Olen totaalisen epäonnistunut miehenä
Koska minulla ei ole milloinkaan ollut säännöllistä sukupuolielämää.
Kärsin siksi jatkuvasta huonommuuden tunteesta.
Kommentit (36)
Kannattaa mennä jonnekin miespalstalle avautumaan, täältä et saa naisilta hyväksyntää vaan vain pilkkaa ja halveksuntaa
Mono nainenkin tuntee samoin.Ikärasismi siihen vielä lisänä.
Seksi on ihan passé. Se ei todellakaan ole muodissa.
Jos asia kuitenkin vaivaa, pane liikkeelle huhu, että olet ehdonalaisessa petoksesta ja pahoinpitelystä. Sellainen vetää naisia puoleensa kuin magneetti.
Ei minullakaan, terv. nuori ja kaunis nainen.
Me mitään luusereita olla, pää pystyyn veliseni!
Niin oletkin, etsi jostain juna-aikataulu ja hommaa ittes jonnekkin radan mutkaan makaamaan.
ps. 0/5
Eli olet sinkku. Ei kellään sinkulla ole säännöllistä seksielämää kuin itsensä kanssa.
Ei varmaan ole kaikilla pariskunnillakaan säännöllistä seksielämää.
Sulla on ihan varmana joku seksi sairaus tai riippuvuus!
Eiköhän se ihmisen ja miehen mitta ole jossain ihan muussa kuin munan uittamisessa milloin kenenkin pimpsassa. Kysyisin ennemmin, mitä muuta olet saavuttanut elämässä? Opiskellut ammatin? Työpaikan? Auttanut jotakuta? Hankkinut asunnon? Menestynyt harrastuksesi parissa? (Olipa sitten vaikka postimerkkien keräily tai joku tietokonepeli.)
Vilkasta seksielämää viettäneenä kolmikymppisenä naisena sanoisin, että elä itsellesi ja laita sinusta merkityksellisiä juttuja elämässä kuntoon. Käy ihmisten parissa esim. harrastusten kautta, ota osaa opiskelu- tai työpaikan rientoihin. Tutustu ihmisiin. Se säännöllinen seksielämä tulee sieltä kyllä mukana, kun joku sinusta pitävä ihminen vaan sinut löytää. Tsemppiä! ;)
Opiskele pelimiestekniikoita. Vielä ei ole liian myöhäistä.
Mä luulin, että täällä joku ryypiskelevä väkivaltainen jonkun ex-mies ja paska välinpitämätön isäke tulisi avautumaan, sellainen olisi täysin epäonnistunut mies. Mutta se olikin itsesäälissä rypevä ihminen, joka ei ole kokenut sen vertaa, että tietäisi oikeasti mokanneensa.
Ei mullakaan. En edes halauksia saa. Olen elänyt koko elämäni yksin. N32
Mulla sama fiilis ja muu elämä tuntuu ihan merkityksettömältä.
M28
En tajua että miksi miehille on niin tärkeää päästä panemaan useita naisia? Miksi ei yhden, rakkaan ihmisen löytäminen ole tärkeämpää heille?
Vierailija kirjoitti:
Niin ja itket siitä täällä femereiden palstalla. Et ole mikään mies tai jos olet, olet vaan vähän tyhmä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja itket siitä täällä femereiden palstalla. Et ole mikään mies tai jos olet, olet vaan vähän tyhmä
siis femareiden
Jos on vaan silleen "yhyy en saa pillua" niin ei sitä pillua koskaan saa, koska kukaan nainen ei kiinnostu noin yksinkertaisesta ja sisällöttömästä miehestä, joka ei ole naisestakaan ihmisenä ja elämänkumppanina kiinnostunut. Ja ilmeisestikään tässä ketjussa valittavat eivät sitä muuta elämän sisältöä (lueteltiin edellisen sivun viestissä) arvosta. Ironista kyllä, juuri tämä jättää teidät rannalle ja estää sen aktiivisen seksielämän saavuttamisen.
Vinkki vielä kerran: olkaa kiinnostuneita muustakin kuin siitä kyrvän työntämisestä märkään koloon niin joku voi kiinnostua teistäkin.
Paitsi kun se on menny niinpäin, että ensin on ollu huono itsetunto ja sitten sen ansiosta ei ole suhteet onnistuneet. Se nimittäin näkyy ulospäin, kun ei luota itseensä eikä toiseen.
Nimim. tästä tilanteesta eroon opetteleva.
Turhaan