Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

REHELLINEN deitti-ilmoitus Sinusta!

Vierailija
09.09.2016 |

Kirjoita tähän rehellinen deitti-ilmoitus itsestäsi, kaksplussalla oli tästä hauska ketju,tehdään tännekkin :) http://kaksplus.fi/threads/kaunistelematon-treffi-ilmoitus-sinusta.2293…

Kommentit (123)

Vierailija
1/123 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, tässä:  

Vierailija
2/123 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riipputissinen sohvaperuna etsii komeaa miestä. Olen ruma ja lihava , ei kai se haittaa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/123 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen lyhyt punkero etsii suomalaista miestä. Poltan, juon ja juoksen vieraissa, samat sallin sinulle. Rehellisyys ehdoton vaatimus!

Vierailija
4/123 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi haastatella miehiltä vikojani, koska en ole keksinyt niitä itse.

Vierailija
5/123 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäsosiaalinen ihmisvihaaja etsii vähemmän optimistista kotihiirtä kainalokaveriksi.

Vierailija
6/123 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa töitä tekevä, väsynyt ja sohvalla viihtyvä nainen etsii rakastavaa kumppania, ei psykopaateille.

Vierailija
7/123 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti, toimelias, koulutettu, varattu, pulska keski-ikäinen nainen etsii seuraa rock- ja pop-konsertteihin sekä niiden jälkeisille kritiikkikaljoille, mutta mieluummin viinin ja hyvän ruoan merkeissä. Kolmeviitoset komistukset etusijalla.

Vierailija
8/123 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski, 50v tupakoiva, alkoon menevä kolmen teinin eronnut äiti etsii komeaa nuorempaa miestä

Vierailija
9/123 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällinen ja sosiaalinen nainen, joka on laiska, ei viitsisi siivota, ajaa jalkakarvoja eikä osaa tehdä kuin muutamaa ruokalajia hyvin. Rakastaa lukemista, jolloin haluaa mielellään olla rauhassa tai vaihtoehtoisesti nauttia hyvästä hieronnasta. Osaathan kehua taitavasti!

Vierailija
10/123 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis, laiska siivoamaan, urheilullinen ja sitoutumiskammoinen nainen vailla seuraa!

Vierailija
11/123 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ja urheilullinen 36-vuotias nainen etsii jäkevää miestä. En jaksa kuunnella mitään p*skaa, ja oletan, että olet aikuistunut sen verran, että osaat pitää huolta omasta taloudestasi (koti ja raha-asiat) sekä henkisestä mielentilastasi (et heittäydy 6-vuotiaan tasolle heti, kun on joku ongelma / velvollisuus). Seksi on tärkeää, etkä makaa kuin lahna tai kuvittele seksi olevan samanlaista kuin p*rnoelokuvissa.

Haluan perheen seuraavan 5 vuoden aikana, koska muuten todennäköisyys sille, että tulen raskaaksi, on melko alhainen. Tällä hetkellä suurin osa vapaa-ajastani menee kilpaurheiluun, mutta en jaksa kuunnella siitä mitään turhanpäiväistä vinkumista. Minusta parisuhteessa riittää muutama deitti-ilta/päivä viikossa, loppu on sitä arkea. Ja tietenkin muutama pidempi loma vuodessa. Toki kilpaurheilu loppuu, kun lapset tulevat kuvioihin, tai ainakin muutamaksi vuodeksi. Harrastaminen ei lopu. eli oletan sinun ja perheen joko tulevan mukaan, tai sinun huolehtivan lapsista harrastusaikoina, ihan niin kuin minäkin teen silloin kun sinä harrastat.

Yhteydenotot viestillä, en vastaa pelkkiin tykkäyksiin tai 'moi'-viesteihin. Jos sinulla on tarve lähettää munakuvia, älä turhaan vaivaudu ottamaan yhteyttä ollenkaan. Jännämiehille minulta ei löydy kärsivällisyyttä, että siirry suosiolla vain heti seuraavaan.

Vierailija
12/123 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti keskimittainen alta 30v mies. Naamastani näytän 25v. Olen hoikka mutta sporttinen. Riittävän komea en ole.

Vierailija
13/123 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-vuotias lihva ja kalju setä etsii Helsingissä talon omistavaa kaunista lapsetonta n. 40 v naista. Hyvä jos kiinteistössä olisi ratsutalli. Muna on pieni, mutta ei haittaa kun ei se ole oikein koskaan toiminut.

Vierailija
14/123 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinhuoltaja etsii uutta isää pyörittämään kanssaan pikkulapsi arkea kakskytneljäseittämän. Ei tule olemaan yhteistä kahdenkeskistä aikaa lukuunottamatta niitä hetkiä kun juoppo bio isä hakee jälkikasvuaan tunniksi. Siinä ajassa voidaan hoitaa kutemiset. Luonteeltani olen vittumainen ja epäsosiaalinen, en harrasta yhtään mitään ja ulkonäöstä sen verran että toivottavasti pidät riipputisseistä, suonikohjuista, peräpukamista ja finneistä. Niitä nimittäin löytyy vaikka ikää on lähemmäs neljäkymmentä. Kuva ois kiva. Läskit ja hullut älkööt vaivautuko.

Vierailija
15/123 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka ja pitkä 44 v akateeminen yrittäjä, joka ei haluais olla jo 44 -vuotias. Olen aika älykäs ja fiksu (ei siinä mitään pahaa), mutta välillä en osaa pitää turpaani ummessa, vaan rakastan omaa tietämystäni ja ääntäni vähän turhankin paljon... Älä turhaan pyydä mua lasilliselle, sillä se ei jää yhteen. Jos otan, niin sitten otan kunnolla. Voit sitten huomenissa kertoa, mitä töppäilin, jotta tiedän vetää kaulukset korkeammalle ja katseen maata kohden. Tupakoin kyllä. Yritän vähentää, mutta projekti jatkuu... kauanko? En tiiä.

Mulla ei oo lapsia enkä oo niitä koskaan halunnutkaan. Ei hirveesti haittaa, jos sulla on, mutta älä luule, että alan niiden kanssa (kauheesti) aikaani viettään. Parempi, jos sullakaan ei oo mukuloita.

Ehdoton edellytys on, että käyt töissä. En ala enää kustantaan luusereiden elämää. Tehnyt sen jo monesti huonon itsetunnon vuoksi. Olen aika hyvännäköinen, mutta mulla psori, mikä välillä pamahtaa päälle liiallisesta ryyppäämisestä ja/tai töissä stressaamisesta.

Sun pitää olla vähintään 178 cm ja komea, tukevia/tanakoita/pyyleviä/läskejä ei kutsuta näihin karkeloihin. Lisäksi sun pitää tarjota drinksut ja ulkona syömiset. Miten olis? Vaikka jo tänään?

Datum

Vierailija
16/123 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaativa ja aina oikeassa oleva maanisesti urheileva ja ulkonäöstään epävarma nörtti etsii kumppania. Tykkäät kuunnella, sillä puhetta tulee 1000 sanaa minuutissa.

Vierailija
17/123 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavuudenhaluinen kohta keski-ikää lähestyvä virkanainen etsii kavaljeeria, josko sitä joskus saisi itsensä oopperaan tai edes illastamaan. Olen pitkä ja muutenkin iso. Minulla on crosstrainer, jota olen käyttänyt viimeksi 3 vuotta sitten. Työmatka sujuu reippaasti kävellen (10 minuuttia). Olen siis liikunnallinen.

Tykkään syödä ja juoda ja kyllä molempia harrastankin kiitettävästi. Rakastan maata flegmaattisena sohvalla Netflixin tai romaanin kanssa, en tykkää siivoamisesta enkä jaksa lapsia tai lemmikkejä.

Minulla on pitkät hiukset, ok-ulkonäkö ja omat hampaat. En harrasta mitään, koska en oikein pidä mistään. Tai jos on pakko harrastaa jotakin, sen on parasta olla sellaista, että sen voi tehdä viinilasi kädessä.

Olen hulppeaa seuraa ja osaan keskustella ei-mistään vaikka kuinka pitkään. Välillä haluan tuijottaa seinää. En tarvitse asuinkumppania tai raha-automaattia, joten kai sinäkin asut jatkossakin omillasi ja ostat juttusi omilla rahoilla.

Voidaan nähdä viikonloppuisin ja ehkä kesällä. En erikoisemmin välitä seksistä, joten sitä saat etsiä ihan luvan kanssa muualta.

Vierailija
18/123 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoutumiskammoinen, semi hullu ja äkkipikainen epäselvässä suhteessa oleva, itseään kuitenkin sinkkuna ajatteleva, bi seksuaali ihan hyvännäköinen ja pohjimmiltaan ihana taiteilija tyyppi etsii vierelleen uutta jännämiestä. Call me.

Vierailija
19/123 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

37-v nainen etsii miestä tositarkoituksella. Nopeimmalle menee tämä "kauppa", sillä rakastun aina heti kenet vain kohtaan. Muutenkin olen tunteissani voimakas, rakkautta ja riitaa riittää yllinkyllin. En harrasta liikuntaa, enkä oikein muutakaan. Telkkaria katson ja toivonkin että yhdessä katsomme Selviytyjät, Vain elämät jne. Pizzaperjantai on ehdoton!

Vierailija
20/123 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tyyppi tarjolla, vaikka aina ei jaksa / huvita. Kunnianhimo ja luovuus ei ole mun vahvimpia osa-alueita. Sitä vastoin olen empaattinen ja auttavainen ihminen. Rymässä en ole se äänekkäin, mutta mielipiteeni esitän ja niitä riittää. En edes yritä miellyttää kaikkia, jos pahoitat mielesi niin mua se ei loppujen lopuks haittaa. Siksi toivon sulta hyviä keskustelutaitoja, etkä provosoidu aivan joka asiasta. Ymmärrät, että asioilla on monta näkökulmaa. En osaa riidellä, enkä muutenkaan ymmärrä miksi aikuisten pitää huutaa.

Parisuhteeni on tasa-arvoinen. Unohtamatta sitä, että kumpikin on suhteessa yksilö ja toimitaan omilla vahvuuksilla. Asiat sovitaan parhaiten puhumalla eikä olettamalla. Rasismia ja muuta paskaa en hirveästi jaksa kuunnella. Vaikka harrastan liikuntaa, en ole mikään sporttinen atleetti (vielä), toivon sultakin halua liikkumiseen. Ulkomailla matkustellessa mua ei kiinnosta hotellien uima-altaat ja hienot ravintolat. Auringonotto muiden ihmisten joukossa ja katukeittiö ovat parasta. Matkailu ja ripuli nyt vain kuuluvat yhteen.

Jos mun kanssa haluaa elää joutuu sietämään huonoja juttua ja paljon sarkasmia. Naisessa on kolme aluetta, jotka vetävät mun sormia magneetin lailla: tissit, pylly ja pimppi. Seksistä sen verran, jos et pidä suuseksistä niin minäkään en pidä sinusta. Sun jalkojen avautumista en viikko kaupalla ala odottamaan, yleensä panen viimeistään toisilla treffeillä. Yhden illan juttuja en kuitenkaan harrasta, koska penikseni on mallia jännittäjä. Vauhtiin päästyä kuitenkin hyvin toimiva peli. Tule ja kokeile!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme