Aviomies ja Thaimaan matkat
Olen saanut kuulla monilta järkyttyneitä kommentteja siitä kuinka "päästän" mieheni yksin Thaimaahan joka talvi jopa kuukaudeksi tai kahdeksi. Lapsemme ovat jo aikuisia enkä pidä itse matkustelusta. Päästäisittekö te aviomiehenne Thaimaahan miesporukassa?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän matkoilla aina sattuu ja tapahtuu ja Thaimaan matkoilla varsinkin. Mutta emmehän me täällä palstalla voi tietää, mitä juuri ap:n miehelle tapahtuu. Se hänen täytyy selvittää aivan itse.
Mutta tietenkin jotkut tapahtumat ovat todennäköisempiä kuin toiset. Ap:n tilanteesta tulee kyllä vahvasti mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi. Hänen lapsuudenkotinsa lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.
Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.
Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo s
Suloinen pikku munno 🥰🥰🥰 Hän auttoi kyllä pulmassa kuin pulmassa. Sääli, että hän on jo jättänyt tämän maallisen vaelluksen 🥲
Ehkä naisten negatiivinen asenne johtuu siitä, että hyvin monella on kokemusta pettävistä miehistä, minä mukaanlukien. Ei sellaista paikkaa ole, jossa ei tilaisuuksia pettämiselle löytyisi. Aina löytyy löysämoraalisia naisia Suomessakin, jotka eivät korvaansakaan lotkautta sille, että mies on jo varattu. Näin pilataan petetyn naisen elämä ja luottamus miehiin loppuiäksi. Tarkoitan, että siinä joutuu uskollinenkin mies kärsimään epäilyistä aivan turhaan. Irtautukaa vapaaksi pettävät miehet!
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän matkoilla aina sattuu ja tapahtuu ja Thaimaan matkoilla varsinkin. Mutta emmehän me täällä palstalla voi tietää, mitä juuri ap:n miehelle tapahtuu. Se hänen täytyy selvittää aivan itse.
Mutta tietenkin jotkut tapahtumat ovat todennäköisempiä kuin toiset. Ap:n tilanteesta tulee kyllä vahvasti mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi. Hänen lapsuudenkotinsa lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.
Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.
Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo s
Mummon neuvoista huokuu rakkaudentäyteinen sydämen viisaus.
Tämä on selvä provo. Ei kukaan päästä miestään Thaimaaseen millään verukkeella, ja normaalia se ei tietenkään ole että mies matkustaa yksin lomillaan juuri Thaimaaseen.
Miehet ovat maailman kuninkaita. Jos miehet niin päättäisi niin naisilla ei olisi mitään oikeuksia.