Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aviomies ja Thaimaan matkat

Vierailija
11.09.2016 |

Olen saanut kuulla monilta järkyttyneitä kommentteja siitä kuinka "päästän" mieheni yksin Thaimaahan joka talvi jopa kuukaudeksi tai kahdeksi. Lapsemme ovat jo aikuisia enkä pidä itse matkustelusta. Päästäisittekö te aviomiehenne Thaimaahan miesporukassa?

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattais käydä kerran Thaimaassa niin näkisi.. Maailman helpoin paikka pettää. Lähde kerran miehen mukaan lomailemaan ja päätä itse mitä mieltä olet. Voi olla hyvä, mutta ikävämpiäkin fiiliksiä voi tulla. Monin paikoin prostituution kyllä hyppää silmille. Ja miesten ylimielisyys siellä, kun ovat olevinaan maailman kuninkaita. Maa joka tarjoaa seksipalvelua tuossa mittakaavassa, on vain ja ainoastaan kuvottava.

Ai koko maa on kuvottava, jos JOTKUT kansalaiset tekevät seksiyötä?😂

Vierailija
42/66 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Ei jatkoon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tykkää pelailla golfia ja nautiskella lämmöstä etelässä. Itse en pidä lainkaan Thaimaan helteistä ja iho kärsii. :)  Ollaan oltu onnellisesti yhdessä jo 20 vuotta enkä epäile ollenkaan hänen pettävän minua. Muiden suhtautumiset lähinnä ihmetyttää. Onko ihmisillä tosiaan noin huono luottamus omaan mieheen ettei voi matkalle päästää? 

AP

Sinä olet vielä sinisilmäinen. Mies kaksi kuukautta ilman seksiä? Muutakin reikää pelataan kuin golfia. Aasian työmatkoilla melkein kaikilla on myös kokovartalohierontapalvelut hotelleissa. Mitä isompi pomo, sitä varmemmin pettää. Johtajuus on sellainen asia, että moraali karisee tehtävässä ja sitten kuvitellaan että voi tehdä mitä vaan ja voi olla toisia kohtaan millainen haluaa. Johtajat venyttävät yleensä sääntöjä ja sen takia menestyvät, siksi myös moraali venyy.

Vierailija
44/66 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyyhän miehen joskus päästä kunnolla purkautumaan. Ap olet ymmärtänyt hyvin miehen tarpeet. Hienoa!

Vierailija
45/66 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa!

Vierailija
46/66 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
47/66 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote

Thaimaahan mies ei lähtis kirveelläkään, ei mun kans, eikä yksin. Sanoo sitä yhdeksi suureksi kaatopaikaksi.[/quote]

Saattaisi mieli muuttua, jos kerran kävisi. Thaimaa on todella kaunis maa ja vielä suhteellisen halpa vaikka onkin selvästi kallistunut viimeisen kymmenen vuoden aikana.

Lähinnä toi seksibisnes iskee silmään Pattayalla ja ehkä Bangkokissa tietyillä kaduilla mutta Thaimaassa voi mennä moneen muuhunkin paikkaan kuin Pattayalle. On paratiisimaisia saaria ja jos kaipaa rauhallisempaa elämää voi matkustaa vaikka koillisthaimaahan jossa on halvempaa kun joka hinnassa ei ole turistilisää kuin vaikkapa Pattayalla.

T. Thaimaassa ja myös muualla matkaillut vuodesta -93 lähtien.

Olen ollut kerran Thaimaassa ja kiersimme kolme paikkaa kolmessa viikossa. Kaikissa paikoissa seksinmyynti näkyi selvästi myös paratiisisaarilla. Kuljin vaimon kanssa ja silti seuraa tyrkytettiin.

Vierailija
48/66 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla miehillä jotka käy siellä joka vuosi ja ovat pitempään hommaavat vakityttöystävän.

Mitä pahaa siinä on? Miten se on suomalaisilta seksiä pihtaavilta ja miehiä vihaavilta naisilta pois?

Vierailija
49/66 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei käy ainoastaan Thaimaassa vaan myös silloin tällöin Espanjassa. Suomessa ei oikein golfia voi talvella harrastaa ja mies tykkää pitää pelaamalla yllään kuntoaan ja on lempiharrastus. 

Vuosien kokemuksen mukaan osaa luottaa mieheeni ja tiedän ettei hän minua petä. Lähinnä ihmetyttää tämä muiden ihmisten asenne. Aina saan kuulla ihmettelyjä asiasta vaikka mun mielestä tässä ei ole mitään outoa. 

Ei teillä taida olla kuin seksi mielessä... 

Ap

Et voi tietää ja niinhän ne kaikki sanovat, ennen kuin puoliso jää rysän päältä kiinni. Mutta jos asia on sinulle ok, niin mikäs siinä. Minua pelottaisi sp-taudit. 

Vierailija
50/66 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla miehillä jotka käy siellä joka vuosi ja ovat pitempään hommaavat vakityttöystävän.

Joo, onhan niitä "lomavaimoja". Kun lähtee kotiin, niin tytöllä on jo seuraava mies palveltavana.

Vierailija
51/66 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa siinä on? Miten se on suomalaisilta seksiä pihtaavilta ja miehiä vihaavilta naisilta pois?

Luottamus, raha, taudit, ihmiskaupan tukeminen. 

Vierailija
52/66 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän pariskunnan jossa mies nai muita naisen "luvalla". On sellainen mies että panisi vaikka lupaa ei olisikaan. Vapaissa suhteissa Thaimaan matkat lienee yleisiä.

Tiesitkö että siellä on lapsia joilta suomalaiset ihramahat ostaa seksiä. Pillu mielessä sinne mennään turha muuta väittää. On mahdollista että miehellä on siellä toinen perhe jos useamman vuoden on jo siellä rampannut.

Kivat sulle.

Oletpa törkeä ihminen. 

Ap

Ei törkeä vaan täysin mahdollinen kuvio. Jos miehesi kävisi golffireisuilla Kanariansaarilla tai Egyptissä, Floridassa tai muualla, tuota samaa vaihtoehtoa ei kukaan tyrkyttäisi. Thaimaa on ihan eri maailma ja se toinen perhe tai tyttöystävä on mahdollinen.

Vierailija
53/66 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta ei voi ostaa!

Vierailija
54/66 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö ap:n mies ravaa Thaimaassa näin 8 vuoden jälkeenkin?

Vierailija
55/66 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei luota mieheensä sen vertaa ettei hän ole pettämättä Thaimaan reissulla, miksi edes on parisuhteessa? Eikö parisuhteessa pitäisi kuitenkin voida luottaa toiseen?

Vierailija
56/66 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkautta ei voi ostaa!

Hyvin voi, rakkauden ammattilaisilta.

Vierailija
57/66 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä puhuisi pettämisestä jos  käy lomallaan huorissa. Sehän on sama kuin parturissa käynti. Thaimaassa se homma on ainoa ammatti, jolla naiset siellä voi tienata.

Vierailija
58/66 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paljon reissannut thaikuissa. Yksi lintubongari jäi mieleen. Vaimolle tarina lintujenbongauksesta ja olihan se sitä, tavallaan. Terkkuja Hasselle!

Vierailija
59/66 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän matkoilla aina sattuu ja tapahtuu ja Thaimaan matkoilla varsinkin. Mutta emmehän me täällä palstalla voi tietää, mitä juuri ap:n miehelle tapahtuu. Se hänen täytyy selvittää aivan itse.

Mutta tietenkin jotkut tapahtumat ovat todennäköisempiä kuin toiset. Ap:n tilanteesta tulee kyllä vahvasti mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi. Hänen lapsuudenkotinsa lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.

Sekin liitto oli luultavasti alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti siitä rumempaa sanaa), mutta alkoholia se pariskunta ei käyttänyt pisaraakaan. Eikä käyttänyt mummokaan ja mistä hän olisi sitä sanutkaan, kun oli vasta lapsi.

Kaikenlaista voi siis sattua ja joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, kuten mummo aina opetti.

Vierailija
60/66 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö sitä aina olla kuin paita ja peppu? Kyllä se on välillä kiva viettää omaakin aikaa. :) Rakkaus kukoistaa kun mies tulee kotiin. 

Ap

Aikamoinen eunukki sun miehesi, jos todella lomailee viikkoja maassa, jossa lähes ilmainen pillu tulee naamalle pyytämättä, ja nuorena ja nättinä vain kun kadulla kävelee.

Palstan naiset tietää totuuden ettei yli 35 vuotta vanhalla miehellä edes seiso niin en ymmärrä miksi noin negatiivinen asenne naisilla sitten tässä langassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi