En halua kutsuttavan äitipuoleksi
mielestäni karmea nimi. Ensinnäkään en halu olla minkäänlainen äiti puolisoni lapsille. Lapset ovat luonamme jokatoinen vkl, yritän sietää heitä mieheni vuoksi. Ärsyynnyn nimestä ja siitä, että oletetaan, että olen valmis hoitamaan ylimielisiä ja ilkeitä lapsia.
Kommentit (199)
sitä saa mitä tilaa, olit tietoinen lapsista varmaan ennen suhdettasi mieheen :)
Ole sit varis, varaäiti ilman sitä äiti-sanaa
En minäkään! Lapsellahan on äiti ja isä. Ei siinä enää puoliskoja tarvita.
Juuri tuollaisten ihmisten ei pitäisi perustaa uusioperhettä, hohhoijjaa..
Kukaan ei ole minua koskaa kutsunut äitipuoleksi vaikka olemme asuneet yhdessä jo yli 10 vuotta.
Ketään ei kiinosta mitä mieltä olet. Turpa kiinni ja tyydy osaasi, äitipuoli.
En ole niitä lapsia tilannut. Tein selväksi heti suhteemme alussa, etten halua hoitaa heitä. Ja mieheni on sen hyväkäksynyt. Mutta miehen entiselle vaimolle kova pala.
Se on ihan sama miksi toivot itseäsi kutsuttavan niin olet vanhempien kanssa samassa veneessä. Aikuisena sinulla on aikuisen velvollisuudet.
Jaxuhali<3
Ilkeä äitipuoli täällä valittaa...
Mulla on äitipuoli ja hyvä sellainen. Aluksi olin lapsena ärsyttävä ja ilkeä äitipuolelleni siksi koska en tykänyt isälläni on uusi nainen, ja ei halua olla meidän äidin kanssa, mutta nyt olen oppinut tottumaan äitipuoleni on paras äitipuoli jota en vaihtaisi mihinkään koska se on isäni kanssa ollut pitkään yhdessä ja huomaan niillä on hyvä olla yhdessä.
Mietin sun kohdalla pystyt hyväksymään miehen lapsia ajallaan, koska munkin äitipuoli tottui meihin ja oppi rakastamaan meitä kuin omia lapsia. Meillä on hyvät välit ja hyviä ystäviä.
samat sanat, taidat olla katkera ex-vaimo typerine kakaroinesi:)
Vierailija kirjoitti:
En ole niitä lapsia tilannut. Tein selväksi heti suhteemme alussa, etten halua hoitaa heitä. Ja mieheni on sen hyväkäksynyt. Mutta miehen entiselle vaimolle kova pala.
Voi helvetti mikä tampio oot. Älä ala suhteeseen miehen kanssa jolla on lapsia jos et halua hoitaa niitä. Mistä näitä sikiää.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on äitipuoli ja hyvä sellainen. Aluksi olin lapsena ärsyttävä ja ilkeä äitipuolelleni siksi koska en tykänyt isälläni on uusi nainen, ja ei halua olla meidän äidin kanssa, mutta nyt olen oppinut tottumaan äitipuoleni on paras äitipuoli jota en vaihtaisi mihinkään koska se on isäni kanssa ollut pitkään yhdessä ja huomaan niillä on hyvä olla yhdessä.
Mietin sun kohdalla pystyt hyväksymään miehen lapsia ajallaan, koska munkin äitipuoli tottui meihin ja oppi rakastamaan meitä kuin omia lapsia. Meillä on hyvät välit ja hyviä ystäviä.
Mutta tässä aloituksessa on päinvastoin, äitipuoli on ilkeä lapsille ja lapset eivät opi rakastaan tuollaista pirttihirmua
Luojan kiitos, ettei tarvitse elää missään uusperhehelvetissä
Eikö sua voisi vain kutsua etunimelläsi? Ja toi on ongelma sun nyxän exälle, niinkö?
Eikä äitipuolena oleminen voi tuntuu noin kauhealta?
Sanotaanko että kukaan lapsi ei kutsu uusioperheissä äitipuoltaan nimellä äitipuoli, ihan etunimellä kutsuvat. Maximissaan kavereilleen voivat sanoa että ''äitipuoli teki tänään hyvää kakkua'' tyylillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tässä aloituksessa on päinvastoin, äitipuoli on ilkeä lapsille ja lapset eivät opi rakastaan tuollaista pirttihirmua
Sekö tekee ilkeäksi, ettei halua kutsuttavan äitipuoleksi, eikä halua hoitaa ilkeitä kakaroita..
AP voisit tehdä suuren palveluksen miehellesi ja hänen lapsilleen ja poistua vähin äänin heidän elämästään :)
vanhanaikainen nimitys. voit tehdä selväksi, ettet halua siten sinua kutsuttavaksi.