Aviomies ja Thaimaan matkat
Olen saanut kuulla monilta järkyttyneitä kommentteja siitä kuinka "päästän" mieheni yksin Thaimaahan joka talvi jopa kuukaudeksi tai kahdeksi. Lapsemme ovat jo aikuisia enkä pidä itse matkustelusta. Päästäisittekö te aviomiehenne Thaimaahan miesporukassa?
Kommentit (66)
Meidän perheestä minä olen ainoa Thaimaan kävijä, opiskeluaikoina ulkomaan pitkä excursio suuntautui Singaporeen, Bangkokiin ja Pattayalle. Meitä oli noin 50 teekkaria kahden viikon reissussa, tyttöjä kymmenen ja poikia 40.
Pattaya oli jo 80-luvulla miesten suuri huvipuisto seksin suhteen. USA:n laivastolla oli tukikohta lähellä Pattayaa ja miehet olivat merillä viikkoja sotalaivoilla. Lähdimme onneksi muutamaa päivää ennen "maihinnousua" ... ihmettelen jos ko. paikassa parisuhteessa olevat miehet "lomailevat".
t. DI nainen
Vierailija kirjoitti:
Monilla miehillä jotka käy siellä joka vuosi ja ovat pitempään hommaavat vakityttöystävän.
Montako vakimiestä tällä vakityttöystävällä mahtaakaan olla?
Miten mies reagoisi, jos ap menisi joku vuosi mukaan sinne. Luulen, että tulisi ongelmia.
On teillä joillain aika likainen mielikuvitus. Itse naisena vietän usein pidempiä aikoja Kaakkois-Aasiassa ja Thaimaassa, koska siellä on lämmintä, saa esim. kosmeettisia hoitoja ja kaikkea muutakin halvalla, ja ruoka on hyvää. Ei kaikilla miehilläkään ole aina seksi mielessä, niin kuin joillain av-mammoilla.
Riippuu ihan miehesi luonteesta että pettääkö vai ei. Tiedän että omani ei pettäisi mutta ei kyllä lähtisikään ilman minua edes viikoksi ulkomaille:D Tunnen kyllä monia jotka ovat pettäneet naisiaan thaikuissa eikä vaimot siitä tiedä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan miehesi luonteesta että pettääkö vai ei. Tiedän että omani ei pettäisi mutta ei kyllä lähtisikään ilman minua edes viikoksi ulkomaille:D Tunnen kyllä monia jotka ovat pettäneet naisiaan thaikuissa eikä vaimot siitä tiedä mitään.
Suurin osa pettäjistä pettää kuitenkin ihan täällä koti-Suomessa. .
Mies ei käy ainoastaan Thaimaassa vaan myös silloin tällöin Espanjassa. Suomessa ei oikein golfia voi talvella harrastaa ja mies tykkää pitää pelaamalla yllään kuntoaan ja on lempiharrastus.
Vuosien kokemuksen mukaan osaa luottaa mieheeni ja tiedän ettei hän minua petä. Lähinnä ihmetyttää tämä muiden ihmisten asenne. Aina saan kuulla ihmettelyjä asiasta vaikka mun mielestä tässä ei ole mitään outoa.
Ei teillä taida olla kuin seksi mielessä...
Ap
Jaa, no kyllä vähän outona pitäisin, jos mieheni haluaisi minnekään pitkälle lomareissulle ilman mua. Käy kyllä parin-kolmen päivän kalastusreissuilla, aiemmin kävi isänsä kanssa, nyt kun hän ei enää jaksa lähteä, niin käy meidän omien poikien kanssa. Yleensä vonkaa mua mukaan ja aika usein lähdenkin. Meille tulee toisiamme ikävä jo parissa päivässä, vaikka ollaan oltu yhdessä vuosikymmenet.
Thaimaahan mies ei lähtis kirveelläkään, ei mun kans, eikä yksin. Sanoo sitä yhdeksi suureksi kaatopaikaksi.
En päästäisi, vaan tuottaisin miehelle oman pikku vinkupilllun meille, vaikka vierasmajaan asumaan. Tulisi paljon halvemmaksi. Saisi typykkä samalla tehdä kodinhoitotyöt ja hoitaa pihan. Pysyvä ehkäisy päällä.
Mitä sitä ukkoa maailmalle hillumaan päästää, ryyppäämään ja rellestämään. Katselisin hissukseen, kun arki tulisi näillekin kuvioihin ja ukon alkais jo tehdä uutta ja nuorempaa mieli. Meillä olisi toki virallinen sopimus vain tästä yhdestä, ja asiaan liittyisi tietenkin omaisuuden siirto vastineeksi haltuuni, joten siinäpä ukkoparka hikoilisi kuin tatti paskassa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monilla miehillä jotka käy siellä joka vuosi ja ovat pitempään hommaavat vakityttöystävän.
Montako vakimiestä tällä vakityttöystävällä mahtaakaan olla?
Yleensä niitä on kuulemma 3-5, riippuu siitä kauanko miehet viipyvät vakityttöystävänsä luona. Mulla on suvussa thaimaalainen nainen vaimona ja hän kertoo ihan vapaasti näistä jutuista. Hänen kotinsa naapuriin oli joku nainen, siis tällainen vakityttöystävä, rakentanut thaimaalaisittain hienon, 3-kerroksisen kivitalon, länsimaalaisittain varusteltuna. On kuulemma siellä ihan tavallista. Ja sitten jossain vaiheessa joku näistä länsimaalaisista miehistä tarjoaa avioliittoa ja se on sitten lorun loppu muille miehille. Yleensä nainen vain katoaa, hupsista. Tai sitten nainen lopettaa suhteen. Toiveissa on tietysti aina rikas mies, koska länsimaalaisen miehen naineen naisen oletetaan elättävän koko sukua, varsinkin vanhempiaan. Että ikävä juttu ap, mutta näin voi olla sunkin miehen kohdalla.
[quote
Thaimaahan mies ei lähtis kirveelläkään, ei mun kans, eikä yksin. Sanoo sitä yhdeksi suureksi kaatopaikaksi.[/quote]
Saattaisi mieli muuttua, jos kerran kävisi. Thaimaa on todella kaunis maa ja vielä suhteellisen halpa vaikka onkin selvästi kallistunut viimeisen kymmenen vuoden aikana.
Lähinnä toi seksibisnes iskee silmään Pattayalla ja ehkä Bangkokissa tietyillä kaduilla mutta Thaimaassa voi mennä moneen muuhunkin paikkaan kuin Pattayalle. On paratiisimaisia saaria ja jos kaipaa rauhallisempaa elämää voi matkustaa vaikka koillisthaimaahan jossa on halvempaa kun joka hinnassa ei ole turistilisää kuin vaikkapa Pattayalla.
T. Thaimaassa ja myös muualla matkaillut vuodesta -93 lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Päästäisin, mutta ei sit olisi enää mun mies.
Sun mies ei ole sun mies. Pidä se mielessä!
On kyllä huono provo. Ensi kerralla sitten vähän paremmin, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän pariskunnan jossa mies nai muita naisen "luvalla". On sellainen mies että panisi vaikka lupaa ei olisikaan. Vapaissa suhteissa Thaimaan matkat lienee yleisiä.
Tiesitkö että siellä on lapsia joilta suomalaiset ihramahat ostaa seksiä. Pillu mielessä sinne mennään turha muuta väittää. On mahdollista että miehellä on siellä toinen perhe jos useamman vuoden on jo siellä rampannut.
Kivat sulle.
Toiset menee sinne peppu mielessä, ehkä jopa ladyboyn pippeli, joka ihanasti uppoaa miehesi kireään peppureikään.
Kannattais käydä kerran Thaimaassa niin näkisi.. Maailman helpoin paikka pettää. Lähde kerran miehen mukaan lomailemaan ja päätä itse mitä mieltä olet. Voi olla hyvä, mutta ikävämpiäkin fiiliksiä voi tulla. Monin paikoin prostituution kyllä hyppää silmille. Ja miesten ylimielisyys siellä, kun ovat olevinaan maailman kuninkaita. Maa joka tarjoaa seksipalvelua tuossa mittakaavassa, on vain ja ainoastaan kuvottava.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, no kyllä vähän outona pitäisin, jos mieheni haluaisi minnekään pitkälle lomareissulle ilman mua. Käy kyllä parin-kolmen päivän kalastusreissuilla, aiemmin kävi isänsä kanssa, nyt kun hän ei enää jaksa lähteä, niin käy meidän omien poikien kanssa. Yleensä vonkaa mua mukaan ja aika usein lähdenkin. Meille tulee toisiamme ikävä jo parissa päivässä, vaikka ollaan oltu yhdessä vuosikymmenet.
Thaimaahan mies ei lähtis kirveelläkään, ei mun kans, eikä yksin. Sanoo sitä yhdeksi suureksi kaatopaikaksi.
Ilman mua No jos tilanne on se, että toinen haluaa lomailla lämpimässä ja toinen ei halua, niin eikö ole reilua, että molemmat saavat tehdä haluamiaan asioita? Ihme mustasukkaisia pirttihirmuja olette. Ehkä olette nuoria tai muuten vain mustavalkoisia ihmisiä. Se, ettet päästä miestä yksin matkalle, ei estä häntä pettämästä, jos sitä haluaa.
Tiedän yhden, joka sanoo sen vakitöin saaneen siellä heille lapsenkin. Käy kerran vuodessa.