Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aviomies ja Thaimaan matkat

Vierailija
11.09.2016 |

Olen saanut kuulla monilta järkyttyneitä kommentteja siitä kuinka "päästän" mieheni yksin Thaimaahan joka talvi jopa kuukaudeksi tai kahdeksi. Lapsemme ovat jo aikuisia enkä pidä itse matkustelusta. Päästäisittekö te aviomiehenne Thaimaahan miesporukassa?

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5.

Vierailija
2/66 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäisin, mutta ei sit olisi enää mun mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, eikä mun mies muutenkaan tykkäisi lomailla tuolla tavoin erikseen.

Vierailija
4/66 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaa on ihana talvella. En kyllä ymmärrä, mikset mene mukaan. Sinänsä ei kaikki miehet mene huoriin Thaimaassa, korkeintaan ottavat hieronnan välillä happy endingillä, sukeltelevat ja dokaavat. Ovat järkeviä eivätkä halua tautia.

Vierailija
5/66 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäisin. Miksi en päästäisi? Aikuinen mies. Osaahan tuo yksinkin matkustaa.

Vierailija
6/66 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies haluaisi lomailla ilman mua? Olla jopa kuukauden vapaaehtoisesti erossa?

En päästäisi.

Vierailija
7/66 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän pariskunnan jossa mies nai muita naisen "luvalla". On sellainen mies että panisi vaikka lupaa ei olisikaan. Vapaissa suhteissa Thaimaan matkat lienee yleisiä.

Tiesitkö että siellä on lapsia joilta suomalaiset ihramahat ostaa seksiä. Pillu mielessä sinne mennään turha muuta väittää. On mahdollista että miehellä on siellä toinen perhe jos useamman vuoden on jo siellä rampannut.

Kivat sulle.

Vierailija
8/66 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tykkää pelailla golfia ja nautiskella lämmöstä etelässä. Itse en pidä lainkaan Thaimaan helteistä ja iho kärsii. :)  Ollaan oltu onnellisesti yhdessä jo 20 vuotta enkä epäile ollenkaan hänen pettävän minua. Muiden suhtautumiset lähinnä ihmetyttää. Onko ihmisillä tosiaan noin huono luottamus omaan mieheen ettei voi matkalle päästää? 

AP

Vierailija
9/66 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän pariskunnan jossa mies nai muita naisen "luvalla". On sellainen mies että panisi vaikka lupaa ei olisikaan. Vapaissa suhteissa Thaimaan matkat lienee yleisiä.

Tiesitkö että siellä on lapsia joilta suomalaiset ihramahat ostaa seksiä. Pillu mielessä sinne mennään turha muuta väittää. On mahdollista että miehellä on siellä toinen perhe jos useamman vuoden on jo siellä rampannut.

Kivat sulle.

Oletpa törkeä ihminen. 

Ap

Vierailija
10/66 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkaan mies ei lähtisi ilman mua ja poikien reissut jäivät murrosikään.

Vierailija
11/66 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö sitä aina olla kuin paita ja peppu? Kyllä se on välillä kiva viettää omaakin aikaa. :) Rakkaus kukoistaa kun mies tulee kotiin. 

Ap

Vierailija
12/66 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö sitä aina olla kuin paita ja peppu? Kyllä se on välillä kiva viettää omaakin aikaa. :) Rakkaus kukoistaa kun mies tulee kotiin. 

Ap

Aikamoinen eunukki sun miehesi, jos todella lomailee viikkoja maassa, jossa lähes ilmainen pillu tulee naamalle pyytämättä, ja nuorena ja nättinä vain kun kadulla kävelee.

Vierailija
13/66 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä lähipiirisi elää todellisuudessa ja sinä satumaailmassa.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010112612697631_uu.shtml

Ostettua rakkautta

Perjantai 26.11.2010 klo 20.13 (päivitetty klo 20.40)

Iltalehden reportaasi paljastaa karun totuuden seksiturismista Pattayalla. Kaupunki on yhtä tyttöbaaria ja kaikki on kaupan. Myös rakkaus.

Vierailija
14/66 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn usein Kaakkois-Aasiassa (mm Thaimaassa) sukeltamassa ja näen siellä paljon myös eri ikäisiä suomalaisia miehiä, jotka viettävät maassa vaihtelevia aikoja. Suuri osa Thaimaassa vierailevista miehistä tiedostaa riskit, jotka liittyvät prostituoituihin ja pysyvät niistä erossa. Sitten on se porukka, jolle on aivan sama onko paikka Thaimaa, Viro vai Vaasankatu.

Vierailija
15/66 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joka kerta Thaimaahan? Miksei välillä Kanaria, Espanja, Florida/ Kalifornia tms?

Vierailija
16/66 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten kyselet jos se on sulle o.k ja väität ettei miehesi petä.Sorry mutta kyllä se pettää ja sinä tiedät sen.Halusit uskoa muuta ja hait täältä vastauksia joilla rauhoitut.Et saanut niitä vaan totuuden.

Vierailija
17/66 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mies taitaa olla niitä jotka sanovat "en minä vaan pojat"

Tarinahan meni näin, nainen tenttasi viikko sitten kotiin palannutta miestään, joka oli ollut "poikien" kanssa kaukomatkalla. Syy tenttaamiseen oli siinä kun alapäähänsä oli tullut outoa vuotoa ja kutinaa.

Vaimo: Kävittekö huorissa?

Mies: En minä, vaan pojat.

Vaimo: Käytittekö kumia?

Mies: En minä, vaan pojat.

Vierailija
18/66 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joka kerta Thaimaahan? Miksei välillä Kanaria, Espanja, Florida/ Kalifornia tms?

Tää on ilmiselvää, toinen perhe jota menee katsomaan. Ei välttämättä käy enää huorissa.

Vierailija
19/66 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei teillä kai ole mitään ongelmaa kun molemmille tämä ok eli sinä et halua matkustaa ja mies haluaa. Win-Win.

Se on sitten toinen juttu pettääkö mies vai ei. Riippuu ihan miehestä ja miehen moraalista. Ehkä riittää oma käsi pari kk ehkä ei. Happy end hieronta on varmaan suositua kun ei tarvitse pelätä hiviä ja muita tauteja.

Vierailija
20/66 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla miehillä jotka käy siellä joka vuosi ja ovat pitempään hommaavat vakityttöystävän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän