En käytä mekkoja. Kertokaas, pitäisikö minun ostaa kesäksi kiva kotimekko?
Hypistelin sellaista tänään kaupassa, mutta pelkäsin, etten käytä sitä. Mutta entä jos käyttäisin mekkoa kotimekkona?
Näkökulmia, mielipiteitä?
Kommentit (11)
Porttiteoria: se alkaa kotimekosta. Kun huomaat, kuinka mukava, viileä ja nopea puettava se on, eräänä iltana viet roskat kotimekossa. Vähitellen huomaat meneväsi lähikauppaan mekossa, ja eikö se kaipaakin vaihtaria pesun ajaksi....?
Kokeile ihmeessä, voit tykästyä. Jos et, olet kokeillut. :)
Jos mekko miellytti sinua, niin osta.
Kenties huomaatkin, kuinka mukava mekko on päällä ja sinusta kuoriutuu ihan mekkofani. 🙂
Minulla roikkuu vaatehuoneessa hengareissa erilaisia mekkoja. On kotimekkoja, vähän parempia mekkoja ja jopa pari juhlamekkoa. Parissa hääjuhlassa minulla on ollut mekko päällä, mutta kotimekkojakaan en ole koskaan pitänyt. Jokin aika sitten päätin, että tänä kesänä pidän ainakin kotimekkoja päälläni. Saa nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Porttiteoria: se alkaa kotimekosta. Kun huomaat, kuinka mukava, viileä ja nopea puettava se on, eräänä iltana viet roskat kotimekossa. Vähitellen huomaat meneväsi lähikauppaan mekossa, ja eikö se kaipaakin vaihtaria pesun ajaksi....?
Tää on totta! Mulle kävi just noin 😅
Miten helppoa hellepukeutumista. Ei ole kuuma, ei purista, ilma kulkee..
Koeta ap jotain vähemmän tyköistuvaa ensin niin pääset heti kiinni tunteeseen ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten helppoa hellepukeutumista. Ei ole kuuma, ei purista, ilma kulkee..Koeta ap jotain vähemmän tyköistuvaa ensin niin pääset heti kiinni tunteeseen ;)
Mä taas olen syvällä kaninkolossa, käytän pelkästään hameita ja mekkoja (pl. kalassa ja metsässä). Eri materiaalit eri vuodenaikoihin niin ei tarvitse luopua hulmuhelmoista, kun niihin on kerran kiintynyt. Ilmeisesti tilanne on aika vakava, sillä aikuinen tytär totesi poiketessaan hajamielisesti "onpa hassua että sulla on jalat". :D
Osta ihmeessä niin saa muhineet paikkasi tuuletusta
Kotona mukava semmoinen väljä malli. Kesällä voin pitää muuallakin silloin kun on niin lämmin, ettei tartte pujottautua sukkahousuihin, joihin kuitenkin tulee silmäpako jossain vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten helppoa hellepukeutumista. Ei ole kuuma, ei purista, ilma kulkee..Koeta ap jotain vähemmän tyköistuvaa ensin niin pääset heti kiinni tunteeseen ;)
Mä taas olen syvällä kaninkolossa, käytän pelkästään hameita ja mekkoja (pl. kalassa ja metsässä). Eri materiaalit eri vuodenaikoihin niin ei tarvitse luopua hulmuhelmoista, kun niihin on kerran kiintynyt. Ilmeisesti tilanne on aika vakava, sillä aikuinen tytär totesi poiketessaan hajamielisesti "onpa hassua että sulla on jalat". :D
Samoin minä käytän melkeinpä pelkästään mekkoja ympäri vuoden.
Nyt poikkeuksellisesti käytin muutamana päivänä farkkuja ja ai että miten ahdistivatkaan.
Ap tässä terve! Rohkaistuin saamistani vastauksista, ja ostin kuin ostinkin tänään marketista kivan mekon kesäksi kotiin. Kristallipalloni näyttää, että tulen pistäytymään siinä myös pihalla ja roskiksilla. Viihdyn tosi hyvin ja perhekin tykkää!
saa käyttää vain kotona. feminismin nimissä julkisilla paikoilla pitää näyttää rumalta, joten laita vaan ne legginsit jalkaan, kun lähdet kauppaan.
Osta joku edullinen ja katso tuleeko pidettyä.