Sinkkumiesten taso surkea!
Sinkkumiehet ovat kokemusteni perusteella joko ylimielisiä pelimiehiä, jotka haluavat naisista vain lyhytaikaisia seksikumppaneita tai säälittäviä reppanoita, joilla ei koulutusta tai töitä ja elämän hallinnassa puutteita. Olen itse 26-vuotias akateemisesti koulutettu, hyvin tienaava, itsestä huolta pitävä, nätti nainen. En löydä tasoistani kumppania, sillä koulutetut ok näköiset miehet, joilla edes ok tulotaso, haluavat ilmeisesti sen kuvankauniin fitness-mimmin, naisen koulutuksesta ja muista henkisistä ominaisuuksista viis. Ja älkää jooko syytelkö nirsoksi, sillä olen valmis laskemaan rimaa eli miehellä voi olla huonompi koulutus ja ihan normaali ulkonäkö riittää (esim. lyhyys tai lievä ylipaino ei ongelma).
Kommentit (349)
Vierailija kirjoitti:
Niin siis mitä? Sä et ole kummoisen näköinen (eli tasosi on matala) ja sitten valitat, kun korkeatasoiset miehet ei halua sua? Ei miehetkään sitä omaa tasoaan valitse mistään kaupan hyllyltä, vaan kyllä sen eteen on tehtävä asioita. Mene salille, lenkille ja kasvata viehättävämpi luonne äläkä pillitä täällä.
Et tiedä ulkonäöstäni mitään. Olen hoikahko ja kasvoiltani nätti. Pitkät hiukset. Pukeudun normaalisti, meikkaan hillitysti ja pidän itsestäni huolta. En siis missään tapauksessa pistä silmään negatiivisessa mielessä. Tietysti on itseäni paremman näköisiä naisia ja näitä harvoja tuntuvat ne koulutetut ok näköiset sinkkumiehet tavoittelevan, vaikka he eivät näille geenilotossa voittaneille naisille riitä vaan he haluavat sitten sen miljonäärin tai miehen oltava itsekin tosi hottis. Ts. Perusinsinöörisinkkumies tavoittelee sitä Sara Siepin näköistä naista eikä vilkaisekaan ns. perusnättien suuntaan. Minulle se insinööri kelpaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis mitä? Sä et ole kummoisen näköinen (eli tasosi on matala) ja sitten valitat, kun korkeatasoiset miehet ei halua sua? Ei miehetkään sitä omaa tasoaan valitse mistään kaupan hyllyltä, vaan kyllä sen eteen on tehtävä asioita. Mene salille, lenkille ja kasvata viehättävämpi luonne äläkä pillitä täällä.
Et tiedä ulkonäöstäni mitään. Olen hoikahko ja kasvoiltani nätti. Pitkät hiukset. Pukeudun normaalisti, meikkaan hillitysti ja pidän itsestäni huolta. En siis missään tapauksessa pistä silmään negatiivisessa mielessä. Tietysti on itseäni paremman näköisiä naisia ja näitä harvoja tuntuvat ne koulutetut ok näköiset sinkkumiehet tavoittelevan, vaikka he eivät näille geenilotossa voittaneille naisille riitä vaan he haluavat sitten sen miljonäärin tai miehen oltava itsekin tosi hottis. Ts. Perusinsinöörisinkkumies tavoittelee sitä Sara Siepin näköistä naista eikä vilkaisekaan ns. perusnättien suuntaan. Minulle se insinööri kelpaisi.
Harmin paikka.
Et ole niin hyvä kun luulet, et kelpaa meille.
Olisitko hyvä äiti?
Pulla ei ainakaan noista kirjoituksista tuoksu. Pikemminkin vaikutat kalsalta.
Mieslukija kirjoitti:
Et ole niin hyvä kun luulet, et kelpaa meille.
Se on ikävää, etten kelpaa, sillä mielestäni minulla olisi kumppanille paljon tarjottavaa ja uskon, että minusta tulisi joku päivä myös hyvä äiti. Ymmärrän, että aloitukseni oli provosoiva, oikeastaan aika ilkeä. Nettideittailu pk-seudulla taitaa aiheuttaa lähinnä vain katkeruutta.
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin jo puoliksi vakavissani miettinyt, että hankinko ripsienpidennykset, platinablondit hiuslisäkkeet ja fitness-kropan, jotta saisin joskus lapsia. Mutta loppuelämän parisuhdetta en siitä kyllä odota.
Taas yksi nainen jolle kaikki on vain ääripäitä. Miehet tietenkin haluaa kaikki jonkun blondatun silikonibimbon.
Vierailija kirjoitti:
Olisitko hyvä äiti?
Uskon, että olisin. Pidän lapsista. Ehkä rankka työ yhdistettynä pettymyksiin ihmissuhteissa on kyynistänyt. Lähes kaikissa vastauksissa, mitä tähän ketjuun on kirjoitettu, on otettu esille ulkonäköni. Olen kyllä huomannut, että se on miehille tärkeää, mutta kun satun vielä olemaan nätti. Alan uskoa, että koulutuksen ja palkkani pikemminkin karkoittaa miehiä. Yhtä koulutettuja ja saman verran tienaavia miehiä on kuitenkin niin vähän ja hekin haluavat ehkä itse loistaa siinä parisuhteessaan. Kelpuuttaisin ihan hyvin vähemmän koulutetun ja vähemmän tienaavan miehen, mutta heille minä olen sitten taas uhka.
Itsellä on vähän samantyyppinen tilanne käänteisesti.
Itse olen hyväkroppainen mies mutta hyväkroppaisen naisen saaminen tuottaa ongelmia.
Olen ammattikoulun käynyt työtön eli siis myös köyhä. Arvaa onko minun vaikea löytää seurustelukumppania?
Juuh. Itsehän olen pitkä, tumma, tyylikäs, akateeminen, sporttinen jne jne jne mies, ja mitä on tarjolla? Ihmeellisiä jo mummoutuneita nuoria naisia, yyhoita, pubiruusuja ja akateemisia naisia jotka on opiskelleet jonkun huuhaatutkinnon joka ei työllistä ja toisaalta naamakin on usein sellainen niinkuin sillä olisi sammutettu tulipalo. Kaikenlaisia taivaanrannan maalareita ja niiden suhteettomia vaatimuksia kyllä löytyy, mutta sitten kun pitäisi muuttaa sanat teoiksi ja myös tienata sillä älyllään sitä rahaakin ja laittaa elämä kuntoon niin eihän siitä mitään näytä tulevan. Eipä kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitko hyvä äiti?
Uskon, että olisin. Pidän lapsista. Ehkä rankka työ yhdistettynä pettymyksiin ihmissuhteissa on kyynistänyt. Lähes kaikissa vastauksissa, mitä tähän ketjuun on kirjoitettu, on otettu esille ulkonäköni. Olen kyllä huomannut, että se on miehille tärkeää, mutta kun satun vielä olemaan nätti. Alan uskoa, että koulutuksen ja palkkani pikemminkin karkoittaa miehiä. Yhtä koulutettuja ja saman verran tienaavia miehiä on kuitenkin niin vähän ja hekin haluavat ehkä itse loistaa siinä parisuhteessaan. Kelpuuttaisin ihan hyvin vähemmän koulutetun ja vähemmän tienaavan miehen, mutta heille minä olen sitten taas uhka.
Tai sitten vain vaikutat ahneelta paskiaiselta, joka luulee itsestään liikoja.
Täällä yksi! Anteeksi kun olen olemassa ja sori ku oon syntynyt.
- Surkea sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on vähän samantyyppinen tilanne käänteisesti.
Itse olen hyväkroppainen mies mutta hyväkroppaisen naisen saaminen tuottaa ongelmia.
Sama huomattu jo 25v. Jos vaatii sitä mitä itse tarjoaa, niin ei sitä naisilta saa takaisin, naiset ovat siis pinnallisia liitäjiä. Hyväkroppaisen naisen on saatava se miljonääri.
Vierailija kirjoitti:
Olen ammattikoulun käynyt työtön eli siis myös köyhä. Arvaa onko minun vaikea löytää seurustelukumppania?
Uskon, että onkin. Oletko miettinyt, että lähtisit opiskelemaan lisää? Esimerkiksi lääkikseenkin pääsee ihan normaaliälyllä, jos vaan on ahkera. Mies voi näin nostaa tasoaan helposti. Nainen voi lähinnä pitää itsensä hoikkana liikkumalla ja syömällä oikein, mutta ulkonäölleen ei paljon muuta voi. Tämä nimenomaan tuntuu epäreilulta: Mies voi helpommin omilla toimillaan nostaa tasoaan kuin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin jo puoliksi vakavissani miettinyt, että hankinko ripsienpidennykset, platinablondit hiuslisäkkeet ja fitness-kropan, jotta saisin joskus lapsia. Mutta loppuelämän parisuhdetta en siitä kyllä odota.
Taas yksi nainen jolle kaikki on vain ääripäitä. Miehet tietenkin haluaa kaikki jonkun blondatun silikonibimbon.
Ei kaikki, mutta sen verran suuri osa, että olisi huomattavasti enemmän vientiä. Tähän hiljaisuuteen verrattuna mikä vain huomio nostaisi jo mahdollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Juuh. Itsehän olen pitkä, tumma, tyylikäs, akateeminen, sporttinen jne jne jne mies, ja mitä on tarjolla? Ihmeellisiä jo mummoutuneita nuoria naisia, yyhoita, pubiruusuja ja akateemisia naisia jotka on opiskelleet jonkun huuhaatutkinnon joka ei työllistä ja toisaalta naamakin on usein sellainen niinkuin sillä olisi sammutettu tulipalo. Kaikenlaisia taivaanrannan maalareita ja niiden suhteettomia vaatimuksia kyllä löytyy, mutta sitten kun pitäisi muuttaa sanat teoiksi ja myös tienata sillä älyllään sitä rahaakin ja laittaa elämä kuntoon niin eihän siitä mitään näytä tulevan. Eipä kiinnosta.
Miten et ole löytänyt omalta ei-huuhatutkinnon alaltasi sopivaa naista?
Ainoa hyvä ominaisuus akateemisesti kouluttautuneilla naisilla on se että he yleensä osavat olla vastuudentuntuisia ja fiksuja naisia, eikä mitään lapsellisia ikiteinejä. Toki tämä ei tarkoita sitä että ammattikoulun käynyt nainen aina käyttäytyisi lapsellisesti. Miehenä minua kiinnostaa ainoastaan se onko nainen tarpeeksi kypsä ja aikuisen oloinen, eikä se paljonko hän tienaa kuukaudessa.
Olen jo melkein rakastunut sinuun 😘
Olisi luonnonvarojen tuhlausta jos kaltaisesi nainen jäisi yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että onkin. Oletko miettinyt, että lähtisit opiskelemaan lisää? Esimerkiksi lääkikseenkin pääsee ihan normaaliälyllä, jos vaan on ahkera. Mies voi näin nostaa tasoaan helposti. Nainen voi lähinnä pitää itsensä hoikkana liikkumalla ja syömällä oikein, mutta ulkonäölleen ei paljon muuta voi. Tämä nimenomaan tuntuu epäreilulta: Mies voi helpommin omilla toimillaan nostaa tasoaan kuin nainen.
Miksi ihmeessä? Kuka nyt noin tyhmä on sinun lisäksesi?
Joillekin naisille akateeminen tuntuu olevan sama kuin aatelinen. Sit ollaan kuitenkin jossain alisuoriutujatyöpaikassa tekemässä aivot-narikkaan pätkähommia, jos ylipäätänsä on töissä (kukaan ei ota töihin kun ei mitään osaa).