Jari Tervo saa arvostella meitä, mutta me emme saa arvostella Jari Tervoa
Häpeä, Hesari!
Kommentit (47)
Täytyy jättää hänen öyhötyksensä ihan omaan arvoonsa, tosin aika paljon hävettää näiden puolesta jotka kuvittelevat etteivät hänen sanansa koske heitä... Eivätkö he ymmärrä että kyseessä on sivistymätön mäntti jonka puheita ei kannata ottaa tosissaan? Sivistynyt ihminen ei arvostele toisia autisteiksi vaan ymmärtää mitä autismi oikein on. Häpeä Tervo.
Pöljät. Tervolta on tullut uusi kirja tai tulossa. Koko tämä kohu on vaan osa markkinointia. Täysin suunniteltu juttu ja menee käsikirjoituksen mukaan. Julkisuus on maksimoitu eikä siihen ole mennyt euroakaan rahaa.
HS tekee oiken viimeisen päälle riman alituksen. Ei luulisi että on edes laillista että uutisoi kaltaista "uutista".
HS kaiken lisäksi pilkkaa autisteja epäsuorasti.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä Suomen typerin julkimo!
Tervolla on lupa olla niin tyhmä kuin haluaa mutta pitääkö median käyttäytyä yhtä typerästi.
Autistien tuosta olisikin syytä loukkaantua.
Rasismin suhteen olen sinällään samaa mieltä.
Näyttää olevan HS.n suosituin uutinen.
Olen varma että HS joutuu vielä vastuuseen tästä pilkastaan.
Vierailija kirjoitti:
Pöljät. Tervolta on tullut uusi kirja tai tulossa. Koko tämä kohu on vaan osa markkinointia. Täysin suunniteltu juttu ja menee käsikirjoituksen mukaan. Julkisuus on maksimoitu eikä siihen ole mennyt euroakaan rahaa.
tähän
markkinointitempaus
Hesari käveli suoraan miinaan
Tervo nauraa takanapäin yhdessä kustantajan kanssa
Onpas roskasakille käynyt tunteisiin. Sitä Tervo varmaan halusikin, manipuloi hyödylliset idiootit mainostamaan kirjaansa ja nauraa matkan pankkiin. :D
Tietysti pitää pilkata luusereita mamukriittisiä, muuten on heidän puolellaan.
Vierailija kirjoitti:
Autistien tuosta olisikin syytä loukkaantua.
Rasismin suhteen olen sinällään samaa mieltä.
Minä olen myös sitä mieltä että jos olet rasisti niin vihaan sinua.
Suvaitsevaiset on kovia haukkumaan ihmisiä joilla on erilainen mielipide heihin nähden. Natsi, rasisti, autisti, paskasakki, wt, rajakki, asperger jne. Mielestäni aika suvaitsematonta. Eivät ole ainakaan sivistyneitä tällaiset ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä olet rasisti niin toivon että kuolet.
Vierailija kirjoitti:
Ap mikä nyt noin kolahti?
Tyhmä ruma vanha kurahousu juntti juoppo maalainen moukka kehtaa haukkua suomalaisia. Ei muu.
Ei tietenkään rasisteja pidä suvaita. Suvaitaan ihmisiä jotka ei ole rasisteja, rasistit ulos yhteiskunnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä olet rasisti niin toivon että kuolet.
Kaikki me kuollaan joskus.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään rasisteja pidä suvaita. Suvaitaan ihmisiä jotka ei ole rasisteja, rasistit ulos yhteiskunnasta.
Määrittele rasisti. Sauli ja Teemu vai?
Tervo kirjoittaa seuraavaksi omaelämäkerran. Oikean juoppohullun päiväkirja, hik.