Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piti lähteä kaverin kanssa tänään ulos.

Vierailija
04.03.2006 |

Hän perui. Nyt istun täällä kotona ja näen ikkunasta kaverijoukkoja, jotka menevät baariin pitämään hauskaa. :´(

Tajusin, että mulla ei enää ole oikeastaan yhtään kaveria tai edes tuttavia, joille voisin soittaa ja joiden kanssa mennä viettämään vapaa-aikaa (jota tooosi harvoin on).

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin se elämä muuttaa kuvioita. Tylsääää

Vierailija
2/7 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV on siitä " kiva" paikka, että aina löytyy joku joka ajattelee samalla lailla tai jolle on käynyt samalla lailla + tuhat tyyppiä siltä väliltä =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. mamma joka on opetellut pitämään kivaa " yksinään" koska aikataulut ei vaan sovi ystävien kanssa yhteen..

Vierailija
4/7 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuminen on ihan luksusta mulle...

Vierailija
5/7 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pari hyvää ystävää joille olen viime aikoina vihjaillut useamman kerran että haluisin viihteelle yms. Mut nytpä ne sit lähtikin kahdestaan eikä kutsuneet mua mukaan.. kiva.. Mitäköhän tästäkin pitäis ajatella.. Varmasti tiesivät että haluan päästä tuulettuu...

Vierailija
6/7 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai tää AV sitten on meidän yksinäisten ystävä ;)

Harmi, kun ei viitsi konetta ottaa mukaan baariin :D

Mä en ainakaan ikipäivän' kehtaisi mennä yksin baariin... jo yksin syömään meno esim kahvilaan tekee vaikeeta mulle... Säälittävää...

Mutta mulla olisi kyllä aika tylsääkin yksin, kun en mä osaa tuntemattomien seuraankaan lyöttäytyä, ja vaikka miesseuraa saisikin tanssin yms merkeissä, en mä sitä kaipaa pelkästään, vaan juttuseuraa jne.

T 2

Vierailija
7/7 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa lähtee mihinkään, koska mulla menee heti pari päivää sen toipumiseen. Jos mä saan vapaaillan niin se menee kyllä nukkuessa :o)

Vierailija:

Nukkuminen on ihan luksusta mulle...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan