Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies "jahtasi" kaasupolttimen kanssa

Vierailija
10.09.2016 |

Mies toi eilen töistä kaasupolttimen, että sai tehtyä creme bruleetä jälkkäriksi. No, laitoin äskön tiskejä koneeseen ja kaasupoltin oli tiskipöydällä. Mies otti polttimen, laittoi päälle ja alkoi lähestyä mua ihan vitsillä. Peräännyin ja mies lähti ihan kunnolla seuraamaan mua sen kanssa kielloista huolimatta. Pelästyin ja menin saunaan ja laitoin oven kiinni. Meidän saunan ovi on täyspuinen eikä siitä siis näy läpi. Jäin heti siihen oven taakse seisomaan ja mies sit laitto polttimen täysille ja hirveällä liekillä työnsi sen saunan oven alta niin, että se poltti mun nilkkaa. Kiljahdin ja hyppäsin saunan jakkaralle. Mies sammutti polttimen heti ja avasi saunan oven. Tulin pois mitään sanomatta ja purskahdin sit hirveään itkuun. Mies tuli mun luo ihmetellen, että ei tommosesta voi suuttua ei niin pieni aika kerkee edes polttaan.

Mutta mitä vittua ei nyt kyse ollukkaan siitä, että olis sattunut vaan siitä että se jahtaa mua jollain helvetin kaasupolttimella ja vielä isolla liekillä polttaa jalkaa ja lopuksi ihmettelee, että miks suutuit. Mies on aina ollut tommonen pelle ja idiootti mut en koskaan uskonut tollasta. Oli pakko tulla avautumaan kun tuli niin vitun paha mieli :(

Kommentit (155)

Vierailija
1/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette?

Vierailija
2/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minullekin tulisi tuollaisesta paha mieli. Ja mies saisi kuulla kunniansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä olette?

Mies 25 minä 23

Vierailija
4/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
5/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et soittanut 112 ja kysynyt, että mitä tehdä, kun mies kävi käsiksi polttimen kanssa. Aika äkkiä saisi poliisin ovelle.

Jos elää idiootin kanssa, niin sille pitää näyttää paikkansa.

Vierailija
6/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen huumorintaju miehellä. Ei tollasta voi oikeen ottaa vitsillä

Vierailija
7/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillaa sen munakarvat sillä polttimella.

Vierailija
8/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että tuli paha mieli! Minäkin olisin suuttunut. En voi sietää tuollaista pelleilyä. Hah hah, ihan vaan vitsinä jahtaillaan polttimella. Ärsyttävää, jos tuommoista jatkaa kielloista huolimatta.

Vierailija
9/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti mies. Tai kakarahan tuo on. Mutta tyhmä kakara. Mieti jos saatte joskus lapsia ja mies järjestää lapsille vastaavaa viihdettä...

Vierailija
10/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkitsetko hänet tästä jatkamalla suhdettanne...

Vierailija
11/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit polttanut takasin

Vierailija
12/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi käyttäytyy kuin 11-vuotias poika leikkisi toisen 11-vuotiaan pojan kanssa. Tekee kaikkea typerää eikä ollenkaan tajua syy-seurauksia, kuten että saattaa satuttaa toista pahastikin. Tai sitten hänellä on väkivaltaisia taipumuksia joita hän näin aluksi harjoittaa tuollaisen "leikin" varjolla.

Tuo poliisin kutsuminen oli oikeastaan hyvä idea. Jos miehesi ei oikeasti näe siinä mitään pahaa että jahtaa ja polttaa sinua kaasupolttimella, hänellä on niin monen vuoden edestä kasvamista normaaliksi aikuiseksi ihmiseksi, että sitä kehitystä ei ihan pienellä vauhditeta. Jos jäät suhteeseen, saat varmaan varautua pelkäämään miestäsi ja olemaan ahdistunut milloin hän keksii seuraavan hassun leikin, jossa kohtelee sinua uhkaavasti ja väkivaltaisesti.

Vierailija
13/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kostoksi jotenkin vahingoittanut häntä. Muuten jäisi vituttamaan tuollainen alistaminen.

Vierailija
14/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdy pelkäämään sitä miestä! Näytä koko ajan olevasi säikky, älä luota. Älä nuku samassa huoneessa ja sano perusteluksi, että pelkäät miehen tappavan sinut yöllä. Kun mies ottaa kahvipannun käteensä ja aikoo kaataa kahvia, niin huuda lujaa, että "älä polta sillä minua, älä polta". Älä mene keittiöön samaan aikaan, vaan vetoa siihen, että et halua palovammoja. Älä mene parvekkeelle, vaan sano, että pelkäät miehen lukitsevan sinut sinne tai pudottavan alas. Älä mene autoon, kun mies ajaa. Perusteluna se, että et voi tietää, koska mies päättää tappaa sinut autolla.'

Katso, miten pitkään sillä pitää hermot ja se ryhtyy luulemaan, että oikeasti pelkäät henkesi edestä.

Vierailija
15/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon että tuli paha mieli! Minäkin olisin suuttunut. En voi sietää tuollaista pelleilyä. Hah hah, ihan vaan vitsinä jahtaillaan polttimella. Ärsyttävää, jos tuommoista jatkaa kielloista huolimatta.

Nojoo... Mutta mä tiedän, että toi todellakin oli vaan pelleilyä, se ei koskaan satuttaisi mua tahallaan. Mut oli kyllä niin typerästi tehty! Tokaisi vielä että mun pitäisi aloittaa vaikka joku kamppailulaji että saisin kovuutta.

Vierailija
16/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies osoittanut olevansa sadistinen millään muilla tavoin?

Sairastahan tuo on, että pitää toisen satuttamista huvittavana. Jossei ymmärrä tehneensä väärin, niin lemppaa hänet pellolle alta aikayksikön.

Vierailija
17/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla poikakaveri hyppäsi puskasta päälleni, kun ajoin pyörällä ohi. Kaaduin ja löin pääni (kypärä meni uusiksi), kädestä ja polvesta kuoriutui nahka. Jätkä ihmetteli miksi leikistä suutuin kun ei hän tarkoittanut että sattuisi. Kirsikkana kakussa ei tuntunut edes uskovan, että oikeasti sattui, vaan oletti että huvikseen yritän saada huomiota.

Eipä olla oltu yhdessä kymmeneen vuoteen... tuo tapaus itse asiassa oli niitä ensimmäisiä aavistuksia mikä hänellä ajatusmaailma pohjimmiltaan oli.

Vierailija
18/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän miesvihaprovo nro 847.

0/5

Vierailija
19/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesvihaajan märkä uni

Vierailija kirjoitti:

Grillaa sen munakarvat sillä polttimella.

Vierailija
20/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryhdy pelkäämään sitä miestä! Näytä koko ajan olevasi säikky, älä luota. Älä nuku samassa huoneessa ja sano perusteluksi, että pelkäät miehen tappavan sinut yöllä. Kun mies ottaa kahvipannun käteensä ja aikoo kaataa kahvia, niin huuda lujaa, että "älä polta sillä minua, älä polta". Älä mene keittiöön samaan aikaan, vaan vetoa siihen, että et halua palovammoja. Älä mene parvekkeelle, vaan sano, että pelkäät miehen lukitsevan sinut sinne tai pudottavan alas. Älä mene autoon, kun mies ajaa. Perusteluna se, että et voi tietää, koska mies päättää tappaa sinut autolla.'

Katso, miten pitkään sillä pitää hermot ja se ryhtyy luulemaan, että oikeasti pelkäät henkesi edestä.

Toi vois olla hyvä! Ehkä ymmärtäisi käyttäytyä vähän aikuisemmin jatkossa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän