Opamox vaikutusaika?
Tietääkö kukaan tarkemmin? Olen esiintymispelkoinen ja tänään tulossa hankala päivä. Aamulla klo 8 otin yhden 15 vahvuisen lääkkeen.
Seuraava esiintyminen tänään klo 11-12 välillä, vaikuttaakohan siihen asti?
Kiitos asiallisista vastauksista!
Kommentit (59)
Minulla meni 10 x 15 mg opamox ja 4 x vahvaa olutta./ päivä. Jaloista lähti tunto täysin. Muisti katoni myös totaallksesti, jalat ei kantaneen mitään. Ampulanssi X 2 päivystykseen. 1,4 promellaja oli 1.4. Seuraava päivinä aakkuutti vastaanotolle. Ei ollut mitään mielikuvaa eilisesti. Lääkä kertoi minusta otétun verinäitteitä. Kaatuiltn kotopihalla, ei niistäkään pitään muisti LUIN KUVIA.. Kaatunut oli 3 kertäa,ei näästäkään mitään. Opamoxia nyt menee 2 x 15 mg / vyorokauniaa, oltutta 0 annsta / päivässä,. OMAKANNAS LUIN 2 KAHDEN PÄIVÄN TAPHTUMAT, HUH,HUH.
Melatoniini - https://tonzes.com/sleepfi.htm Mulla melatoniini auttaa saamaan unen päästä kiinni nopeammin kuin normaalisti. Ennen saatoin pyöriä sängyssä tunnin-pari ennen kuin nukahdin, mutta nykyään siihen menee 15-20min.
Kyl tääl on sellasia urpoja liikentees et huhhuh. 15mg opamox tosiaan miedoin bentso mitä tyylii on. Niitä ny voi syödä kymmeniä et vähä helpottaa. Ja että imovane poistais jännitystä. :D :D ei huhhuh. Nukuhtamislääke....
Joo, sielä ne nistit taas huutelee kun mikään nappi tunnu missää, pitäkää tauko niin alkaa taas pienemmätkin määrät toimimaan eikä tarvitse vierotusoireista johtuvaan ahdistukseen syödä. Teidän takia lääkärit niitä huonosti määrää vaikka tarvetta olisikin.
Vierailija kirjoitti:
Paska bentso. Ei sen vaikutusta edes huomaa.
Joo, samaa sanoisin omalla kohdalla. Diapam vaihdettiin imetysajaksi Opamoxiin ja en kyllä niin minkäänlaista apua siitä saanut tai vaikutusta tuntenut ylipäätään.
Sekäkäyttöa kirjoitti:
Minulla meni 10 x 15 mg opamox ja 4 x vahvaa olutta./ päivä. Jaloista lähti tunto täysin. Muisti katoni myös totaallksesti, jalat ei kantaneen mitään. Ampulanssi X 2 päivystykseen. 1,4 promellaja oli 1.4. Seuraava päivinä aakkuutti vastaanotolle. Ei ollut mitään mielikuvaa eilisesti. Lääkä kertoi minusta otétun verinäitteitä. Kaatuiltn kotopihalla, ei niistäkään pitään muisti LUIN KUVIA.. Kaatunut oli 3 kertäa,ei näästäkään mitään. Opamoxia nyt menee 2 x 15 mg / vyorokauniaa, oltutta 0 annsta / päivässä,. OMAKANNAS LUIN 2 KAHDEN PÄIVÄN TAPHTUMAT, HUH,HUH.
No mutta se tärkein, että lakkasiko jännittämästä?
Mulla on ihan päiväkohtaista miten nopeasti opamox vaikuttaa, joskus menee jopa 2-3h kun tulee rentoutunut, vähän humalainen/väsynyt fiilis mutta esim tänään se alkoi heti kun otin lääkkeen ja astuin ulos ehkä n. 15min päästä, hyvä kun pystyssä pysyi 🥴 Mä oon tosin kai vähän lääke yliherkkä et reagoin hyvin pienistä annoksistakin lääkkeisiin jo.
15mg vaikuttaa n.1-3 t ja 30mg 2-5t ja 50mg jopa 8-10t tämä on faktaa
kokemusta kirjoitti:
15mg opamox vaikutusaika on n.1-3tuntia, 30mg n.2-5tuntia ja 50mg jopa 10tuntia, eikä 2 15mg vastaa 1 30mg vaikutusaika täysin eri, en ymmärrä miksi ei lääkärit tiedä\ymmärrä tätä? Tai eivät halua kertoa, mutta opamox on todella mieto lääke ja ainoa vesiliokonen, eli jos otat yöksi niin ei vaikuta aamulla!! Kun lukenut kommentteja että ottanut 15mg opamoksin niin on ollut seuraavana päivänä pökkyräinen olo? Ei voi kun ei vaikuta niin pitkälle, tässä faktaa
Onko tämä sinun faktasi sitä samaa, kuin että kaksi 400 mg:n Buranaa ei vaikuta samoin kuin yksi 800 mg:n Burana?
Tomppa kirjoitti:
Kyl tääl on sellasia urpoja liikentees et huhhuh. 15mg opamox tosiaan miedoin bentso mitä tyylii on. Niitä ny voi syödä kymmeniä et vähä helpottaa. Ja että imovane poistais jännitystä. :D :D ei huhhuh. Nukuhtamislääke....
Aiheuttaako nukahtamislääke siis mielestäsi jännitystä? Vai ei tee sille mitään?
Kuulostaa epäloogiselta, ettei nukahtamiseen käytettävä lääke poistaisi mielen ja/tai kehon jännitystiloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N 8h. Vaikutuskin alkaa vasta n 1-1,5h ottamisen jälkeen että pitäisi vaikuttaa kyllä juuri klo 11-12.
Puoliintumisaika voi olla kahdeksan tuntia, mutta se on eri asia kuin vaikutusaika.
Lääke siis ei vaikuta enää, jos sitä on kehossa jäljellä puolet?
Jos ottaa yhden tai kaks 15mg illalla klo 21 niin voiko ravintolassa juoda klo 18 alkaen seuraavana päivänä?
Lienee paras ottaa silloin vain 1?
Päästään sekaisin olevat narkomaanit taas jakamassa palstalla vinkkejä keskenään.
Klooridiatsepoksidi eli kauppanimellä risolid on kyllä vielä miedompi.
Opamoxin 15mg vaikutus kestää tosi lyhyen ajan, ehkä tunti kaksi, olen syönyt 1-2 tbl päivä aika kauan, ei tunnu enää vaikuttavan.
Minulla vaikutus alkaa noin 1.5h lääkkeen otosta (Opamox 15mg X 1) ja kestää alettuaan noin 3.5 - 4 tuntia. Hieman harmittavan lyhyt tuo vaikutusaika, kun se ei "riitä" koko työpäiväksi.
Jos siis tarvitsisin lääkettä vaikka klo 11, otan sen 9:30.