Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

REHELLINEN deitti-ilmoitus Sinusta!

Vierailija
09.09.2016 |

Kirjoita tähän rehellinen deitti-ilmoitus itsestäsi, kaksplussalla oli tästä hauska ketju,tehdään tännekkin :) http://kaksplus.fi/threads/kaunistelematon-treffi-ilmoitus-sinusta.2293…

Kommentit (123)

Vierailija
41/123 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Estoton 50+ räväkkä rääväsuu pimatsu jolla tamponikoruyritys. Etsii nuora kollia jolla kookas tatti. Viski maistuu tälle pirkolle.

Ihana!!!! <3 <3 <3

Vierailija
42/123 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavuudenhaluinen, omaa tilaa kaipaava, kurvikas nainen etsii seuraa. Sinun pitäisi olla komea ja rikas, ei kuitenkaan Helly Hansen-tyylinen purjehtija (ei siis haittaa jos omistat veneen mutta HH-takkia et saa käyttää) vaan sellainen ilkikurinen komistus ja ymmärtää huumorintajuani, minä ainakin nauran aina omille jutuilleni. Rakastan hemmottelua, matkustelua ja läheisyyttä, toivottavasti muistat aina yllättää vuosipäivänä, jouluna ja muina tärkeinä päivinä. 

Mielellään myös siivoaisit aina kotona, itse kun joudun aina sen hampaat irvessä tekemään.

Lisäksi sinun pitäisi kestää mielialanvaihteluni, päivän aikana saattaa ensin mennä lujaa ja sitten taas pohjaa kohti.

Perheeni on hyvin läheinen mutta todella omalaatuinen, perheyritys on meille kaikki kaikessa ja veljeni on suvun musta lammas joka istuu vankilassa tuomiota. Tästä ei kuitenkaan puhuta, vaan Ulla Taalasmaata seuraten sanotaan, että veljeni lähti Nepaliin hyväntekeväisyystyöhön. Tämä on itse asiassa uskomatonta miten hyvin menee läpi, ainakin silloin kun kukaan ei möläytä hiprakassa totuutta sukujuhlissa.

Kiinnostuitko? Ota rohkeasti yhteyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/123 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin rohkeaa miestä, joka uskaltaa esiintyä julkisesti ruman, ylipainoisen, kierosilmäisen introverttinaisen kanssa, vaikka tämän parasta ennen -päiväys on mennyt vanhaksi jo muutama vuosikymmen sitten.

Vierailija
44/123 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintava, reitevä ja persevä, kauniiksikin kehittu.nelikymppinen nainen kaipaa kiihkeää ja viriiliä miestä seurakseen matkoille ja kulttuuritapahtumiin.pidäthän hyvästä ruuasta sillä rakastan kokkailua, ethän halua tehdä aina kaikkea yhdessä sillä kaipaan paljon omaa aikaa ja pidäthän siivoamisesta sillä inhoan sitä. Mökkeilijät ja jöröjukat älkää vaivautuko.

Vierailija
45/123 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon sinulta pitkiä käsiä, sillä vyötärönympärykseni on suuri. Toivon sinulta pitkää pinnaa, sillä olen välillä aika v-mäinen ämmä. Toivon sinulle pitkää ikää, jotta saamme nauttia toisistamme mahdollisimman kauan. Olen niin ihana.

Vierailija
46/123 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
47/123 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pikkuvirkamies kirjoitti:

Itsenäinen nelikymppinen mies etsii seuraa. Olen työelämässä kohtuullisesti menestynyt, omillani toimeentuleva ja hellyydenkipeä. Tykkään koskettaa ja pussata. Yhteisesti palkitseva seksi on minulle tärkeä osa läheisyyttä. Olen umpihetero.

Elämässäni on kaksi tärkeää ihmistä, jotka ovat tyttäreni. Sinulla on mahdollista päästä heidän veroisikseen tärkeydessä; ohitse et voi koskaan mennä. Juridisesti olen vielä naimisissa, mutta elämämme ovat erillään. 

En kestä nalkuttamista minun asioistani enkä pohjatonta valitusta saamattomuudestasi. Hoidan osuuteni kotitalousasioissa, jos minulle annetaan siihen mahdollisuus. Vastaan omista raha-asioistani. Toivon, että niin teet sinäkin omistasi.

Olen kohtuullisen katseenkestävä ja keskustelutaitoinen. Mittaa on yli 180 cm ja painoa pikkaisen liikaa. Kuntoa kohotan kuntosalilla 1-2 kertaa viikossa.  Hiusmalli on lyhyt, mutta tukkaa on riittävästi (en kaljuunnu). Kasvojen, erityisesti nenän seudun iho voisi olla tasaisempi. Nenäni on myös iso ja ei-niin-kaunis. Minulla on riittävä äly useimpiin tilanteisiin ja huumorintajua. Huumorinia ei aina ymmärretä, jolloin osaan kääntää sen seurueen mukaan pois päältäkin.

Huonoimmiksi piirteikseni lasken sen, etten suostu uhriutumaan kohtuuttomien vaatimusten edessä, vaan siirrän tässä tilanteessa katseen eteenpäin. En myöskään (enää) suostu parisuhteeseen muutoin kuin sopivan kumppanin kanssa. Kai tässä voi rehellisesti sanoa, että olen myös rakastunut ja tunne on molemminpuoleinen. 

Olen perusterve. Kropassani ei ole sanottavaa kremppaa. Myös pää on kunnossa. Olen tiukoissa työtehtävissä kasvattanut itselleni toleranssia paineita kohtaan. Tuen kuitenkin sinua mielelläni vaikeuksissasi, jos koen suhteemme olevan vastavuoroinen.

Saatan vaikuttaa siviilissä seurassa etäiseltä, jos en aidosti tunne oloani mukavaksi. Se on kai ujoutta ja haluttomuutta toisten miellyttämiseen. Esimiestyössäni joudun esittämään sosiaalisempaa mitä pohjimmiltani olen (työrooli).

En ole kaikkein innokkain tuhlaamaan vapaa-aikaani ylisuorittamiseen, vaan viihdyn myös kotona tekemättä mitään sanottavaa. Minulla ei siis ole raflaavia harrastuksia: en perusta prätkistä tai muusta machonäyttämisestä. Luen ja matkustan mielelläni. En kaipaa lisää ongelmia elämääni, kuten esimerkiksi kesämökkiä.

Tykkään käydä baarissa 1-2 kertaa kuukaudessa. Pari lomamatkaa (risteily + lentomatka) on myös tapana ollut heittää poikien kanssa vuosittain. Elämäntilanteestani johtuen en käytännössä muuten näkisiä kavereitani ollenkaan.

En ole hyvä kohtaamaan naisia romanttisessa mielessä. Silti niitä on tarttunut mukaan sen verran, etten kaipaa yhden yön huumaa. 

Saatan vaikuttaa tämän perusteella lapaselta, mutta olen jämäkkä tarvittaessa. Parisuhdeasioissa olen kuitenkin oikean ihmisen kohdalla äärimmäisen joustava. Pettämistä en toki suvaitse, enkä halua kuulla tarinoitasi muista miehistä. 

En siis oikeasti hae seuraa, mutta tällainen siitä rehellisimmillään tulisi.

Oletko varma ettet hae seuraa? Ois nimittäin just mun makuun, fiksu, aikuinen mies.

En oikein tiedä. Tuo rakastamani nainen roikkuu exässään enkä oikein tiedä missä mennään.

Vierailija
48/123 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
49/123 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

40+ nätti, varattu nainen etsii tekevää ja aikaansaapaa miestä. Ulkonäölläsi, iällä tai koulutuksellasi ei ole väliä. Haluan että suunnitelmat ja haaveet toteutetaan, mielellään heti eikä asioita jätetä vuosiksi tai ikuisuudeksi odottamaan parempaa hetkeä. Et ole juurtunut sohvan kiinni ja haluat viettää aikaa ulkona.

Odottelen Sinua täällä marjametsässä.

Vierailija
50/123 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

45-vuotias varattu, kahden lapsen isä etsii seuraa n. 30-45 -vuotiaista naisista kaiken kivan merkeissä. Olen laiskahko, hieman introvertti tietokonenörtti, joka kuitenkin rakastaa kokkaamista ja leipomista, mutta inhoaa siivoamista. Olen myös tanssitaitoinen, en polta ja alkoholia käytän vain vähän. Kiloja on muutama liikaa, mutta pääasiallisesti on kuitenkin terveelliset elämäntavat. Kykenethän esittämään asiasi raivoamatta ja huutamatta. Olen äärimmäisen allerginen nalkutukselle - lisäksi ajatustenlukutaitoni on pahasti ruosteessa. Et kilahda, jos en muista syntymäpäivääsi tai lahjani ei ole se kaikkein täydellisin. En odota, että vartalosi on ihan täydellinen, mutta kykenet elämään sen kanssa häpeilemättä. Haluat seksiä useammin kuin kerran vuodessa. Perversioita et harrasta, mutta osaat muutakin kuin pimeässä makuuhuoneessa peiton alla lähetyssaarnaaja-asennossa lahnailua.

Saat olla poliittisista asioista mitä mieltä hyvänsä, mutta jos olet hanakka tuomaan näkemyksiäsi esiin, niin muistathan että olen maahanmuuttokriittinen viherkammoinen turkistarhauksen kannattaja.

Vierailija
51/123 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossukkavässykkä kahden lapsen yksinhuoltajamies etsii teoriassa seuraa, mutta käytännössä on kovin itsekeskeinen ja sitoutumisen jälkeen alkaa miettimään miten paljon hauskempaa olisi yksin.

52/123 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujo ja erittäin sosiaalisesti kömpelö 19-vuotias tyttö (nainen?) etsii seuraa. Käyn vielä lukiota, koska en kyennyt valmistumaan ajoissa (lue mielenterveysongelmainen). Olen 170cm pitkä ja omasta mielestäni lihava.

Vierailija
53/123 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppinen akateeminen nainen etsii urheilullista herrasmiestä. Vaikuttavien saavutuksien lisäksi olen mielenterveyspotilas ja kotona ainainen naputtaja.  Toivon, että haluat nähdä vaivaa eteeni ja naimisiin suurin piirtein ensitapaamisella. Seksistä en pidä.

Vierailija
54/123 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis oikeasti hae seuraa, mutta tällainen siitä rehellisimmillään tulisi.[/quote]

Oletko varma ettet hae seuraa? Ois nimittäin just mun makuun, fiksu, aikuinen mies.[/quote]

En oikein tiedä. Tuo rakastamani nainen roikkuu exässään enkä oikein tiedä missä mennään.[/quote]

Kiitos että vastasit. Erot eivät ole koskaan helppoja. Itse toivoisin tapaavani kaltaisesi, aikuisen miehen. Ajatusmaailma hyvin saman tyylinen kuin omani.

Vierailija
55/123 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon intohimoinen ja hedonistinen lapseton nainen. Enkä halua lapsia, koska mukavuus menee edelle. Olen hieman taiteilijasielu ja "hullu tiedemies-tyylinen". Inhoan siivoamista ja mun tavarat on hujan hajan. Likaista ei sentään ole. Olen tosi hyvä kokki ja leipuri, mutta keittiön siivoaminen jää puolitiehen.

Olen hoikka, mutta silti muodokas. Pitkähiuksinen ja naisellinen. Ihan nätti, mutta minua ulkoisesti kauniimpia naisia on silti pilvin pimein.

Haluan tuntea itseni erityiseksi. Tykkään vain ulkonäöltään komeista miehistä, ei saa olla nössö, eikä luuseri, tupakoiva, juoppo, rikollinen, työtön, sosiaalisesti epänormaali, narkkari jne. Rikkaudestakaan ei ole haittaa! Tykkään matkustaa, lukea, katsoa dokumentteja, käydä keikoilla, meditoita ja en harrasta baarissa ravaamista, koska mielestäni se on idioottimaista.

Vierailija
56/123 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nätti 25v nainen etsii seuraa. Olen lyhyt ja vähän pehmeä, en pulska kuitenkaan. Harrastan vähän liikuntaa, teen pitkiä päiviä töissä, rakastan tietokoneella surffailua ja tietokone onkin ainoa ystäväni. Ihan oikeasti, minulla ei ole ystäviä. Rakastan kissoja, niitä minulla on viisi. En jaksa laittaa ruokaa, tai jos jaksankin, siitä tulee aina pahaa. Pidän laulamisesta ja laulan koko ajan, vaikka en edes osaa. Soitan myös soittimia, mutta osaan vain muutaman kappaleen joita soitan uudestaan ja uudestaan. Olen epäsosiaalinen, aspergermainen luonne. Matkustaisin mielelläni, mutta olen liian pelokas, vihaan uusia asioita yli kaiken. Paitsi tietenkin uusia tavaroita, niitä rakastan ja olenkin tuhlailuni vuoksi korvia myöten veloissa. En halua lapsia, ikinä. Koiria en voi sietää.

Huh huh. Kuulostan kyllä niin vastenmieliseltä ihmiseltä, että itsekin ihmettelen, kuinka olen ollut parisuhteessa jo melkein kymmenen vuotta, ja kihloihinkin menimme juuri. :O

Vierailija
57/123 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienellä kalulla varustettu narsistimies etsii itsetunnotonta panopuuta iltojen iloksi. Juoksen vieraissa mutta sinun pitää olla uskollinen. Kustannat luonnollisesti myös elämäni.

Vierailija
58/123 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 20 kiloa ylipainoinen 44-vuotias masentunut, alkoholisoitunut sekä tupakoiva nainen. Liikuntaa en harrasta ollenkaan, eikä minulla ole muitakaan harrastuksia. Vapaa-aikani vietänkin maaten ja nettiä puhelimella selaillen. Työelämästä minulla ei ole juurikaan kokemusta. Tällä hetkellä opiskelen.

En etsi rinnalleni ketään.

Vierailija
59/123 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero 17, oot kuin mä, paitsi just myin crosstrainerini pois, joten en oo yhtä urheilullinen kuin sä. ;)

Vierailija
60/123 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

41-vuotias, ei kovin nuorekas nainen kaipaa miestä, joka ei olisi pahasti tiellä. Viihdyn parhaiten yksin, en jaksa ihmisvilinää enkä hälinää. En varmasti aina sinuakaan. Olen arvoiltani hyvin liberaali enkä todellakaan jaksa vääntää kanssasi esim. homoliitoista tai pakolaisista. Minua on myös aivan turha yrittää kouluttaa pullantuoksuiseksi äitihahmoksi. Olen akateeminen ja vastuullisessa työssä. Jos epäilet jääväsi kakkoseksi älynlahjoissa tai keskustelutaidossa, en ole oikea nainen sinulle. Raha ei merkitse minulle mitään, joten ethän yritä tehdä vaikutusta lähettämällä kuvaa autostasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi