Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruoka jota et koskaan kokkkaa/syö

Vierailija
10.09.2016 |

Meillä ei koskaan syödä makkara/nakkikeittoja tai kastikkeita. Kesällä saatetaan joskus harvoin grillata. Samoin Kaalilaatikko on yksi mitä ei koskaan syödä, kaalikääryleitä joskus harvoin. Myös kasvissosekeittoa ei meidän ruokalistalta löydy.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki maailman ruoat.

Vierailija
2/65 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaronilaatikko. Kukaan perheessä ei pidä siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sienet kaikissa muodoissaan on pannassa täällä :x

Vierailija
4/65 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksalaatikko ja nakeista jamakkaroista tehdyt ruoat.

Vierailija
5/65 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuro, veriletut, sieniruoat.

Vierailija
6/65 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomitortilloja. Eli tortilloja, joissa on kunnon täytteen sijaan kurkkua ja jauhelihaa. Never. Miksi Suomessa nää voileipätäytteiset tortillat raakoine paprikoine ja kurkkuineen ovat niin suosittuja? Netti esim. on täynnä kunnollisia klassisia ja moderneja lämpimiä tortillatäytteitä. Kokeilkaa ihmeessä joskus :D

Vierailija
7/65 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinaattikeitto

Vierailija
8/65 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sellaista ruokaa onkaan. Suovoi ja mädätetty hai on tosin sellaisia, joita tuskin koskaan tulen itse kokkaamaan tai syömään.

Vierailija
9/65 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalilaatikko ja kaalikääryneet itsetehtyinä ovat ihan parhaasta päästä. Makkaraa en minäkään syö kuin hätätilanteessa. Papuja en syö sopimattomina minulle. Aika vaikea näin äkkiä muistaa kaikkea. 🎃.

Vierailija
10/65 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sienet. Sisäelimet maksaa lukuunottamatta. Hyönteiset ja muut pikkuelukat.

Vierailija
11/65 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

punajuuri

Vierailija
12/65 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa

Vierailija
13/65 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomitortilloja. Eli tortilloja, joissa on kunnon täytteen sijaan kurkkua ja jauhelihaa. Never. Miksi Suomessa nää voileipätäytteiset tortillat raakoine paprikoine ja kurkkuineen ovat niin suosittuja? Netti esim. on täynnä kunnollisia klassisia ja moderneja lämpimiä tortillatäytteitä. Kokeilkaa ihmeessä joskus :D

Hyi joo! Olin kerran kaverin luona iltaa istumassa ja hän tarjoso juuri tuommoisia kurkku/paprika ym raakas rehua sisältäviä tortilloja. Kurkku hiiteen, ei kuulu meksikolaiseen ruokaan. Pavuista, sipulista, chilistä, maissista, jauhelihasta, juustosta ja paprikasta saa hyvän lämpimän täytteen pannulla, hyvän salsan kanssa. Ei mitään ihme raakoja kylmiä kasviksia!

Vierailija
14/65 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksalaatikko, kesäkeitto, eikä mitään ruokia sisäelimistä.

Vierailija
15/65 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin sellaista ruokaa onkaan. Suovoi ja mädätetty hai on tosin sellaisia, joita tuskin koskaan tulen itse kokkaamaan tai syömään.

"Minä en koskaan kirjoita yhden sanan lausetta. Koskaan."

Vierailija
16/65 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaronilaatikko, kaikki makkara/nakki-ruoat, maksalaatikko, karjalanpaisti, suikalepaisti ja kaikki liharuoat joissa on kermaa.

Vierailija
17/65 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki maksasta valmistettavat ruuat on ehdoton ei. Joskus olen kuitenkin kissalle ostanut maksaa.

Vierailija
18/65 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän sä tarkoitat?? "Voileipätäytteiset tortillat"??  En ymmärrä tästä  yhtään mitään, olen kuitenkin ravintolakokki ammatiltani:).

Vierailija
19/65 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi joo! Olin kerran kaverin luona iltaa istumassa ja hän tarjoso juuri tuommoisia kurkku/paprika ym raakas rehua sisältäviä tortilloja. Kurkku hiiteen, ei kuulu meksikolaiseen ruokaan. Pavuista, sipulista, chilistä, maissista, jauhelihasta, juustosta ja paprikasta saa hyvän lämpimän täytteen pannulla, hyvän salsan kanssa. Ei mitään ihme raakoja kylmiä kasviksia!

Paistetut pavut, liha, salsa ja juusto. Klassinen ja hyvä. Miksi joku laittaisi kylmiä kurkkuja ja paprikoita, kyseessähän on lämmin ruoka. En ole ikinä törmännyt noihin "suomitortilloihin", kuulostaa oudolta.

Vierailija
20/65 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hernekeitto ja sisäelimistä tehty ruoka...never!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän