Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

REHELLINEN deitti-ilmoitus Sinusta!

Vierailija
09.09.2016 |

Kirjoita tähän rehellinen deitti-ilmoitus itsestäsi, kaksplussalla oli tästä hauska ketju,tehdään tännekkin :) http://kaksplus.fi/threads/kaunistelematon-treffi-ilmoitus-sinusta.2293…

Kommentit (123)

Vierailija
101/123 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuma beibe, sisältä täysi epätasapainoinen hullu etsii tasapainoista, komeaa elättäjää.

Toivottavasti sinulla on korkeat tulot, sillä elän tuilla. Kovia hermoja tarvitset myös vaihtelevien mielialojeni ja äkkinäisten ideoiden vuoksi. Toivottavasti ulkonäköni edes korvaa hieman ailahtelevaisuuteni aiheuttamaa epävarmuutta.

Jos uskoisit selviäväsi talvisodassa saatat selvitä myös minun kanssani.

Vierailija
102/123 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

LISÄÄ!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/123 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iina Insinööri kirjoitti:

Olen lievästi autistinen, mutten vähääkään rasisti (Tervo voi lopettaa lukemisen siis tässä vaiheessa). Pidän faktoista, olen asiakeskeinen ja pyrin aina oikeudenmukaisuuteen. Huumorini on kuivaa, kielileikkeihin tai yllättäviin assosiaatioihin perustuvaa ja usein sarkastista. En innostu eritehuumorista enkä vahingonilosta.

Olen hieman lyhyempi kuin kiloihini olisi sopivaa.

Riittävä oma aika pitää minut mukavampana ihmisenä ja sallin hyvin mielelläni omaa aikaa kumppanillenikin. Erilliset asunnot ovat paras vaihtoehto ainakin siihen asti, kunnes jompikumpi tarvitsee apua päivittäisissä askareissa. Pidän lupauksista ja sopimuksista kiinni, ja odotan sitä kumppaniltakin. En lue rivien välejä, enkä myöskään kirjoita sinne mitään.

En välttämättä halua jakaa arkeani kumppanin kanssa. Ainakaan muutamiin vuosiin. Yhteiset matkat, ravintola-, teatteri-, leffaillat tms. olisivat kivoja, mutta kaikkein eniten kaipaan kumppania vain saadakseni säännöllisesti seksiä luotettavalta mieheltä. Sillä oman ajan lisäksi kaipaan seksuaalista jännitettä ja sen purkausta ollakseni iloinen ja energinen. Nautin siitä sekä saavana että antavana osapuolena, jos noin brutaalista asia halutaan ilmaista. 

Tulen ihan riittävän hyvin toimeen omillani, enkä aio elättää lasteni lisäksi muita ihmisiä.

Mieheltä toivon yli 40 vuoden ja alle 60 vuoden ikää, suhteellisen vakaata toimeentuloa, päihderiippumattomuutta. Mustavalkoisuus ei nappaa, vaan avoimuus ja uteliaisuus ovat avain hyvään keskusteluunja kumppanuuteen. Väkivaltaa en hyväksy, edes sen uhkaa ilmassa. "Kohtele mua aina hyvin, niin mä kohtelen aina sua hyvin", toimii pitkälle.

Jos vielä bonuksena mies viihtyisi yhtä hyvin urheilu- kuin kulttuuririennoissa ja hänellä olisi nopeat hoksottimet, niin tämä nainen olisi ainakin vuokrattu, jos ei heti myyty.

Olisit aika täydellinen minulle.

M45

Vierailija
104/123 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen väsynyt ja räjähtänyt ihminen.

Nukun päiväunia aika usein mutta saatan piristyä kun näen sinut.

Minulla ei ole ehjiä sukkia.

Vain kaksi tuntia aikaa kun lapsi huutaa nälkää.

Kirjoita!

Vierailija
105/123 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäinen nainen etsii seuraa määrätietoisesta ja katseenkestävätä

miehestä. Olen valmis seikkailuun, jos sinä

määräät niin minä lupaan vikistä. Saat ottaa ohjat käsiini, tottelen ja jos ajatukseni harhailevat, saa minua siitä rangaista.

Tapaamiset sovittava hyvissä ajoin ennakkoon, ehdoton luottamus puolin ja toisin tärkeää!!

Vierailija
106/123 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

23-vuotias, surkealla itsetunnolla varustettu, epäsosiaalinen ja ujo ihmisvihaaja etsii kumppaniksi samankaltaista. Nuoresta asti ruma, eikä parannusta ole tullut meikeillä eikä hiustyyleillä.

Vierailija
107/123 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-v. Akateemisesti kouluttautunut hyvin toimeentuleva mies, eronnut etsiin soveltuvaa naista. Olen n 190 cm pitkä, hoikka, säännöllisesti liikuvainen. Tukka on kadonnut jonnekin. Täysin terve, yhden lapsen isä. Pidän matkustamisesta ja yleensä olenkin useamman viikon vuodesta maailmalla. Työ ei enää ole kovin kiinnostvaa ja intohimoja herättävää, mutta ihan ok kuitenkin. Arvomaailmani on melko konservatiivinen, mutta arvostan mm luontoa ja sen hyväksi tehtävää toimintaa. Olen selkeästi heteroseksuaalinen ja ovat nuo naiset kehuneet olemustani "riittäväksi". Alkoholia käytän harvoin, en juuri kotimaassa, matkoilla ruokailujen yhteydessä. En tupakoi. Uskonnoista en välitä, mutta en niitä toki keneltäkään ole kieltämässäkään. Tavallinen perinteinen järkevä nainen luultavasti tulisi hyvin toimeen kanssani.

Vierailija
108/123 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen, lyhyt ja ylipainoinen, hyvin toimeentuleva fiksu ja sanavalmis vihervassari-suvakkimies, joka on seksin suhteen kyltymätön etsii ikäistään nymfomaania, jonka kanssa voisi totetuttaa himojaan. Ei muita partnereita kummallekaan ja muita aktiviteetteja voidaan harrasta yhdessä siten kun aikaa ja halua riittää.

Vierailija
109/123 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parikymppinen tyttö, joka haluaa keski-ikäisen miehen lemmikiksi. Ulkonäöllä ei hirvesti ole väliä, mutta varallisuutta pitää olla, sillä haluaisin sinun ostavan minulle muun muassa silikonit, merkkilaukkuja ja trendivaatteita. Olen lyhyt, hoikka ja kaunis, melko pinnallinen, mutta hyvin huumorintajuinen ja ihan kilttikin. Osaan miellyttää miestä ja rakastan imartelua.

Ciara

Vierailija
110/123 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

19-vuotias opiskelija. Toipumassa syömishäiriöstä. Herkästi ahdistuva, epäsosiaalinen toisinaan, ajoittain myös tosi väsynyt. Ihan ok tyyppi ja kohtalaisen kivannäköinenkin, hauskaa seuraa osalle, toiset ei niinkään tykkää!

Vierailija
111/123 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma ja karvainen nainen etsii kaunista ja karvatonta miestä.

Vierailija
112/123 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiskymppinen pääosin aseksuaali etsii toista samanlaista romanttiseen suhteeseen. Kuulun tiettyyn uskonsuuntaukseen ja sun pitää hyväksyä se täysin ja olla mielellään hengellinen myös.

En jaksa nähdä kuin muutamana päivänä viikossa, kun olen introvertti. Mutta silloin kun nähdään olen kanaemo ja haluan että saan laittaa hyvää ruokaa, jonka syöt mukisematta mistään vegaanijutuista. Lisäksi kannan sinusta huolta ja välitän ja annan neuvoja pyytämättäkin.

Olisi hyvä jos saisit minut raahattua mukaan kuntoiluun. Ainiin, olen ihan nätti ja edustava. Mutta aika laiska usein. Koska en näe mieltä suhteessa, joka ei vaikuta molempiin positiivisesti, et sinä saisi olla laiska, vaan ahkera ja aikaansaapa.

En myöskään uskontoni vuoksi voi olla epämääräisessä suhteessa. Avioliitto siis tarkoituksena. Ja heti tavataan, en ole someihmisiä.

Akateeminen N51

Vierailija
113/123 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu parikymppinen epävakaa, itsensä kanssa hukassa oleva nuori nainen etsii henkilöä, jolla on rautaiset hermot ja hyvät seksitaidot. Toivottavasti kokkaat mulle tai saat kuulla napinaa kuten "minä aina kaiken.. "

Viihdyn omassa rauhassa mut sun pitää tykätä haasteista. Ilmoitus ei koske tossukoita ja epävarmoja ihmisiä.

Ps. Oo mielellään vähintään 5 vuotta mua vanhempi ja tykkää spekuloida salaliittoteorioita ja käydä yökävelyillä.

Vierailija
114/123 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 24v nuori nainen ja suhteellisen kokematon parisuhteissa. Etsin kivaa, komeaa, kärsivällistä, lempeää ja rauhallista miestä. Mielellään alle 10v ikäerolla (olethan vanhempi kuin minä).

Minulla on vakavia mielenterveydellisiä ongelmia, jotka tulevat todennäköisesti lähivuosina hankaloitumaan vielä entisestään. Olen käynyt psykoterapiassa kolme vuotta mutta se ei ole juurikaan auttanut. Siksi edessä on varmaan vielä vuosien työ. Ahdistun, jos joku oppii tuntemaan minua ollenkaan. Ahdistun usein läheisyydestä ja koskemisesta. Minulla ei ole tukiverkkoja, ei perhettä eikä oikein ystäviäkään. En osaa kunnolla syödä seurassa. En ole vieläkään valitettavasti anorektikon mitoissa, vaikka olen sairastanut syömishäiriötä 15 vuotta. Välillä oksennan vähemmän ja välillä enemmän. Paastoan joskus pitkiä aikoja ja silloin kukaan ei saa häiritä syömättömyyttäni. Minulla on hyvin negatiivinen minäkuva ja kaikki mitä teen tai sanon tai miten olen, on mielestäni väärin. Olen yhtä ruma kuin (jonkun mielestä kuvitellut) läskimakkarani. Valitan paljon siitä, miten huono ja paska olen. Opintoni ovat kuitenkin edenneet tahdissa ja minun pitäisi pian siirtyä työelämään.

Kiinnostuitko????? Ota yhteyttä, jos haluat pilata elämäsi! p.s. vihaan laittaa ruokaa ja oon laiska

Vierailija
115/123 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kulissiliitossa elävä 40v. kohta kahden lapsen äiti huhuilee elämänsä prinssiä ja uutta säpinää. Olethan raamikas ja miehekäs, vähintään 190cm ja 90kg, harrastat mielellään metsästystä ja eräilyä kuten minäkin. Osaathan huomioida naista ja myös ottaa hänet etkä vain maata sohvalla odottamassa valmista? Seksiä vähintään kerran päivässä, kiitos! Lupaan suoda käyttöösi koko 180 cm ja reilun satakiloisen venusmaisen kroppani sekä pusuhuulet ja vikkelän kielen. Myös säännöllinen sivusuhde mahdollinen. Olethan myös keskustelutaitoinen ja huumorintajuinen sekä mielellään matka/vuorotyössä niin saan välillä omaakin aikaa :)  Pikaiset yhteydenotot! XOXO

Vierailija
116/123 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lyhyt länkisäärinen pälvikaljuinen pömppömaha. Minulla on pienet sian silmät. Suuni on kyllä nätti, muuta nättiä ei sitten löydykään. 

Olen lunastanut kuntosalikortin. Käyn joskus vähän kokeilemassa laitteita. Venyttelemässä käyn aktiivisesti ja joskus rauhallisilla ryhmäliikuntatunneilla. Lenkkeilen paljon kävellen metsässä. Kanssani pääset marjastamaan, on pakko, koska minä muuten eksyn ja minnekään ei sieltä marjasta lähdetä ennen kuin sanko on täynnä. Pääasiassa kuitenkin vapaa-aikanani istuskelen koneella vauva.fi:llä ja muilla hömppäpalstoilla, samalla kun syön jotain mässyä ja lihon lisää. Olen vielä juuri ja juuri normaalipainoinen, mutta tällä menolla en enää kauan. Niin ja kun televisiosta tulee taitoluistelua, suu kiinni ja silloin on parempi olla yrittämättä multa kaukosäädintä. 

Vierailija
117/123 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppinen, hoikka, vaalea ja akateeminen nainen etsii kumppania itselleen. Olethan pitkähkö, hoikka ja muutenkin komea. Olen nirso, vaativa, mustasukkainen, laiska sekä työtä vieroksuva. Ehdoton rehellisyys on must, mikäli jäät kiinni valheista, voit varautua pakolliseen puintiin loppu päiväksi. Seksi on kivaa, jos olet hyvä siinä. En tule koskaan tekemään aloitetta, joten toivottavasti osaat vietellä olematta tympeä vonkaaja. En ala kenenkään kodinhoitajaksi, joten oletan, että olet tottunut siivoamaan ja kokkaamaan puolet. Jos haluaisit elättää mut, se olisi plussaa. Sukupuolellasi ei ole väliä, mutta tiedostathan, että tulen vilkuilemaan jatkossakin sitä sukupuolta, jota et edusta.

Vierailija
118/123 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 54-vuotias, akateeminen, normaalipainoinen mutta lösähtäneen oloinen pikkuisen juoppo nainen, joka elän vakiintuneessa ja tasaisen onnellisessa parisuhteessa Etelä-Suomessa. Juoppouteni ei ole toistaiseksi haitannut uraani, joka on minulle tosi tärkeä. Tosin teen osa-aikatyötä julkisella sektorilla, mutta paljon aikaani menee myös tutkimustyöhöni. Vapaa-aikani käytän paljolti liikuntaan (uimahalli, kuntosali, pilates, jooga ja lenkkipolut), ystäviin, aikuisiin lapsiimme sekä satunnaisesti teatteriin ja konsertteihin.

Minun on vaikea nähdä mitä voisit minulle antaa, mutta jos ajattelet että viet minulta jalat alta, saat minut pois sijoiltani ja pystyt tarjoamaan minulle enemmän kuin minulla nyt on (eli melko lailla kaikki), niin tule sitten ja vie minut jonnekin....

P.s. minua ei sitten väkisin viedä minnekään. Asia mitä eniten maailmassa vihaan, on alistaminen. Kaikenlainen, kaikkialla.

Vierailija
119/123 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolivälissä neljääkymmentä oleva akateemisesti koulutettu, työssäkäyvä mies etsii luotettavaa ja lämminhenkistä kumppania. Olen fiksunnäköinen ja mukavaa juttuseuraa, mutta auttamattoman lyhyt (167 cm), tylsästi pukeutuva ja epämiehekäs. Minua et saa helpolla lähtemään lenkkipolulle, urheilukilpailuihin tai yökerhoon. Ennemminkin haluaisin viettää laatuaikaa kanssasi vaikkapa museoissa tai gallerioissa vieraillen ja kahviloissa istuskellen.

Harrastan lukemista ja leipomista. Rakastan kaneja ja jyrsijöitä, joten jos olet allerginen pienille ja pörröisille eläimille, tiemme eivät todennäköisesti kohtaa.

Toivoisin löytäväni leppoisan, rakastettavan elämänkumppanin, joka jaksaa keskustella pitkään ja rauhallisesti, halailla lämpimästi ja viihtyä kulttuurin tai vaikkapa kirjojen parissa. En ole ulkonäkökeskeinen, mutta jos satut olemaan ruumiinrakenteeltasi enemmän pyöreä ja pehmeä kuin hoikka ja urheilullinen, olisin positiivisesti yllättynyt.

Kuulostat täydelliseltä mieheltä minun mielestäni! Ulkonäöstä luonteeseen, koko paketti! Voi kunpa olisin vanhempi, voisimme sopia hyvin yhteen.

Vierailija
120/123 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisikymppinen pälvikaljuinen keskivartalolihava mies etsii pulskaa naista epämääräiseen suhteeseen-

Peitän pälvikaljuni leikkaamalla hoiukseni lyhyeksi. Kesän kilot näkyvät vatsassa, tosin naama ja muu vartalo on laihaa. 

Olen kyllä katseenkestävä, mutta muuten ihan töllö. Insinöörin peruskuva hyvässä ja pahassa. Asun parisuhteessa ja en tule siitä luopumaan, JOten olet automaattisesti se toinen nainen. Tulen luoksesi kun vaimolta pääsen. 

Kalu on kyllä riittävän iso, mutta en osaa sitä erityisesti käyttää. Huumorintajuni on outo ja pohdin liikaa turhia asioita. 

Oletan että sinulla on paikka missä tavat aja olet valmis kun minä haluan siniúa. Mitään vastavuoroisuutta en tarjoa. Tupakoin. 

Jos kaipaat sitä keski-ikäistä setää josta äiti varoitti ot ayhteyttä neodyymi@gmail.com

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi