Lapsen koulukaverin perhe käyttää vanhojentansseihin 1800 euroa kun meillä menee 150
Onko näistäkin tullu siis joku kilpailu, kuka käyttää eninten rahaaa??
Kommentit (100)
Kyllähän sitä rahaa menee jos ei ole valmiina mitään eikä osaa meikata tai laittaa hiuksia.
Itse poikien äitinä olen päässyt edullisesti. Tytöillä homma maksaa. Onhan se ainutlaatuinen kokemus. Aina elämän erityistilanteisiin rahaa menee.
Eikö se ole ihan jokaisen perheen sisäinen asia, kuinka paljon tähänkin asiaan halutaan käyttää rahaa. Toiset käyttää vähemmän, toiset enemmän eikä kyse ole edes varallisuudesta. Yleensä paremmin toimeentulevat ovat juuri niitä, joille kelpaa esim. kierrätetty asu ja klassisemmat meikit ilman irtoripsiä ja tekokynsiä.
Meillä ei mene edes satasta kun ostetaan tytölle puvuksi Lidlistä dirndl.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole ihan jokaisen perheen sisäinen asia, kuinka paljon tähänkin asiaan halutaan käyttää rahaa.
sehän tässä mietityttääkin kun äiti oli "lipsauttanut" summan kovaan ääneen että tyttöni varmasti kuulee ja tiesi että tulee kertomaan mulle
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sitä rahaa menee jos ei ole valmiina mitään eikä osaa meikata tai laittaa hiuksia.
Itse poikien äitinä olen päässyt edullisesti. Tytöillä homma maksaa. Onhan se ainutlaatuinen kokemus. Aina elämän erityistilanteisiin rahaa menee.
Suomi lähti sitten typerään Amerikan humppaan. Toivottavasti järki palaa ja palataan siihen suomalaiseen aitoon perinteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Suomi lähti sitten typerään Amerikan humppaan. Toivottavasti järki palaa ja palataan siihen suomalaiseen aitoon perinteeseen.
no niihin kansallispukuihin vasta rahaa meneekin jos sellaiseen pitää palata
Paljonko kortsuja laitatte mukaan?
No anna käyttää. Ei se sulta ole pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no niihin kansallispukuihin vasta rahaa meneekin jos sellaiseen pitää palata
Guukeloi hyvä ihminen, mitä oli ennen wanhojen tanssit. Kansallispuvuista ei ole kyse.
Vierailija kirjoitti:
No anna käyttää. Ei se sulta ole pois.
et sitten kommentoinut ap:n kirjoitusta ollenkaan??
Oma tyttö ei vielä vanhoja tanssi. Mutta jos/kun tanssii aikanaan, niin rahaa menee sitten sen verran kuin menee. Totta kai katsotaan edulliset vaihtoehdot ensin. Mutta jos tuohon leikkiin lähtee, niin sitten lookin pitää olla sellainen, jonka tyttö itse haluaa ja mihin on tyytyväinen. Ei se tanssiminen itsessään kuitenkaan niin kivaa ole, että vain sen vuoksi osallistuisi tuohon päivään.
Jostain kumman syystä Suomessa kohdellaan kuin rikollista, jos varakas kehtaa käyttää rahoja, varsinkin lapsiinsa.
Mitä väliä sillä on? Lapsenne kaverin perheellä on rahaa, teillä ei ole. Jokainen tekee kuten hyväksi näkee.
Vierailija kirjoitti:
Oma tyttö ei vielä vanhoja tanssi. Mutta jos/kun tanssii aikanaan, niin rahaa menee sitten sen verran kuin menee. Totta kai katsotaan edulliset vaihtoehdot ensin. Mutta jos tuohon leikkiin lähtee, niin sitten lookin pitää olla sellainen, jonka tyttö itse haluaa ja mihin on tyytyväinen. Ei se tanssiminen itsessään kuitenkaan niin kivaa ole, että vain sen vuoksi osallistuisi tuohon päivään.
Jos kyseessä taas olisi poika, niin sitten saa ahtautua rippipukuun, mikä saa kelvata vielä ylppäreissäkin.
Wanhat oli kyllä yksi päivä jonka muistaa vieläkin. ihanaa laittautua prinsessaksi =)
Mutta kateus on kyllä kamalaa, yrittäkää edes iloita näitten nuorten puolesta, ovat ihania!
Ei taida olla pikkurahan puutetta, joten ihan hyvä että tekevät perheelleen liikevaihtoa
Tansseihin ei ole pakko osallistua lukiossa, joten älkää osallistuko jos mieli pahoittuu.
Vierailija kirjoitti:
Wanhat oli kyllä yksi päivä jonka muistaa vieläkin. ihanaa laittautua prinsessaksi =)
Mutta kateus on kyllä kamalaa, yrittäkää edes iloita näitten nuorten puolesta, ovat ihania!
Rassautitko wanhojen jälkeen mirriäsi?
Vierailija kirjoitti: Paljonko kortsuja laitatte mukaan?
Ei ainuttakaan! Jos kettu käy räkäisemässä kolossa, niin hoitakoot itse lopputuloksen!
ap
ne piirtää ketä on liituja lololl