Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kasvissyöjät syö jouluna?

Vierailija
13.09.2016 |

Oon ihan lapanen tän asian kanssa. Poikani avopuoliso on kasvissyöjä, syö muna- ja maitotuotteita. Ovat nyt tulossa meille jouluksi. Meillä jouluruoat on perinteiset:

Porkkana- ja lanttulaatikko
Uudet perunat
Rosolli

Kinkku
Kalaa monessa eri muodossa
Mätiä yms.

Mitä mä tekisin tytölle? Mikä on teidän kasvissyöjien joulupöydän kunkku?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://chocochili.net/2012/12/lammin-punajuuri-savutofusalaatti/

Tämä on mun ehdoton suosikki myös jouluna! :) Aivan todella hyvää

Vierailija
42/47 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille. Muutama ehdotus on tullut, jonka aion toteuttaa. Maistuvat varmasti kaikille... Minä nyt olen tämmöinen hössö ja minusta on mukava suunnitella etukäteen, varsinkin kun on harvinainen vieras. Poika kun ei ole koskaan ollut niin tosissaan kuin nyt tämän tytön kanssa.

Asuvat 900km:n päässä, vierailut eivät ole siis mikään vakio. Yhden kerran nähnyt tytön ja kun nyt tulevat, teen vaikka kymmentä sorttia.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon myös ihan tyytyväinen pelkkien laatikoiden kanssa. Sen lisäksi vanhemmillani (jossa käyn joululoinaani syömässä) on tapana tehdä joululimppua, joka on ihan älyttömän hyvää feta-valkosipuli -levitteen kanssa. Piparit, suklaat ja tortut maistuu toki aina jälkiruuaksi

Vierailija
44/47 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kuulostat ihanan huomaavaiselta :) olisin todella otettu jos anoppiehdokas olisi noin huomaavainen!

T:Kasvissyöjä

Vierailija
45/47 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että jotain suurta tapahtuu jouluna. Sormus tai jokin vieläkin toivotumpi 😍. Ap

Vierailija
46/47 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että jotain suurta tapahtuu jouluna. Sormus tai jokin vieläkin toivotumpi 😍. Ap

Vierailija
47/47 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin haaveilen jo mummoudesta. Vaikka oon 30v... (en nyt sentään niin, että pitäisi heti tapahtua :) )

Ja mä olen MUMMO. En mikään mummi, mamma tai vastaava.