Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua kutsuttavan äitipuoleksi

Vierailija
12.09.2016 |

mielestäni karmea nimi. Ensinnäkään en halu olla minkäänlainen äiti puolisoni lapsille. Lapset ovat luonamme jokatoinen vkl, yritän sietää heitä mieheni vuoksi. Ärsyynnyn nimestä ja siitä, että oletetaan, että olen valmis hoitamaan ylimielisiä ja ilkeitä lapsia.

Kommentit (199)

Vierailija
61/199 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko miettinyt että lasten ilkikurisuus johtuu tod.näk. sinusta, jos kohtelet heitä kuin ilmaa ajatellen ettei he ole ''sinun ongelma'' niin metsä kyllä vastaa niinkuin sinne huutaa..

^^ Tähän kiteytyy AP:n ongelma

Ilkikurisuus on aivan eri asia kun ilkeys ja ylimielisyys..en ole tähän huutoon vastannut..en pidä heistä enkä halua olla heidän kanssaan tekemisissä

Vierailija
62/199 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko miettinyt että lasten ilkikurisuus johtuu tod.näk. sinusta, jos kohtelet heitä kuin ilmaa ajatellen ettei he ole ''sinun ongelma'' niin metsä kyllä vastaa niinkuin sinne huutaa..

Ilkikurisuus on aivan eri asia kun ilkeys ja ylimielisyys..en ole tähän huutoon vastannut..en pidä heistä enkä halua olla heidän kanssaan tekemisissä

Lapset kuitenkin teillä, kun olet paikalla? :D Pahasti näyttää siltä, että emme voi kaikkea saada, äitipuoliseni.<3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/199 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä äitipuolena oleminen voi tuntuu noin kauhealta?

en koe enkä halua olla minkäänlainen huoltaja näille lapsille, varmaan on muitakin samanhenkisiä, se eitarkoita, että olisin heille ilkeä.

Kuulostat ihan minun entiseltä ''äitipuoleltani'', kannattaa miettiä omaa asennevammaa jos haluat pysyä suhteessa mieheesi. Muista että olet aina miehellesi kakkonen ja lapset ykkösenä ja tuo asenteesi ei johda pysyvään suhteeseen.

Rakastamme mieheni kanssa toisiamme..hänensuhteensa lapsiinsa on hänen oma asiansa ..siihen en puutu mitenkään

Vierailija
64/199 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
65/199 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset kuitenkin teillä, kun olet paikalla? :D Pahasti näyttää siltä, että emme voi kaikkea saada, äitipuoliseni.<3

en ole sinunkaan äitipuolesi:)..olkoot täällä se ei minua haittaa..olen paikalla jos haluan..et todellakaan voi kaikkea saada:)

Vierailija
66/199 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on äitipuoli ja hyvä sellainen. Aluksi olin lapsena ärsyttävä ja ilkeä äitipuolelleni siksi koska en tykänyt isälläni on uusi nainen, ja ei halua olla meidän äidin kanssa, mutta nyt olen oppinut tottumaan äitipuoleni on paras äitipuoli jota en vaihtaisi mihinkään koska se on isäni kanssa ollut pitkään yhdessä ja huomaan niillä on hyvä olla yhdessä.

Mietin sun kohdalla pystyt hyväksymään miehen lapsia ajallaan, koska munkin äitipuoli tottui meihin ja oppi rakastamaan meitä kuin omia lapsia. Meillä on hyvät välit ja hyviä ystäviä.

Mutta tässä aloituksessa on päinvastoin, äitipuoli on ilkeä lapsille ja lapset eivät opi rakastaan tuollaista pirttihirmua 

ja mistähän niin päättelit, että hän on ilkeä lapsille?

Vierailija
67/199 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on äitipuoli ja hyvä sellainen. Aluksi olin lapsena ärsyttävä ja ilkeä äitipuolelleni siksi koska en tykänyt isälläni on uusi nainen, ja ei halua olla meidän äidin kanssa, mutta nyt olen oppinut tottumaan äitipuoleni on paras äitipuoli jota en vaihtaisi mihinkään koska se on isäni kanssa ollut pitkään yhdessä ja huomaan niillä on hyvä olla yhdessä.

Mietin sun kohdalla pystyt hyväksymään miehen lapsia ajallaan, koska munkin äitipuoli tottui meihin ja oppi rakastamaan meitä kuin omia lapsia. Meillä on hyvät välit ja hyviä ystäviä.

Mutta tässä aloituksessa on päinvastoin, äitipuoli on ilkeä lapsille ja lapset eivät opi rakastaan tuollaista pirttihirmua 

Viesti 61 AP sanoo: "en pidä heistä enkä halua olla heidän kanssaan tekemisissä"

Kuulostaakin tosi empaattiselta ja kivalta lapsia kohtaan, vai mitä?

Vierailija
68/199 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ap:lla on asennevamma... Voin sanoa ei äitipuoli ole kauheaa jos lapsi oppii ymmärtämään ja hyväksymään toisen sellaisena kun on, kuten itsekin opin hyväksymään äitipuoleni osaksi perheeksemme ja samoin äitipuoli hyväksyi meidät sen perheeseen. Ap:lla ei oo kokemusta siksi se ei ymmärrä miten helppoa olla vain omaitsensä ja hyväksyttävä miehen lapset piste! Ei mies tee valintaa kumman ottaa sut vai omat lapset vaa haluaa sut hyväksyvän hänen omat lapset ja lapset hyväksyisivät sut... Siinä menee jonkun aikaa, että kaikki ei tapahdu hetkessä.

ollaan oltu yhdessä 4 vuotta. Olen oma itseni juuri tälläisenä, en ala pitämään lapsia omanani, enkä halua hoitaa heitä. Mikä tässä asiassa on niin vaikea käsittää?

Eli sua ei kiinnosta jos lapselle sattuisi jotaan?

Mua naurattaa sun vinkuminen täällä 😂😂😂😂

no eipäjuuri..kiva ku sulla hauskaa..

Vierailija
69/199 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viesti 61 AP sanoo: "en pidä heistä enkä halua olla heidän kanssaan tekemisissä"

olisikoparempi,että olisin heitä kohtaan ilkeä ja ylimielinen?

Vierailija
70/199 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi on tosiaan ettei lapset ole tekemisissä tuollaisten tunteettoman ja ilkeän ihmisen kanssa, lapset on lapsia ja sinä olet aikuinen. 

Vierailija
71/199 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olisikoparempi,että olisin heitä kohtaan ilkeä ja ylimielinen?

Sitähän olet parhaillaan omien sanojesi mukaan?

Vierailija
72/199 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuollaisten ihmisten ei pitäisi perustaa uusioperhettä, hohhoijjaa..

uusioperhe? Mun perheeni on minä ja mieheni.

Mutta kulta pieni, et voi saada miestäsi ilman hänen lapsiaan, jotka kuuluvat automaattisesti hänen perheeseensä. Ei tämä ole mikään rusinat pullasta -homma. Kuulostat jotenkin autistiselta noiden ajatustesi kanssa, että kohtelet meihesi lapsia täysin välinpitämättömästi ja osoitat käytökselläsi heille, ettet välitä heistä etkä ole millään tavalla kiinnostunut heistä. Ja sitten ihmettelet, kun he reagoivat sinun keskenkasvuiselta kuulostavaan tunnekylmyyteesi ja prinsessailuusi olemalla "ilkeitä"? Miten miehesi kestää olla sinun kanssasi, ihmettelen... :(

Kukaan ei vaadi sinua olemaan pullantuoksuinen äitihahmo miehesi lapsille, mutta ihan vähimmäistä inhimillistä kohtelua on olla läsnä ja tekemisissä heidän elämässään silloin kun he ovat isällään käymässä. Halusit tai et, olet silti yksi niistä aikuisista heidän elämässään, joihin heidän pitää pystyä luottamaan ja turvautumaan, jos jotain sattuu. Sinä olet aikuinen, he ovat lapsia. Käyttäydy siis kuin aikuinen, AP.

Vierailija
73/199 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä teidän pitäisi tehdä siten että kun lapset ovat isällään niin häivyt maisemista siksi aikaa, parempi ettei lapset näe sinua ollenkaan/tiedä olemassaolostasi. Tällöin sinun ei tarvitse hoitaa lapsia kuten halusitkin. 

Vierailija
74/199 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n on pakko olla elämämkoululainen koska kukaan järkevä ei käyttäydy noin.

Vierailija
75/199 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliäiti on minusta parempi. Korostaa enemmän puolikkuutta monella elämän alueella.

Vierailija
76/199 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa sun vinkuminen täällä 😂😂😂😂[/quote]

no eipäjuuri..kiva ku sulla hauskaa..[/quote]

Voi voi... kuules ap, sulta puuttuu vastuu, kunnioitus, empatisuus ja arvostus... että susta tulee ihan paska tyttöystävä/vaimo ja äiti jos et usko että sustakin voi tulla jonain päivänä äiti... jos et pysty ottamaan äitipuoli roolia sitten et pysty ottamaan äitihahmoroolia koska yhtälailla molemmissa on vastuunsa lapsiin... että oletko noin marttyyri vai muuten vaa hölmö?

Vierailija
77/199 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vastannut kysymykseen lasten iästä.

Totean kuitenkin, että lapset ovat lapsia hetken, sitten heistä tulee nuoria ja sitten aikuisia. Se, millaisen kuvan itsestäsi annat nyt heille  heidän ollessaan lapsia, tulee vaikuttamaan heissä ja heidän tuttavissaan pitkään tulevaisuuteen.

Minunkin eksäni asuinkumppani teki samankaltaisen valinnan. Itse olin asiasta tietämätön varsin pitkään. Lapset kuitenkin kasvoivat, ja miehen kumppanin idiootti käytös alkoi tulla tunnetuksi laajemmassakin piirissä. tuloksena nyt koko tuttavapiiri pitää kyseistä ihmistä idioottina, mistä taatusti kärsii mieskin. Asiahan ei minulle kuulu, mutta en saata olla olematta pienesti vahingoniloinen...

Vierailija
78/199 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme että miehesi kestää sinua, niskottelet kuin mikäkin teini-ikäinen.

Mieheni rakastaa minua ylikaiken..kuten ole aikaisemmin kirjoittanut..sovimme heti suhtee me alussa, että en huolehdi hänen lapsistaan..vain hänestä

Vierailija
79/199 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua naurattaa sun vinkuminen täällä 😂😂😂😂

no eipäjuuri..kiva ku sulla hauskaa..

Voi voi... kuules ap, sulta puuttuu vastuu, kunnioitus, empatisuus ja arvostus... että susta tulee ihan paska tyttöystävä/vaimo ja äiti jos et usko että sustakin voi tulla jonain päivänä äiti... jos et pysty ottamaan äitipuoli roolia sitten et pysty ottamaan äitihahmoroolia koska yhtälailla molemmissa on vastuunsa lapsiin... että oletko noin marttyyri vai muuten vaa hölmö?

olen omat lapseni kasvattanut

Vierailija
80/199 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme että miehesi kestää sinua, niskottelet kuin mikäkin teini-ikäinen.

Mieheni rakastaa minua ylikaiken..kuten ole aikaisemmin kirjoittanut..sovimme heti suhtee me alussa, että en huolehdi hänen lapsistaan..vain hänestä

Olet itsekkäin ihminen kehen olen hetkeen törmännyt, onneksi tuollainen ei kauaks kanna ja paha saa aina palkkansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan