Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkumiesten taso surkea!

Vierailija
13.09.2016 |

Sinkkumiehet ovat kokemusteni perusteella joko ylimielisiä pelimiehiä, jotka haluavat naisista vain lyhytaikaisia seksikumppaneita tai säälittäviä reppanoita, joilla ei koulutusta tai töitä ja elämän hallinnassa puutteita. Olen itse 26-vuotias akateemisesti koulutettu, hyvin tienaava, itsestä huolta pitävä, nätti nainen. En löydä tasoistani kumppania, sillä koulutetut ok näköiset miehet, joilla edes ok tulotaso, haluavat ilmeisesti sen kuvankauniin fitness-mimmin, naisen koulutuksesta ja muista henkisistä ominaisuuksista viis. Ja älkää jooko syytelkö nirsoksi, sillä olen valmis laskemaan rimaa eli miehellä voi olla huonompi koulutus ja ihan normaali ulkonäkö riittää (esim. lyhyys tai lievä ylipaino ei ongelma).

Kommentit (349)

Vierailija
221/349 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen korkealle koulutettu ja laajasti sivistynyt. En voi ottaa duunarimiestä, ja lopun ikää vältellä puhumasta " diskurssista", "relevanssista" tai vaikka "kurosawasta". En ymmärrä miten mieskollegat erottelee persoonansa eri puolet, niin että aviominä ei sisällä siitä kuin murto-osan.

Vierailija
222/349 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat kokemukset sinkkumarkkinoista 25-35 -vuotiaiden naisten osalta. Heitä on saatavilla:

- ujot ja hiljaiset

- ylipainoiset

- lapselliset

- naiset, jotka eivät edes halua parisuhdetta > seksin perässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/349 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat kokemukset sinkkumarkkinoista 25-35 -vuotiaiden naisten osalta. Heitä on saatavilla:

- ujot ja hiljaiset

- ylipainoiset

- lapselliset

- naiset, jotka eivät edes halua parisuhdetta > seksin perässä

Unohdit rahan perässä juoksijat, jotka kattavat 99% tästä porukasta.

Vierailija
224/349 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulutuksella on merkitystä, kun puolisoilla olisi hyvä olla paljon rahaa, ja muutakin yhteistä omaisuutta kuin sänky. Miehen koulutuksella on naiselle iso taloudellinen arvo. On tärkeää päästä käsiksi miehen isoihin tuloihin.

Siis näin.

You wish. Minulla on yhtä hyvät tulot ja talot. Siihen en tarvitse miestä.

Vierailija
225/349 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laajenna etsinnät muihin maihin. Itse löysin hyvännäköisen ja fiksun ruotsalaismiehen, kun toivo oli mennyt suomalaisiin.

Vierailija
226/349 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulutuksella on merkitystä, kun puolisoilla olisi hyvä olla paljon rahaa, ja muutakin yhteistä omaisuutta kuin sänky. Miehen koulutuksella on naiselle iso taloudellinen arvo. On tärkeää päästä käsiksi miehen isoihin tuloihin.

Siis näin.

Eli miehen ei tarvitse käydä töissä tai edes hakea töitä? Muut asiat, kuten persoona ja luonne, on sulle miehessä tärkeämpää kuin tulot ja omaisuus?

Vierailija
227/349 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko maailman tasottomin mies kun minulle kelpaisi kuka tahansa nainen, mutten saa ketään?!!?!!?

Olet ihana. Suosittelen match .com, löysin sieltä oman ihanan introverttimieheni. Onneksi hän on ujo, että tällainen pullukka kelpasi sellaiselle helmelle.

Vierailija
228/349 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis näin.

Eli miehen ei tarvitse käydä töissä tai edes hakea töitä? Muut asiat, kuten persoona ja luonne, on sulle miehessä tärkeämpää kuin tulot ja omaisuus?

Tottakai täytyy, koska minut on kasvatettu arvostamaan työntekoa. Mutta ei minua tarvitse elättää, ja voimme asua minun talossani. Hän voi sijoittaa omat rahansa minne haluaa.

Vierailija
229/349 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin nuorena haaveilin lihaksikkaasta, komeasta miehestä. Aikuisena oli mahdollisuus moinen saada, mutta kävi samalla tavalla kuin ihan päinvastaisten miesten kanssa, joihin myös ihastuin. Tulevaisuuden haaveet oli niin erinlaiset ettei seurusteluun asti kannattanut ruveta. Itse olen nyt alkanut harrastamaan liikuntaa. En siis ole mitenkään lihava, mutta taidan olla taas ihastunut päinvastaiseen mieheen luonteensa takia.

Vierailija
230/349 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis näin.

Tottakai täytyy, koska minut on kasvatettu arvostamaan työntekoa. Mutta ei minua tarvitse elättää, ja voimme asua minun talossani. Hän voi sijoittaa omat rahansa minne haluaa.

Eli kyse on siis rahasta, mutta et kehtaa myöntää maksullisuuttasi suoraan, vaan yrität piilottaa sen tekosyiden ja olkiukkojen taakse.

Vierailija
231/349 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laajenna etsinnät muihin maihin. Itse löysin hyvännäköisen ja fiksun ruotsalaismiehen, kun toivo oli mennyt suomalaisiin.

Suomalaisilla miehillä taitaa olla ruotsalaisia korkeammat kriteerit. Siksi sinulla oli vaikeuksia löytää hyvännäköinen ja fiksu suomalaismies.

Vierailija
232/349 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jamovinkumaan kirjoitti:

Mikä on se ok tulotaso josta aina näissä puhutaan? Mielellään eriteltynä PKS vs. muu Suomi. Ja ansiotaso nyt vs. ansiotaso 50-vuotiaana? Eri ihmiset tarkoittavat eri asioita.

Joku nainen tuolla yllä mainitsi tuloikseen 6000e/kk, eli miehen pitäisi pitäisi tienata jotain kokoomusäänestäjän luokkaa, eli vähintään 8000-9000e.

Vierailija
233/349 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jamovinkumaan kirjoitti:

Mikä on se ok tulotaso josta aina näissä puhutaan? Mielellään eriteltynä PKS vs. muu Suomi. Ja ansiotaso nyt vs. ansiotaso 50-vuotiaana? Eri ihmiset tarkoittavat eri asioita.

Joku nainen tuolla yllä mainitsi tuloikseen 6000e/kk, eli miehen pitäisi pitäisi tienata jotain kokoomusäänestäjän luokkaa, eli vähintään 8000-9000e.

Muista silti, että kyse on luonteesta ja persoonasta eikä missään tapauksessa rahasta.

Vierailija
234/349 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei etsimällä löydä.

Vierailija
235/349 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä parhaat miehet että naiset ovat varattuja. Niin se vain menee. Paras mahdollisuus saada passeli kumppani on ottaa levypallosta kiinni. Eli napata oamksi, kun on eroamassa.

Seurustelu aloitetaan usein parikymppisenä viimeistään ja opintojen parista se kumppani usein löytyy. Ehkä toisesta tiedekunnasta, mutta kuitenkin läheltä. 26 on jo vähän iäkäs.

Vierailija
236/349 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on vähän samantyyppinen tilanne käänteisesti.

Itse olen hyväkroppainen mies mutta hyväkroppaisen naisen saaminen tuottaa ongelmia.

Suomalainen mies ei ole hyväkroppainen. Hyväkroppaisia naisia on kyllä kadut sihan täynnä että turha yrittää tällaista aika väsynyttä läppää

Vierailija
237/349 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertaisten ihmisten mielestä muita ihmisiä on aina vain kahdenlaisia, mutta he itse ovat todella moniulotteisia ja ainutlaatuisia tapauksia.

Narsismin paradoksi :D

Vierailija
238/349 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on vähän samantyyppinen tilanne käänteisesti.

Itse olen hyväkroppainen mies mutta hyväkroppaisen naisen saaminen tuottaa ongelmia.

Suomalainen mies ei ole hyväkroppainen. Hyväkroppaisia naisia on kyllä kadut sihan täynnä että turha yrittää tällaista aika väsynyttä läppää

Miehen hyvä kroppa = 10 tuntia viikossa salia. Naisen hyvä kroppa = ei tunge kiloa suklaata naamaan päivittäin.

Vierailija
239/349 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankea akateeminen sinkku aloitti taas.

Silmälasit 100% varmasti samanmalliset kuten miellyttävällä keskivertokiinteistövälittäjällä.

Äiti on niin ylpä tytöstään kun akateeminen ja oma asunto ostettuna. Ehkä joskus tytär alkaa hymyilemään ja löytää poikaystävän, siis ennen kuolemaa.

Vierailija
240/349 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole jaksanut lukea ketjua mutta olen seurannut tyytyväisenä keskusteluja naisista ja miehistä ja tasoista ja palstan miesasiamiesten spämmäystä jne. En ole äidillistä tyyppiä ja jos minulla olisi ollut parempi itsetunto, en ehkä olisi koskaan mennyt naimisiin ja pyrkinyt tekemään niitä asioista jotka "kuuluu" tehdä. Eläisin ehkä reissunaisen elämää, paikasta ja suhteesta toiseen. Mutta eihän tämä minun nuoruudessani käynyt, oli hirveä häpeä "jäädä vanhaksipiiaksi" tai elää naisena kukasta kukkaan. Nyt luulenpa että kun nainen sanoo ettei avioliitto ja saatavilla olevat miehet kiinnosta, ainakin naiset katsoo toisiinsa tietäen mistä puhutaan ja sanoo WORD.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi