain alisuoriutujatyöpaikassa tekemässä aivot-narikkaan pätkähommia, jos ylipäätänsä on töissä (kukaan ei ota töihin kun ei mitään osaa).
Nih, ettäs tiedätte akateemiset naiset! Sen lisäksi että ette ole tarpeeksi viehättäviä eli teillä ei ole yhtä isoja tissejä kuin lähikassan Jaanalla, olette vielä ihan p.skoja ammatillisestikin. Kukaan ei halua teitä töihin eikä parisuhteeseeen. Naisen arvo on siinä miten isot tissit sillä on ja kuinka kaunis naama, mies ei halua kumppania jonka kanssa voi harjoittaa älyllisiä keskusteluja vaan sellaisen jota on kiva panna ja joka ossa laittaa ruokaa. Näin se näyttää menevän ja kun tämä naisviha Suomessa on tätä luokkaa, olen jo ajat sitten päättänyt etten miehiin päinkään enää vilkaise.
Eilen telkkarissa, deittineuvojen 3 kriteeriä miehille
- käy säännöllisesti suihkussa
- kerran kuussa parturissa
- kerran vuodessa hammaslääkärissä
Taisi unohtaa mainita seuraavat
- tienaa vähintään 4000 euroa / kk
- minimipituus 180 cm
- sinulla on paljon kavereita
- paksu kalu
Vierailija kirjoitti:
Juuh. Itsehän olen pitkä, tumma, tyylikäs, akateeminen, sporttinen jne jne jne mies, ja mitä on tarjolla? Ihmeellisiä jo mummoutuneita nuoria naisia, yyhoita, pubiruusuja ja akateemisia naisia jotka on opiskelleet jonkun huuhaatutkinnon joka ei työllistä ja toisaalta naamakin on usein sellainen niinkuin sillä olisi sammutettu tulipalo. Kaikenlaisia taivaanrannan maalareita ja niiden suhteettomia vaatimuksia kyllä löytyy, mutta sitten kun pitäisi muuttaa sanat teoiksi ja myös tienata sillä älyllään sitä rahaakin ja laittaa elämä kuntoon niin eihän siitä mitään näytä tulevan. Eipä kiinnosta.
En ole huuhaa-akateeminen vaan tienaan sen n. 6000e/kk. Naamani ei tietääkseni ole sen näköinen kuin sillä olisi sammutettu tulipalo, vaikka makuja on toki monia. Olen normaalipainoinen (172/65 ja käyn kuntosalilla). Elämäni on muuten järjestyksessä, mutta kaipaan kumppania, jonka kanssa voisin joku päivä perustaa perheen. Tuntuu suoraan sanottuna turhalta tehdä töitä ja tienata, kun ei ole sitä perhettä, josta voisi rahoilla pitää huolta. On minulla toki muutakin elämää, mutta kyllä yksi suurimmista tavoitteista elämässä olisi löytää mukava mies rinnalle ja saada lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuh. Itsehän olen pitkä, tumma, tyylikäs, akateeminen, sporttinen jne jne jne mies, ja mitä on tarjolla? Ihmeellisiä jo mummoutuneita nuoria naisia, yyhoita, pubiruusuja ja akateemisia naisia jotka on opiskelleet jonkun huuhaatutkinnon joka ei työllistä ja toisaalta naamakin on usein sellainen niinkuin sillä olisi sammutettu tulipalo. Kaikenlaisia taivaanrannan maalareita ja niiden suhteettomia vaatimuksia kyllä löytyy, mutta sitten kun pitäisi muuttaa sanat teoiksi ja myös tienata sillä älyllään sitä rahaakin ja laittaa elämä kuntoon niin eihän siitä mitään näytä tulevan. Eipä kiinnosta.
Miten et ole löytänyt omalta ei-huuhatutkinnon alaltasi sopivaa naista?
Niitä on yleensä miesten aloilla 1/10. Lisäksi et vieläkään ymmärrä mikä naisessa kiinnostaa. Se ei ole raha ja koulutus vaan tiukka pillu.
Juuh, sun laisesi miehet voi jatkossakin seurustella sen Fleshlightin kanssa, sitä saa varmaan niin tiukkana versiona että sunkin pikkukullia puristaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillekin naisille akateeminen tuntuu olevan sama kuin aatelinen. Sit ollaan kuitenkin jossain alisuoriutujatyöpaikassa tekemässä aivot-narikkaan pätkähommia, jos ylipäätänsä on töissä (kukaan ei ota töihin kun ei mitään osaa).
Nih, ettäs tiedätte akateemiset naiset! Sen lisäksi että ette ole tarpeeksi viehättäviä eli teillä ei ole yhtä isoja tissejä kuin lähikassan Jaanalla, olette vielä ihan p.skoja ammatillisestikin. Kukaan ei halua teitä töihin eikä parisuhteeseeen. Naisen arvo on siinä miten isot tissit sillä on ja kuinka kaunis naama, mies ei halua kumppania jonka kanssa voi harjoittaa älyllisiä keskusteluja vaan sellaisen jota on kiva panna ja joka ossa laittaa ruokaa. Näin se näyttää menevän ja kun tämä naisviha Suomessa on tätä luokkaa, olen jo ajat sitten päättänyt etten miehiin päinkään enää vilkaise.
Asiat eivät ole koskaan toisiaan poissulkevia. Tuo on juuri itsensä ylentämistä toisten yläpuolelle ja esitetään, että kukaan muu kuin hän itse ei voi käydä älykkäitä keskusteluja. Juuri näin! Osoitus surkeasta luonteesta.
Hyvän parisuhteen alkutaipaleessa ei kyllä minun mielestäni koulutuksella ja tienaamisella ole hitusenkaan vertaa painoarvoa. AP tuntuu nyt vähän liikaa painottavan tätä taso-ajattelua. Saatan olla romanttinen hölmö (olen mies), mutta minun nähdäkseni aidosti rakastuneet henkilöt eivät selaile toistensa CV:itä, palkkakuitteja ja päästötodistuksia?
Avoin elämäniloinen partnerin etsiminen muuttaa muotoaan kliiniseksi metsästykseksi jossa tuijotetaan numeroita ja aika kylmiä ja kovia elämänarvoja. Vaikka löytäisit oikean saaliin, suhteen pohja on heti valmiiksi hataralla pohjalla.
Mikä on sinun näkemyksesi tähän, AP?
PS. Minulla ei ole kokemusta nettideittailusta, mutta voin kuvitella että se saattaa helposti muuttaa ihmisen lähestymistapaa parin etsimiseen laskelmoivammaksi? Oikealla tavalla asennoituvat toki varmasti löytävät "matchinsa" ihan perinteiseen tapaan netistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten et ole löytänyt omalta ei-huuhatutkinnon alaltasi sopivaa naista?
Niitä on yleensä miesten aloilla 1/10. Lisäksi et vieläkään ymmärrä mikä naisessa kiinnostaa. Se ei ole raha ja koulutus vaan tiukka pillu.
Juuh, sun laisesi miehet voi jatkossakin seurustella sen Fleshlightin kanssa, sitä saa varmaan niin tiukkana versiona että sunkin pikkukullia puristaa.
Mikä se semmonen on? Missä myydään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole huuhaa-akateeminen vaan tienaan sen n. 6000e/kk. Naamani ei tietääkseni ole sen näköinen kuin sillä olisi sammutettu tulipalo, vaikka makuja on toki monia. Olen normaalipainoinen (172/65 ja käyn kuntosalilla). Elämäni on muuten järjestyksessä, mutta kaipaan kumppania, jonka kanssa voisin joku päivä perustaa perheen. Tuntuu suoraan sanottuna turhalta tehdä töitä ja tienata, kun ei ole sitä perhettä, josta voisi rahoilla pitää huolta. On minulla toki muutakin elämää, mutta kyllä yksi suurimmista tavoitteista elämässä olisi löytää rikas mies rinnalle ja saada lapsia.
Toivottavasti löytyy..
Keski-iässä nainen saa kelvollisen miehen vain viemällä joltain muulta. Lesket ovat masentuneita, eronneet katkeria ja naimattomissa on pakko olla vikaa, kun eivät ole kenellekään kelvanneet. Tarkista siis vasemman käden nimettömästä, että mies on varmasti varattu.
Ne miehet, jotka haluavat "lyhytaikaista seksiseuraa", eivät vain ole kovin kiinnostuneita sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Keski-iässä nainen saa kelvollisen miehen vain viemällä joltain muulta. Lesket ovat masentuneita, eronneet katkeria ja naimattomissa on pakko olla vikaa, kun eivät ole kenellekään kelvanneet. Tarkista siis vasemman käden nimettömästä, että mies on varmasti varattu.
sehän onkin laadun tae, että on valmis pettämään :D
Oikeasti saisitte niin paljon paremman jostain ikuisesta poikamiehestä jonka
elämänhalua eivät ole naiset päässeet nujertamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ammattikoulun käynyt työtön eli siis myös köyhä. Arvaa onko minun vaikea löytää seurustelukumppania?
Uskon, että onkin. Oletko miettinyt, että lähtisit opiskelemaan lisää? Esimerkiksi lääkikseenkin pääsee ihan normaaliälyllä, jos vaan on ahkera. Mies voi näin nostaa tasoaan helposti. Nainen voi lähinnä pitää itsensä hoikkana liikkumalla ja syömällä oikein, mutta ulkonäölleen ei paljon muuta voi. Tämä nimenomaan tuntuu epäreilulta: Mies voi helpommin omilla toimillaan nostaa tasoaan kuin nainen.
Sanoisin pikemminkin, että mies voi nostaa omaa tasoaan paljon enemmän, mutta se on myös paljon vaikeampaa kuin naisella. Esim. lääkikseen pääsy ei todellakaan ole mikään kirkossa kuulutettu juttu. Et ole niitä pääsykokeita nähnytkään jos tuollaista kuvittelet.
Olen perusnätti parikymppinen nainen. Kukaan mies ei ole ainakaan ulkonäön perusteella torjunut (päinvastoin) ja luonteestakaan ei sen suurempia ongelmia löytynyt, kun entiset säädöt haluavat pitää yhteyttä (ei seksin takia, sitä en heidän kanssaan enää harrasta).
Mutta.
Olen yliopistotutkinnon keskeyttänyt (italian kieli), enkä ole sen jälkeen miettinyt opintoja. Olen siis 21, kolmessa eri maassa asunut ja tehnyt töitä laidasta laitaan. Tiedän kyllä mistä aloista olen kiinnostunut ja mihin myöhemmin mahdollisesti hakeudun, mutta hyvin työllistyneenä ja matkailua rakastavana mielelläni vietän vielä tätä elämää. Monelle miehelle tämä on ongelma. He haluavat lääkärin tai luokanopettajan. Pidän tätä hieman huvittavana, koska älyllinen tasoero ei näy. Korkeintaan mun edukseni noiden miesten kommenteilla.
hanska kirjoitti:
Ne miehet, jotka haluavat "lyhytaikaista seksiseuraa", eivät vain ole kovin kiinnostuneita sinusta.
Ei kaikkien miesten tarvitse ollakaan minusta kiinnostuneita. Väitätkö kuitenkin, ettei suurta osaa etenkin nuorista sinkkumiehistä kiinnosta vain kevyet seksisuhteet? Tai ehkä syy on taas minussa enkä kelpaisi muuhun. Koska kuten tässä ketjussa on jo toitotettu, en kelpaisi varmaan edes sille lähiön työttömälle pubi-Penalle saati voi haaveilla jostain omillaan toimeentulevasta täysjärkisestä miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ammattikoulun käynyt työtön eli siis myös köyhä. Arvaa onko minun vaikea löytää seurustelukumppania?
Uskon, että onkin. Oletko miettinyt, että lähtisit opiskelemaan lisää? Esimerkiksi lääkikseenkin pääsee ihan normaaliälyllä, jos vaan on ahkera. Mies voi näin nostaa tasoaan helposti. Nainen voi lähinnä pitää itsensä hoikkana liikkumalla ja syömällä oikein, mutta ulkonäölleen ei paljon muuta voi. Tämä nimenomaan tuntuu epäreilulta: Mies voi helpommin omilla toimillaan nostaa tasoaan kuin nainen.
Sanoisin pikemminkin, että mies voi nostaa omaa tasoaan paljon enemmän, mutta se on myös paljon vaikeampaa kuin naisella. Esim. lääkikseen pääsy ei todellakaan ole mikään kirkossa kuulutettu juttu. Et ole niitä pääsykokeita nähnytkään jos tuollaista kuvittelet.
Olen itseasiassa opiskellut lääkiksessä. En pidä itseäni kovin älykkäänä ja olen silti päässyt sinne sisään ja uloskin ja perustan siis kommenttini siihen. Mutta totta, että työtä se kyllä vaatii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sä vaikutat myös aikamoiselta miesvihaajalta, kun syyllistät miehiä niiden standardeista. Kokeillaanko toisinpäin? Minä arvostelen naisia siitä miten he valikoivat miehiä, niin katotaan miten sun naama venähtää?
Kyllä on vaikeaa nykyään tämä pariutuminen. Onneksi on lapset tehty, toivottavasti heidän tullessa "naimaikään" on taas palattu perusasioihin. Miksi kumppania syynätään kuin sijoitusta? Missä on tunteet? Ei kai niitä voi syntyäkään, kun lähtökohtana on valtava vaatimuslista eikä kohtaamisia normaalielämässä kai ole? Ensiarviointi tehdään netissä kuvien perusteella ja se on aika vähän se. Itseä ainakin pelottaisi liian sliipatut miehet.
Vierailija kirjoitti:
hanska kirjoitti:
Ei kaikkien miesten tarvitse ollakaan minusta kiinnostuneita. Väitätkö kuitenkin, ettei suurta osaa etenkin nuorista sinkkumiehistä kiinnosta vain kevyet seksisuhteet? Tai ehkä syy on taas minussa enkä kelpaisi muuhun. Koska kuten tässä ketjussa on jo toitotettu, en kelpaisi varmaan edes sille lähiön työttömälle pubi-Penalle saati voi haaveilla jostain omillaan toimeentulevasta täysjärkisestä miehestä.
Useimpia kiinnostaa seurustelusuhde. Mutta miehillä on sellainen ominaisuus, että vaikka nainen ei olisikaan kiinnostava parisuhdemielessä, hän voi silti olla potentiaalinen seksikumppani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itseasiassa opiskellut lääkiksessä. En pidä itseäni kovin älykkäänä ja olen silti päässyt sinne sisään ja uloskin ja perustan siis kommenttini siihen. Mutta totta, että työtä se kyllä vaatii.
Se vaatii työn lisäksi myös sitä, että osaa lukea oikeita asioita oikealla tavalla. Ei pelkkä hauki-on-kala-pänttääminen riitä luultavasti kovinkaan monelle. Olen itsekin saanut kovat pisteet vaikeasta pääsykokeesta, mutta se johtui siitä että tiesin mitä olen tekemässä. Aika monta kertaa olen myös saanut huonoja pisteitä pääsykokeesta vaikka olen lukenut todella paljon.