Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En halua kutsuttavan äitipuoleksi

Vierailija
12.09.2016 |

mielestäni karmea nimi. Ensinnäkään en halu olla minkäänlainen äiti puolisoni lapsille. Lapset ovat luonamme jokatoinen vkl, yritän sietää heitä mieheni vuoksi. Ärsyynnyn nimestä ja siitä, että oletetaan, että olen valmis hoitamaan ylimielisiä ja ilkeitä lapsia.

Kommentit (199)

Vierailija
1/199 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhanaikainen nimitys. voit tehdä selväksi, ettet halua siten sinua kutsuttavaksi.

Vierailija
2/199 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä saa mitä tilaa, olit tietoinen lapsista varmaan ennen suhdettasi mieheen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/199 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole sit varis, varaäiti ilman sitä äiti-sanaa

Vierailija
4/199 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään! Lapsellahan on äiti ja isä. Ei siinä enää puoliskoja tarvita.

Vierailija
5/199 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuollaisten ihmisten ei pitäisi perustaa uusioperhettä, hohhoijjaa..

Vierailija
6/199 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole minua koskaa kutsunut äitipuoleksi vaikka olemme asuneet yhdessä jo yli 10 vuotta.

Vierailija
7/199 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kiinosta mitä mieltä olet. Turpa kiinni ja tyydy osaasi, äitipuoli.

Vierailija
8/199 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole niitä lapsia tilannut. Tein selväksi heti suhteemme alussa, etten halua hoitaa heitä. Ja mieheni on sen hyväkäksynyt. Mutta miehen entiselle vaimolle kova pala.

Vierailija
9/199 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan sama miksi toivot itseäsi kutsuttavan niin olet vanhempien kanssa samassa veneessä. Aikuisena sinulla on aikuisen velvollisuudet.

Jaxuhali<3

Vierailija
10/199 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeä äitipuoli täällä valittaa...

Vierailija
11/199 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on äitipuoli ja hyvä sellainen. Aluksi olin lapsena ärsyttävä ja ilkeä äitipuolelleni siksi koska en tykänyt isälläni on uusi nainen, ja ei halua olla meidän äidin kanssa, mutta nyt olen oppinut tottumaan äitipuoleni on paras äitipuoli jota en vaihtaisi mihinkään koska se on isäni kanssa ollut pitkään yhdessä ja huomaan niillä on hyvä olla yhdessä.

Mietin sun kohdalla pystyt hyväksymään miehen lapsia ajallaan, koska munkin äitipuoli tottui meihin ja oppi rakastamaan meitä kuin omia lapsia. Meillä on hyvät välit ja hyviä ystäviä.

Vierailija
12/199 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

samat sanat, taidat olla katkera ex-vaimo typerine kakaroinesi:)

Vierailija
13/199 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole niitä lapsia tilannut. Tein selväksi heti suhteemme alussa, etten halua hoitaa heitä. Ja mieheni on sen hyväkäksynyt. Mutta miehen entiselle vaimolle kova pala.

Voi helvetti mikä tampio oot. Älä ala suhteeseen miehen kanssa jolla on lapsia jos et halua hoitaa niitä. Mistä näitä sikiää.

Vierailija
14/199 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on äitipuoli ja hyvä sellainen. Aluksi olin lapsena ärsyttävä ja ilkeä äitipuolelleni siksi koska en tykänyt isälläni on uusi nainen, ja ei halua olla meidän äidin kanssa, mutta nyt olen oppinut tottumaan äitipuoleni on paras äitipuoli jota en vaihtaisi mihinkään koska se on isäni kanssa ollut pitkään yhdessä ja huomaan niillä on hyvä olla yhdessä.

Mietin sun kohdalla pystyt hyväksymään miehen lapsia ajallaan, koska munkin äitipuoli tottui meihin ja oppi rakastamaan meitä kuin omia lapsia. Meillä on hyvät välit ja hyviä ystäviä.

Mutta tässä aloituksessa on päinvastoin, äitipuoli on ilkeä lapsille ja lapset eivät opi rakastaan tuollaista pirttihirmua 

Vierailija
15/199 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos, ettei tarvitse elää missään uusperhehelvetissä

Vierailija
16/199 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sua voisi vain kutsua etunimelläsi? Ja toi on ongelma sun nyxän exälle, niinkö?

Vierailija
17/199 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä äitipuolena oleminen voi tuntuu noin kauhealta?

Vierailija
18/199 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko että kukaan lapsi ei kutsu uusioperheissä äitipuoltaan nimellä äitipuoli, ihan etunimellä kutsuvat. Maximissaan kavereilleen voivat sanoa että ''äitipuoli teki tänään hyvää kakkua'' tyylillä. 

Vierailija
19/199 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta tässä aloituksessa on päinvastoin, äitipuoli on ilkeä lapsille ja lapset eivät opi rakastaan tuollaista pirttihirmua 

Sekö tekee ilkeäksi, ettei halua kutsuttavan äitipuoleksi, eikä halua hoitaa ilkeitä kakaroita..

Vierailija
20/199 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP voisit tehdä suuren palveluksen miehellesi ja hänen lapsilleen ja poistua vähin äänin heidän elämästään :)