REHELLINEN deitti-ilmoitus Sinusta!
Kirjoita tähän rehellinen deitti-ilmoitus itsestäsi, kaksplussalla oli tästä hauska ketju,tehdään tännekkin :) http://kaksplus.fi/threads/kaunistelematon-treffi-ilmoitus-sinusta.2293…
Kommentit (123)
Masentunut pandansilmä etsii miestä. Näytän ihmiseltä kun meikkaan tarpeeksi kauan. Pennut on vieneet multa kaiken tarmon joten vittu mitään iloa musta ei ole. Ai niin ja olen köyhä ja kipeä..
Olen reilu 40-vuotias akateeminen mies. Jossakin vaiheessa ainakin olin suhteellisen älykäs, mutta epäilen työelämän tylsyttäneen älyäni jo pahasti. Töissä käyn ja tienaan ihan ok, mutta teen töitä rahasta - en intohimosta. Pyrin harrastamaan urheilua, koska en halua kasvattaa pallomahaa, mutta nyt en siitäkään juuri nautintoa saa. Alkoholi maistuisi vähän liiankin hyvin, mutta ei onneksi ole ongelma kun tietää asian. Tupakoinnin olen lopettanut n. 15 vuotta sitten. Osaan laittaa hyvää ruokaa ja siitä pidänkin. Kotityöt onnistuvat kaikki ja siisti osaan olla, mutta kuka oikeasti nauttii siivoamisesta? Matkustelu on ihan hauskaa, mutta vaihtelua olisi lähteä reissuun kanssasi kahdestaan ilman lapsia.
Ulkonäkö: Lyhyt (173 cm), kaljuksi ajeltu (koska ei ne hiukset kuitenkaan kasvaisi) ja lihaksia löytyy jonkin verran.
Parisuhteessa viihdyn. Seksi on kivaa ja siitä olen saanut paljon positiivista palautetta, mutta toki nelikymppisen viriiliys ei ole samaa luokkaa kuin 20-vuotiaalla, vaikka ongelmia ei olekaan. Ei haittaisi vaikka pitäisit sängyssä siitä että mies vie joskus ihan kunnolla ja pitäisit välillä vähän "kovemmistakin" otteista.
Sinulta toivon että olet n. 30-45-vuotias. Lapset eivät haittaa mutta vauvarumbaan en enää lähtisi ihan helpolla (pari lasta löytyy itseltäkin). Luonteeltasi olet kiva ja kiltti ja jos naurat välillä huonoillekin jutuilleni niin se on plussaa. Pieni ylipaino ei haittaa, mutta sen verran kunnossa sinun pitää olla että jaksat kiertää kanssani museioissa ja ulkoilla.
35-vuotias neljän lapsen ihan hyvännäköinen mama etsii nuorempaa miestä. Olen suht pienipalkkaisessa työssä, jossa tuskailen lähes burnoutin partaalla. Seksiä minulta et saa, koska A) neljä synnytystä pilasivat alapääni niin ettei "mikään tunnu missään" ja B) mun ei vaan tee mieli.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis ja urheilullinen 36-vuotias nainen etsii jäkevää miestä. En jaksa kuunnella mitään p*skaa, ja oletan, että olet aikuistunut sen verran, että osaat pitää huolta omasta taloudestasi (koti ja raha-asiat) sekä henkisestä mielentilastasi (et heittäydy 6-vuotiaan tasolle heti, kun on joku ongelma / velvollisuus). Seksi on tärkeää, etkä makaa kuin lahna tai kuvittele seksi olevan samanlaista kuin p*rnoelokuvissa.
Haluan perheen seuraavan 5 vuoden aikana, koska muuten todennäköisyys sille, että tulen raskaaksi, on melko alhainen. Tällä hetkellä suurin osa vapaa-ajastani menee kilpaurheiluun, mutta en jaksa kuunnella siitä mitään turhanpäiväistä vinkumista. Minusta parisuhteessa riittää muutama deitti-ilta/päivä viikossa, loppu on sitä arkea. Ja tietenkin muutama pidempi loma vuodessa. Toki kilpaurheilu loppuu, kun lapset tulevat kuvioihin, tai ainakin muutamaksi vuodeksi. Harrastaminen ei lopu. eli oletan sinun ja perheen joko tulevan mukaan, tai sinun huolehtivan lapsista harrastusaikoina, ihan niin kuin minäkin teen silloin kun sinä harrastat.
Yhteydenotot viestillä, en vastaa pelkkiin tykkäyksiin tai 'moi'-viesteihin. Jos sinulla on tarve lähettää munakuvia, älä turhaan vaivaudu ottamaan yhteyttä ollenkaan. Jännämiehille minulta ei löydy kärsivällisyyttä, että siirry suosiolla vain heti seuraavaan.
Huh, housuissa värähti! Missä tällaisen tapaa?
Kolmen alakouluikäisen 36-v äiti, joka vuosi sitten tullut jätetyksi miehen sivusuhteen paljastuessa. Lapset eivät halua nähdä isäänsä, joten käytännössä yh. Täysin haavoilla, käy terapiassa ja jouduin turvautumaan masennuslääkkeisiin jotta selvisin sellaisen ihmisen petoksesta johon luotin täysin, ja jota pidin parhaana ystävänäni. Etsin miestä, noin neljäkymppistä , joka korjaa minut ehjäksi. Olethan kiltti, kunnollinen ja valmis jakamaan kasvatusvastuun. P.S lapset myös rikki, ja oireilevat koska isänsä muutti suoraan salarakkaansa luo 😂 Lohkeisko?
Varattu 46-vuotias mies etsii nuorta dominoivaa naista salaiseen suhteeseen. Olen työelämässä ja tienaan suht. ok. Mutta sinua en kuitenkaan ala elättämään ja maksamaan rahaa sinulle..Jos tämä on mielessäsi niin...walk away.
Toki jos vien sinut ulos, niin maksan ruoan ja juomat.
Harrastan urheilua pari kertaa viikossa, alkoholia juon, mutta harvoin. En ole kiinnostunut ryyppäämisestä. Tupakkaa poltan ainoastaan jos joskus satun ottamaan muutamaan drinkin.
Minun puolesta saat polttaa tupakkaa, saat olla yh äiti, eikä tatuoinnit haittaa ym..Your life.. Myöskään ei ole väliä sillä, onko sinun rinnat pienet vai isot.. olen enemmänkin assman.
Jos kiinnostaa laita viestiä tulemaan.
male.slave4mistress@yahoo.com
Ps. sähköpostiosoite on oikea.
Olen 39-vuotias kaunis ja älykäs nainen, töissä pörssiyhtiössä ja palkkatasoni on keskitasoa korkeampi. Olen voimakastahtoinen ja määrätietoinen, enkä voi sietää alistuvia ja nöyristeleviä miehiä. Lapseni ovat minulle kaikkein tärkeimmät, olen hyvin suojelevainen leijonaemo (pitkäaikaissairas lapsi), ja mikään ei mene heidän hyvinvointinsa edelle.
Rentoudun iltaisin juomalla viiniä ja tekemällä pihatöitä.
Mieheltä odotan hyvää, pysyvää työpaikkaa ja tulotasoa, sekä aktiivista otetta kotitöihin. Miehen tulee olla henkisesti vahva, että ei alistu minulle, mutta samalla hänen tulee kohdella minua kuin kuningatarta. Vähimmäispituus 187 cm. Alkoholia tulee juoda kohtuudella, absolutistia en huoli.
Olen melko pitkä, mutta pulska nainen, joka harrastaa vain vähän liikuntaa. Ikää on jo 40 vuotta ja vaikka kaipaankin lapsia, niitä ei todennäköisesti enää tule. Enkä ole varma, että kuinka hyvä äiti olisin näin laiskana ja neuroottisena ihmisenä. Toisten lapsista tykkään kyllä.
Ruokaa laitan laiskasti, jos kohta jotenkin kuitenkin. Leiponutkin olen joskus nuorempana. Kodinhoito ei todellakaan ole lempiharrastuksiani. Aikaa kuluu netissä surffaillessa, romantiikkaaa lukiessa ja tv:tä töllöttäessä. Kenenkään kotipiiaksi minusta ei valitettavasti ole, vaikka joskus haaveilen olevani hyvä äiti ja vaimo. Sosiaalisissa tilaneissa olen vieraiden kanssa vähän arka ja häpeän hassuja asioita.
Olen enemmän kotihiiri kuin menijä, alkoholia käytän joskus harvoin seuran vuoksi ja vähän kerrallaan. Baariseuraa minusta ei kyllä saa. Tupakansavu ottaa henkeen. Viime vuosina olen aikalailla lysähtänyt paikoilleni. Pirteitä ihmisiä ottaisin varmaan hermoon. Usein olen vähän tosikko ja toisinaan en voi auttaa, että haluan olla oikeassa. Tiedän ettei pitäisi. Nauraa voisin mieluusti enemmän. En ole kovin hyvä heittämään pois tavaroita, joilla en tee mitään ja turhaa tavaraa on kertynyt nurkkiin liikaakin.
Kaipaisin jotakuta, joka ei olisi aivan kamala ja voisi tykätä minusta ihan omana itsenäni. Jos olet riittävän innokas itse, voit saada minusta seuraa elokuviin, teatteriin tai vaikka museoonkin. Itse en ole kovin aloitteellinen.
29-vuotias suhteellisen laiska, ylitunteellinen, ylitsevuotavan syvällinen, empaattinen ja superkaunis nainen haluaisi kohtalon johdattamana tavata itselleen sopivan miehen.
Ethän käytä kaikkea vapaa-aikaasi päihteitä käytellen tai "poikien iltaa viettämässä"? En odota sinulla olevan vakiduunia, kovaa liksaa ja elämä jokaiselta osa-alueelta täysin paketissa, mutta toivon, että osaat jo elää itsesi ja muiden kanssa niin, että tunnet olevasi suurimmaksi osaksi onnellinen.
Olethan myös vegaani, sillä minä olen, enkä pysty ajatella harrastavani seksiä ihmisen kanssa, jonka sisuksissa on kuolleen eläimen ruumiinosia.
Minulla on lapsi ja sinun on tultava hyvin toimeen hänen kanssaan. Itseasiassa niin hyvin, että pitkällä tähtäimellä toivon, että tuntisit hänet omaksi lapseksesi.
Olethan aidosti oma itsesi, etkä ala kokea tarvetta alkaa esittämään olevasi jotakin erikoisempaa, niinkuin moni muu mies on kanssani alkanut kokemaan/tekemään. Se on niin läpinäkyvää ja luotaantyöntävää, että jättäisin sinut nopeasti.
Olen sellainen ihminen, että tarvitsen paljon omaa aikaa myös, jos siis tähtäämme pitkään suhteeseen. Alussa vietämme varmasti paljon aikaa yhdessä, mutta huuman lauhduttua haluan alkaa tekemään taas omia juttujani (myös). Voisin kuvitella eläväni koko lopun elämäni jonkun toisen aikuisen kanssa vain siten, että meillä olisi molemmilla omat huoneet. Näin saisimme oman tilamme, mutta toki voisimme vierailla toistemme huoneissa, halailla/harrastaa seksiä ennen kuin menisimme huoneisiimme nukkumaan jne. Kuulostaa hullulta joo, mutta en vaan tykkää nukkua toisen kanssa, ainakin silloin tarvitsen oman aikani. Poikkeusöitä toki on.
Lapseni on isänsä luonaa joka toinen viikonloppu. Ethän automaattisesti ajattele, että vietän koko vapaa-aikani sinun kanssasi? Joskus haluan olla yksin vaikken ole edes suunnitellut mitään tekemistä. Yksinoleilu on harvinaista herkkua ja haluan joskus saada aikaa ikävöidä sinua.
Jos tämä kaikki kuulostaa kylmältä, lue seuraava ilmoitus, en ole sinua varten. Haluan miehen kenen kanssa kävellä samaa tietä kohti samaa määränpäätä, mutta se tie on leveä ja siinä on tilaa joskus kävellä kauempanakin toisesta.
J.K. pohdin liikaa asioita, osaan olla itsekeskeinen, en innostu helposti uusista asioista, tiedän paljon ja kaikesta, sosiaalinen erakko, kyllästyn nopeasti... MUTTA olen myös superhauska, superkaunis, nautin seksistä, toiset huomioonottava, kiltti, kokenut monenlaista, musikaalinen, oikeudenmukainen...
Jotta ilmoitus saataisiin vieläkin pidemmäksi, niin laitan vielä luettelonomaisen tekstin asioista, joiden perusteella voitte ohittaa minut samantien.
Alkoholistit, sekakäyttäjät, narkkarit, uushipit, mammanpojat, kovan elämän karut karjut, ylipainoiset, jeesukseen hurahtaneet - jehovat yleensä, lihansyöjät (-kaverina käy, perheeseen ei), elämään kaikinpuolin tyytymättömät, trendipellet..
Todella kaunis yh-äiti etsii uutta elämää..eikun miestä. Oon taipuvainen ahdistuneisuuteen ajoittain, tosin viimenen pari vuotta ollut pää kaikinpuolin kunnossa, uskon, että johtuu ruokavaliosta. Olen vegaani, jos et vielä itse ole niin toivon, että ryhdyt sellaiseks. Onhan sulla auto, helpottais perheen liikkumista.
En juo lapsen aikana. Ei sen takia, että ajattelisin kohtuujuomisessa olevan mitään vikaa, vaan sen takia, ettei mulla juominen ihan heti lopu jos otan yli 3 lonkeroa. Se on sit myöhään yöhön saakka täyspainoitteista juomista ja baarin joka pöydässä hyppelemistä = sosialisoimista (yritä pysyä mukana). Juon onneksemme vaan n. 4 kertaa vuodessa.
Lapsellani on hippi-isä, joka aika ajoin vittuilee ja haukkuu maan rakoon, näihin(kin) aikoihin tarvitsisin sun tukea.
Oon myös luonteeltani helvetin ailahtelevainen ja asioita tehdään spontaanisti tai jätetään spontaanisti tekemättä. Jos ei huvita. Oon pirun laiska, niin laiska, että usein maksan omalle mutsilleni kaupas käymisestä tai tiskaamisesta + roskien viemisestä. Eli mutsin tuut tuntemaan hyvin, sille kyllä raha kelpaa aina kun on aika huono raha-asioissa. No jaa, niin oon kyllä minäkin. Jos mennään ulos syömään niin sä tarjoot, vielä sitten seurustellessakin. Olethan varakkaampi kuin minä (ei ole vaikea, olen aika köyhä).
Itken helvetin paljon. Ilosta ja surusta, yleensä muiden puolesta katsoessa telkkaria.
Jos joskus naimisiin saakka mennään, niin en kuulu kirkkoon, ja toivon ettet sä ole mikään hurahtanut myöskään, niin älä odota mun puolelta vieraita juuri tulevan. Mut on meinaan niin huonosta sukupuusta veistetty, ettei sukuun tarvi olla tekemisis, kavereitakaan ei ole.
P.S. Luottotiedot on menny, velkaa vieläkin, että unohda yhteisellä lainalla ostettu talo + kesämökki. Paree olla pirun hyvä palkka itellä tai vaihtaa haaveilu vaikka ennemminkin viikon vuokramökkeihin tai matka Prahaan.
Nii joo, lapsiluku on 1 ja se on jo täynnä. Sulla saa olla oma jo tehtynä.
Epäsovinnainen ja fiksu mies haussa, ikää mieluiten saman verran kuin itselläni eli +-40. Herkkyydestä plussaa, kunhan et itkeskele ihan koko ajan. Ammattisi ja tulosi ovat yhdentekeviä, olen itse keskituloinen enkä etsi ainakaan parempituloista miestä, ainakaan jos materia on sinulle kovin tärkeää.
Paras kaveri elämää jakamaan olisi se, mitä sinulta odotan. Keskustelu mistä vain kiihkottomasti on loistavaa, toivottavasti kykenet siihen. Olethan myös kivan näköinen ja normaalipainoinen, minäkin olen. Treenaan 5 kertaa viikossa ja se näkyy, sinulta en odota samaa mutta seksi loppuu, jos alat lihavaksi. Seksi on tärkeää, joten suhde kaatuisi siihen, että sitä ei ole.
Olen hyvin itsenäinen ja mustasukkaisuutta en siedä. Olen aiemman polysuhteen (mielenkiintoista, mutta ei minun juttuni) eksieni ystävä, joten sinun pitää oikeasti olla avarakatseinen. Kaverustun mielelläni eksiesi kanssa ainakin pinnallisesti, jos te olette ystäviä. Hyvä itsetunto on myös must, en jaksa pönkittää ketään.
Vihaan kokkaamista mutta leivon sinulle mielelläni ja vietän kanssasi aikaa sylikkäin mahdollisimman paljon. Paijailen sinua ja kerron avoimesti, miten ihana olet, kun olen ihastunut ja rakastunut. Hyvästä seksistä olen myös ääneen haltioissani (kahden kesken). En kerro sinulle ystävieni asioita ja kunnioitan salaisuuksiasi, vaikka jättäisit minut törkeästi tai olisit muuten vain mulkero.
Todellisuudessa en jaksa edes enää etsiä kumppania, joten et löydä minua deittipalstoilta, tuskin siis koskaan tapaamme. Jos alkaisimme suhteeseen, ryssisit sen todennäköisesti kuten aiemmistakin kumppaneista suurin osa, sitten itkisit minua takaisin parhaimmillaan vuositolkulla. Säästyn paljolta, kun jätämme sen väliin.
Joo, palsta on täynnä rumia naisia. Tää ketju vahvisti sen
Tätä ketjua kun lukee niin ymmärtää paremmin miksi yhä suurempi osa naisista jää sinkuiksi. Niin ja näille vegaanihörhöille tiedoksi: Vegaaniruokavaliota noudattavia miehiä on järjettömän vähän. Onnea matkaan.
Tuletko kaveriksia makkaranpaistoon ja kävelyreissuille luontoon?
En ole missi, mutta taloni kaipaa miestä. Ja minä myös.
Pidäthän koirista, ja sinulla on sisko.
Etsin miestä, jonka voin tarpeen tullen kutsua kanssani elokuviin, urheilemaan, matkoille tai viettämään mukavaa koti-iltaa. Suurimman osan ajasta toivon sinun kuitenkin olevan näkymätön ja hiljaa. Olethan pitkä ja komea, älykäs ja miellyttävää seuraa.
Olen ihan kivannäköinen ja mukava nainen, seksistäkin tykkään. Sinun täytyy kuitenkin ymmärtää, että ohitsesi menevät perheeni, kissani, harrastukseni, työni ja satunnaiset tyttöjen illat. Vietämme siis aikaa yhdessä vain silloin, kun se minulle sopii. Kun olen omissa puuhissani, voit tehdä mitä haluat, mutta mieluiten voisit siivota asuntoni.
ujo ja sosiaalisesti kömpelö, 35v nainen etsii seuraa esim. elokuviin. minulla on punaiset pitkät hiukset ja kauniit pitkät sääret, mutta iso löllö maha ja olemattoman pienet tissit. rakastun helposti ja haluan välittömästi muuttaa yhteen, sillä elämä on lyhyt! tykkään eläimistä paitsi käärmeistä, hämähäkeistä ja isoista koirista. minua et saa kuntosalille etkä lenkkipolulle, viihdyn paremmin sohvannurkassa irtokarkkipussin kanssa. minulla on huono viinapää, kun juon alkoholia yritän raiskata sinut julkisesti ja sitten kusen housuun, oksennan ja sammun. voin katsoa kauhuelokuvia, mutta sitten nukutaan valot päällä ja sinä saatat minut vessaan. en oikein osaa laittaa hyvää ruokaa, joten toivottavasti sinä osaat kokata.
en välitä oletko pitkä, lyhyt, laiha vai lihava sillä tahdon rakastua!!! mutta suomalainen sinun pitää olla .