Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toimistotyöt ja "toimistokroppa"... -10 kg 15 viikossa?

Vierailija
12.09.2016 |

Gradun tekemisen ohessa ja toimistotöihin siirtymisen seurauksena tätimäinen toimistovartalokin on alkanut muodostua vähän turhan nopeasti. Keskivartalo on selvästi tanakoitunut, eikä olemus muutenkaan hengi sporttisuutta tai aiempien vuosien hoikkuutta. Tähän kun vielä yhdistää sen, että lempiharrastukseni ovat luokkaa neulominen, Netflix ja viini, niin onhan painonnousu ollut aika väistämätöntä. On siis korkea aika suorittaa ryhtiliike!

Olisiko muilla saman kohtalon kokeneilla intoa aloittaa tavoitteellista painonpudotusurakkaa? Itselläni tavoitteena on karistaa kymppi. Jouluun on hieman vajaa 15 viikkoa, eli periaatteessa tavoitteen voisi vielä tämän vuoden puolella saavuttaakin! Ekana kuitenkin haluaisin vaatekoon verran saada pois, eli ne kuuluisat 5-7 kg.

Itselläni lähtömitat 173 senttiä ja elämäni korkein paino, 73 kiloa. Olen 28-vuotias, mikäli sekin kiinnostaa :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Et sie kovin lihava kyllä ole. Pulleakaan. Terkuin 163 cm ja 72 kg. Vaatekoko 38-40.

Vierailija
2/10 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo. Et sie kovin lihava kyllä ole. Pulleakaan. Terkuin 163 cm ja 72 kg. Vaatekoko 38-40.

Keskivartaloon tuppaa kaikki kertymään, eli valitettavasti olen pullea. Sama kilomäärä näyttää erilaiselta eri ihmisillä. Oma vaatekoko on 40-42. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä sitten ollut veden kulutusarvio päin honkia, jos tasauslasku on noin iso? Se voisi olla hyvä tarkistaa vesilaitokselta.

Vierailija
4/10 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ops, anteeksi! Oli väärä välilehti auki, piti naputella toiseen ketjuun :D

Vierailija
5/10 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa takana, jotain hyvää ja jotain huonoa.

Tissuttelua on tullut harrastettua erinäisistä syistä. Ruokavalio on nykyään huomattavasti entistä kasvispitoisempi ja kiinnitän proteiininsaatiin enemmän huomiota sen takia - kasvipohjaisia proteiininlähteitä tulee käytettyä monipuolisesti päivittäin! Olen tosin innostunut kokeilemaan erilaisia itselleni aiemmin tuntemattomia ruokia siinä määrin, että syön määrällisesti ja kaloreissa mitattuna liikaa.

Vaa'alla en ole käynyt, mutta vaatteet eivät tunnu sen löysemmiltä kuin aiemminkaan.

Korjattavaa: vähemmän alkoholia, järkevämmän annoskoot, lisää vettä ja ehkä tärkeimpänä enemmän unta! Nukun ehkä 6 tuntia yössä, mikä on vähän liian vähän. Ap

Vierailija
6/10 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse  miltei sama lähtopaino  ja sama pituus. Tavoite kolmessa kuukaudessa -10kg. Ennen olin aika hoikka, istumatyössä kertynyt pikkuhiljaa ja liikunta ei ole minulla auttanut, ruokavalioon kun kuuluu herkut. Itselläni nyt noin 1500 kaloria päivässä, vähän enemmänki koska harrastan niin paljon liikuntaa, nesteen runsas juominen. Herkuttelen kerran viikossa. Ikää minulla enemmän kuin sinulla.

Vierailija
7/10 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidat ostaa aikalailla liian pieniä vaatteita :)

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
8/10 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ilmoittaudun mukaan. 30+ konttorirotta, jolla kiloja tullut hiipien lisää. Vaa'alla en ole uskaltanut käydä ainakaan vuoteen, mutta uskoisin painon olevan lähempänä 80 kiloa, pituus on 170. Vaatekoko on välillä 40-44.

Koiran kanssa tulee käveltyä tunti -puolitoista päivässä, mutta liikuntaa en muuten harrasta. Lähden mukaan haasteeseen pelkällä ruokavaliomuutoksella, herkut pois ja annoskokoa pienemmäksi. -10kg jouluksi!

Vierailija
9/10 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio vaikuttaakin enemmän kuin liikunta, jos pelkkää painonpudotusta ajatellaan. Liikunta, varsinkin lihaskunnon treenaus, tekee kropasta kuitenkin timmimmän ja paremman näköisen :)

Vierailija
10/10 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylli eli numero kasi uskaltautui tänä aamuna vaa'alle. Lukema oli sitä mitä viestissä kahdeksan epäilinkin, eli 77 kiloa. Tästä on hyvä lähteä liikkeelle.