Mitä kasvissyöjät syö jouluna?
Oon ihan lapanen tän asian kanssa. Poikani avopuoliso on kasvissyöjä, syö muna- ja maitotuotteita. Ovat nyt tulossa meille jouluksi. Meillä jouluruoat on perinteiset:
Porkkana- ja lanttulaatikko
Uudet perunat
Rosolli
Kinkku
Kalaa monessa eri muodossa
Mätiä yms.
Mitä mä tekisin tytölle? Mikä on teidän kasvissyöjien joulupöydän kunkku?
Kommentit (47)
Kiitos kaikille. Muutama ehdotus on tullut, jonka aion toteuttaa. Maistuvat varmasti kaikille... Minä nyt olen tämmöinen hössö ja minusta on mukava suunnitella etukäteen, varsinkin kun on harvinainen vieras. Poika kun ei ole koskaan ollut niin tosissaan kuin nyt tämän tytön kanssa.
Asuvat 900km:n päässä, vierailut eivät ole siis mikään vakio. Yhden kerran nähnyt tytön ja kun nyt tulevat, teen vaikka kymmentä sorttia.
Ap
Mä oon myös ihan tyytyväinen pelkkien laatikoiden kanssa. Sen lisäksi vanhemmillani (jossa käyn joululoinaani syömässä) on tapana tehdä joululimppua, joka on ihan älyttömän hyvää feta-valkosipuli -levitteen kanssa. Piparit, suklaat ja tortut maistuu toki aina jälkiruuaksi
Ap, kuulostat ihanan huomaavaiselta :) olisin todella otettu jos anoppiehdokas olisi noin huomaavainen!
T:Kasvissyöjä
Minusta tuntuu, että jotain suurta tapahtuu jouluna. Sormus tai jokin vieläkin toivotumpi 😍. Ap
Minusta tuntuu, että jotain suurta tapahtuu jouluna. Sormus tai jokin vieläkin toivotumpi 😍. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mäkin haaveilen jo mummoudesta. Vaikka oon 30v... (en nyt sentään niin, että pitäisi heti tapahtua :) )
Ja mä olen MUMMO. En mikään mummi, mamma tai vastaava.
http://chocochili.net/2012/12/lammin-punajuuri-savutofusalaatti/
Tämä on mun ehdoton suosikki myös jouluna! :) Aivan todella hyvää